יום שני, 19 ביולי 2010

חיפה...היום החמישי

גאד דמט..


איזה יום..


עם כל מה שעובר לי בראש..אני לא יכולה לסבול את זה כבר..


פעם ממש טוב לי ופעם..ממש לא.


ואז אני קוראת..ושוב טוב לי..ואני מפסיקה..ושוב לא..


אז קראתי כל היום והמצב רוח שלי היה נחמד..הגעתי להחלטות שונות שגרמו לי להיות עצובה ושמחה פה אחד.


ואז..


סיימתי את הספר.


שיט!


מה אני אעשה עכשיו? הדיכאון עלול ליפול עלי והעצבים שלי מתחילים לברוח ממני.. רק עוד יומיים ואני בבית..


עוד יומיים אני אוכל לעשות מה שאני אוהבת לעשות בלי שמישו יפריע לי..


גם עוד יומיים אני אכתוב פוסט סיכום אמיתי עם הרבה יותר פרטים והגיון..פוסט כמו הפוסטים הנחמדים שהיו לי לפני הנסיעה..פתאום שמתי לב שאי אפשר לכתוב כאן משו חכם ועמוק..



__


היום התעוררתי מצלצלול הפלאפון..חלום מוזר וטוב שנגמר..


התבאתי..הייתי עייפה..רציתי לישון..אבל ידעתי שעוד שעה אני אהיה לבד בבית...!


או שלא?!?!!?


קמתי..יצאתי מהחדר ושמעתי וויכוח..


בת דודה שלי לא רוצה ללכת לקייטנה היום.. למה?! לא יודעת! לא התחשק לה..וזה לא עוד יום פעילות רגיל...היא מוותרת על..פארק מים! מי מוותר על פארק מים ונשאר בבית כדי לא לעשות שום דבר?! וכך היה..כל הקימה המוקדמת..כל השמחה שאני אהיה לבד..הכל לחינם!במקום זה העברתי בוקר שלם...קשה ומשעמם..


מאוחר יותר..אנשהים עברו בבית


ולמזלי כשהגיעה השעה 4


הלכנו לים!


לקחתי איתי משקפת


וואלה..למרות שלמשקפת שלי יש בעיות ואחרי עשר שניות נוצר רווח בינה לבין העיניים, היה נחמד! שיחיתי..אנשים שאלו אותי למה אני שוחה ליד החוף..הסתכלתי על סבתא שלי מרחוק ואמרתי להם שלא מרשים לי(מה שנכון..>:)


חזרנו הביתה..


לריח....צ'יפס! תפוחי אדמה מטוגנים-או במילים אחרות..........אוכל!


ואז..לאפי (האף שלי) הגיע ריח..לא אחר..מאשר..פיצה! OO הם הכינו פיצה!!!!!!


היה טעים..אכלתי שלשו חתיכות


קראתי ספר..


הלכנו החוצה


חזרנו..ואוטוטוט לישון



לפינת הלא קשור>>>>>>>מחר תשעה באב


-זה אומר שאסור לי ללכת לי ללכת לים למשל..


-סבתא ואמא ממש דאגו בקשר לזה..אמא דאגה שלא יהיה מציל..סבתא דאגה שה' לא יאהב אותי..אני חייבת לומר שזה מחמם את הלב לראות שהמשפחה קרובה לדת..לפחות בצד הזה..


-כואבת לי הבטן


-אני חוזרת ביום רביעי! בסביבות חמש אני כבר ברחובות..בשש..אני בטוח בבית..יש!


-עוד מעט קייצת..


-אהיה חכם להחליף את המספר איסיקיו בבלוג לכתובת מסן.. פתאום.אנשים מוסיפים אותי..


-בזמן האחרון כשאני מסתכלת במראה אני לא נהנת ממה שאני רואה..ניראה לי כל השהייה פה רק העלתה אותי במשקל..פאקינק ארבע ארוחות ביום! אני בבית בקושי אולכת שתיים..בוקר וצוהריים...ועוד לא בסדר גודל כזה! כל ארוחה זה..וואחד ארוחה..ממש פתיחת שולחן..זה לא בריא..


-אני צריכה בגד ים חדש..


-אני מתגעגעת><


-החבל היחיד שיש לי..שכבר לא יהיה ים..מצד שני-אופניים! ועל זה אני לא מוותרת..



עד לפעם הבאה


ביי ביי



2 תגובות:

  1. מקווה שתהני מחר ותחשבי שעוד יומיים את חוזרת הביתה, סוף סוף!!!!!!!!

    השבמחק
  2. מקווה שתהני מחר ותחשבי שעוד יומיים את חוזרת הביתה, סוף סוף!!!!!!!!

    השבמחק