יום שישי, 16 ביולי 2010

חיפה..יום שני

היום השני..



גאדדמט..


אני עייפה..


ועוד ישנתי סוג של "בסדר"..מה זה בסדר? עקצו אותי בכף רגל אז כל הלילה התגרדתי...דיי! זה מגרד וכואב!


זה היה בוקר לא קל..


דודה שלי השאירה אותי ובת בת דודה שלי לבד..


בהתחלה זה היה נחמד


הכנו תיק כזה..


ואז שיחקנו בסוג של ווטרינר..


ואז היא אמרה בעיניים גדולות "בואי ניהיה גם קופת חולים וגם ווטרינריה"


אמרתי..טוב..זרמתי..מה כבר יקרה?


פתאום באה חולה.. ואז! (הכל בדימיון של בת דודה שלי) במבט מרושע בעיניים.."איפה אמא שלה?! אמא שלה נסעה לת"א!...יאנה, ת"א זה רחוק מקריית שמונה?" "כן.." *זעם בעיניים, מבט שטני* "אמא שלה השאירה אותה לבד ונסעה לת"א! בואי נקרא למשטרה.." *מוחעחעחעעחע סתם..היא לא עשתה מוחעחעחע..אבל היה לה מבט מלא רשע בעיניים..גם המחלות שהיו לחולים כולם! שבירת אזורים בגוף..."


בישועה גדולה דודה שלי חזרה! הלכנו לסופר..לקנות כמה מצרכים. . בינהם פופקורן שאחר כך נשרף לי..(זה לא אני! זה המיקרוגל!)


אכלנו צוהוריים, נכנו..


הלכנו לים..


המים נחמדים..בת דודה שלי חמדנית..


חזרנו מהים, התקלחנו, בת דודה שלי החליטה להתעלל בי עם כל מה שזז... זה ממש לא נעים><


הלכנו לקרובת משפחה שגרה במורד הרחוב.. לאכול ארוחת ערב..וואי כמה אכלתיOO אני עוד שניה מתפוצצת!


ניראה לי השלב הבא זה ללכת לטייל ליד הים ואז חוזרים לישון..כלומר..הם הולכים לישון אני הולכת לקרא..


אם כבר לקרא


וואי איזה ספר מדכא! אני כל היום בדיכאון ממנו..מסופר שם על איזו אנורקסית ואחד שחותך תצמו-סדיסט.. זה ממש מזעזע לפעמים.
(אבל אני קוראת..זה סוג של בריחה מהעולם..)



__


איזה חלום מוזר היה לי..


המחשבות ממשיכות להציק לי מידי יום..


אני מפחדת שאם אני אחכה יכולים לקרות שני דברים שלילים


א. הוא לא ירצה


ב. אני פתאום לא ארצה..


ב' פחות הגיוני אבל..מפחיד


אז..


מפחיד..תוקפות אותי מחשבות כל רגע פנוי, מחשבות עצובות ולא שמחות.. איך בא לי הביתה למיטה שלי ולחדר שלי..ולפרטיות שלי..


ניראה לי הזמן היחיד שיש לי פה פרטיות זה רק כשאני מתקלחת..(ככה זה כשהבית ישן והחלון של השרותים פונה למטבח..איכ..ולא נעים..)



לפינת הלא קשור>>>>>>>כואבת לי הבטן


-אם לא חפפתי שער אחרי הים..השער שלי יהיה קשה מחר?


-התוכים ישנים.. היום החליפו להם כלוב..


-אני רוצה הביתה! אני אפילו לא יכולה לספור את הימים לאחור..אני לא יודעת מתי אני חוזרת


-דורית..לשאלתך..קראתי והתאכזבתי...מה זו החוסר חפירה הזאת?!


-אגב..שימו לב...אני מתחברת איזה..פעם ביום.. סביר להניח שאם אני מתחברת..לא לשלוח הודעה כי זו אמא שלי.. אני לא מסננת סתם.. תשלחו אסאמאס אם אתם רואים שאני לא עונה או משו.. תבררו..!


עד לפעם הבאה


ביי ביי

4 תגובות:

  1. יאנה, לא ידעתי מה לכתוב לךXD רציני>< מצטערתXD בסך הכל מכתב נסיעה..חחח..על מה אני יכולה עוד לכתוב לך?XD

    ובקשר שבת דודה שלך התעללה...אמ...תפרטי><

    ואני מתגעגעת אליך כבר!! תחזרי!!! דברי עם אמא שלך מתי את חוזרת!!!
    ומה בקשר לבנים? יש שם בנים חמודים בים?
    יש שם מדוזות?
    ספר מטרידO_O

    השבמחק
  2. יאנה, לא ידעתי מה לכתוב לךXD רציני>< מצטערתXD בסך הכל מכתב נסיעה..חחח..על מה אני יכולה עוד לכתוב לך?XD

    ובקשר שבת דודה שלך התעללה...אמ...תפרטי><

    ואני מתגעגעת אליך כבר!! תחזרי!!! דברי עם אמא שלך מתי את חוזרת!!!
    ומה בקשר לבנים? יש שם בנים חמודים בים?
    יש שם מדוזות?
    ספר מטרידO_O

    השבמחק
  3. מדוזות אין..דגים יש..וגם אצות
    משמשע אם את עומדת במקום בלי לזוז חמש דקות אל תתפלאח עם איזה דג ינשך אותך..
    הבנים שם ממש חמודים.. רובם בלונדיניים עם עיניים כחולות..ממש מתוקים!
    חבל שבארץ פדופיליות זה לא חוקי..(הכי מבוגר שם בן שבע..)
    ואני לא אפרט לך מה בת דודה שלי עשתה לי..
    תתמודדייXD

    השבמחק
  4. מדוזות אין..דגים יש..וגם אצות
    משמשע אם את עומדת במקום בלי לזוז חמש דקות אל תתפלאח עם איזה דג ינשך אותך..
    הבנים שם ממש חמודים.. רובם בלונדיניים עם עיניים כחולות..ממש מתוקים!
    חבל שבארץ פדופיליות זה לא חוקי..(הכי מבוגר שם בן שבע..)
    ואני לא אפרט לך מה בת דודה שלי עשתה לי..
    תתמודדייXD

    השבמחק