יום שלישי, 20 ביולי 2010

חיפה...היום השישי

אז..מחר זה מחר..


בלילה היה לי חלום מוזר.


שמישו מתקשר אלי ואומר לי שהוא רוצה במותי..מישו בספרד..


בהתחלה..חשבתי שזה רון גלעד..נריאה לי הוא שונא אותי וגם אני שמאלנית(זה היה חלק מההודעה) אבל הוא היה לידי..ואז קרה הדבר הכי הזוי!


מסתבר שזו היתה מישהי..מהצופיםOO שונאת אותי כי אני שמוצניקיתXD


חחחחחחחחחחחחחחח


אני כבר מחכה למחר..


היום עבר..משעמם..


רוב הזמן ראיתי טלוויזיה..


לא הלכנו לים כי תשעה באב.. וזה השפיע גם עלי..לא שצמתי אבל יצא לי לחשוב על זה הרבה..


שמעתי היום משפט בטלוויזיה.. שאיזה חילוני בוכה וצם על חרבן בתי המקדש..כששאלו אותו למה הוא ענה שזו היתה השואה הראשונה.. ואם לא נבכה עליה..אז בטח גם על השואה שהיתה לפני כ-60 שנה..נפסיק לבכות..הסכמתי.


בצוהוריים-ערב אכלנו צ'יפס! (אחח..אוכל) ונקניקיות..


יצאנו לטייל..


ת'אמת..


בת דודה שלי בסדר


היא חמודה ונחמדה כשצריך והיא יודעת להראות אהבה..


אבל..היא היפרקטיבית


ונג'ס! היא ממש אוהבת גלידה-ברמה שהיא תעשה הכל בשביל גלידה! אבל..אם אני לא ארצה גלידה ואקח משו אחר..גם היא תקח..OO אני לא מבינה למה..


היא מציקה שזה לא יאומן..אבל זה כי אין לה מה לעשות בבית.. בת יחידה..חברים גרים רחוק..


אז היא מציקה לי..מרביצה לי.. זורקת עלי דברים..(משחק של ילדים..לא משו מסוכן ואלים..) היא אפילו קוראת לי בשמות כשבא לה..


אבל אני שותקת..אני לא אלשין..זה משחק ואני גם ידועת שיענישו אותה..והיא תבכה..ואני לא רוצה שהיא תבכה..


בסופו של דבר גם לי יש גבול ונורה אדומה..


לכל משחק יש גבול..וככה גם לי..


היום ראינו טלוויזיה..שמש..שמש זה מגיל 14..כשראיתי את זה לראשונה הבנתי גם למה.. "הומו" בתור קללה לא מתאים לילדה בת שש..


אמרתי לה..היא לא הקשיבה לי..בסדר..וויתרתי לה..אני צחקתי לי מהסדרה אבל היא לא הבינה כלום..ממשיכה לצפות..


בסופו של דבר לא התלוננץתי אלב קרה שאמרו לה ללכת לישון כי מאוחר..היא לא רצתה ונשארה על המיטה שלי בסלון אני..."הלשנתי" עליה.. כי..מאוחר..לילדה יש קייטנה..היא התעצבנה


וקראה לי בשמות..


ואז היא קיללה אותיOO


ברוסית..


ליירת ביטחון שאלתי מה היא אמרה והיא חזרה על זה..כולה צוחקת..סבתא באה..אמרתי לסבתא שהיא אמרה מילה לא יפה.. סבתא בדקה וגילתה מה היא אמרה..


הענישו את בת דודה שלי על זה שהיא קראה לי זונה ברוסית..


והיא בכתה..


והאמתי..ברגע שילד מתחיל לקלל ממש..זה לא טוב..


גם..היא לא יודעת מה זה אפילו..היא רק יודעת שזו מילה לא יפה..


היא בכתה..ממש..כי כעסו עליה והענישו אותה..ואז היא ביקשה ממני סליחה..


זה כבר עיניין של חינוך..


אני אשתוק על שטויות.. אבל ברגע שילדים מתחילים לקלל משו לא בסדר! וצריך לעצור את זה גם אם זה לא נעים..וכשלא עוצרים יש לזה השלכות קשות..



בכל מקרה היא הלכה לישון.. לפני השינה היא ניגשה לאמא שלה ושאלה מי ייקח אותה לקייטנה..אני או היא..


בת דודה שלי רוצה שאמא שלה..בתירוץ שאני אשן יותר..


ת'אמת...בכיף..אבל אני רק מקווה שאלו הם הכוונות האמיתיות שלה והיא לא שונאת אותי>:



לפינת הלא קשור>>>>>>>>>>>>>>>>>>>יתרון נוסף בניסעה...money


-ראיתי צווארון לבן!


-עוד... 20 שעות אפילו..פחות..אני כבר אהיה בבית..D=


-נמא כבר מהעליות והירידות האלו במצב רוח..


-המקלדת הזאת מעצבנת אותי..


-לוקח לי זמן להרדם..


-החלטות משותפות יש להחליט יחדיו ולא לקבוע לבד.. שמא עלול לקרות אסון..



עד לפעם הבאה


ביי ביי

2 תגובות:

  1. יאנקי זה רק עוד קצת!!!!!
    וחחחח סוף סוף אשכרה הלשנת עליה, ומאיפה היא יודעת את המילים האלה ברוסית?!OOOOO

    ואגב, את יודעת באיזה תאריך מיל מיל חוזרת?:P

    השבמחק
  2. יאנקי זה רק עוד קצת!!!!!
    וחחחח סוף סוף אשכרה הלשנת עליה, ומאיפה היא יודעת את המילים האלה ברוסית?!OOOOO

    ואגב, את יודעת באיזה תאריך מיל מיל חוזרת?:P

    השבמחק