יום שבת, 17 ביולי 2010

חיפה..היום השלישי

אני לא בטוחה אם הדיכאון שנכנסתי אליו הוא בלל שאני מרגישה בודדה ומנותקת מהעולם והמחשבות שנכנסות אלי הן "הגיוניות" אבל מדכאות או שמא אני באמת מושפעת מהספר שסוף סוף סיימתי היום.


בספר מסופר על איזה שניים שלא יכולים להיות ביחד. למרות שהם אוהבים זה את זה..ומבקום-הבת התחתנה עם איזה אחד שבסוף זרק אותה כי היא אנורקסית ולכן היא לא יכולה ללדת.. הבן סתם עם בעיות.. לא מפותח חברתית מספיק.


פעמיים הם ביו במגע של מעבר לידידות ובשניהם זה נגמר בשתיקה ארוכה להמון זמן.. אז הם נשארו ידידים אחר כך, בסופו של דבר..


זה משעשע..איך תמיד יש לי נטייה לקחת את הספר שלא בדיוק משקף לי את המציאות שלי אבל מתנהג בדיוק כמו ההשתקפות שלי במים "אמומה" (או עמומה) אבל בכל זאת.


אני לא בטוחה אםזה חכם או לא ..


אני עדיין כולי במחשבות..


לפחות עכשיו אני מצליחה להוציא ת ההרגשה הרעה במחשבות של "עוד כמה שנים זה כבר יהיה מאחור, עוד סיפור לנכדים.. זו הרי..רק הפעם הראשונה..רק ההרגשה החזקה הראשונה..הרי..יבואו עוד..באים עוד.." אז זה עוזר..לכמה רגעים. ואז זה חוזר.."אני לא רוצה אבל אחר>< ואני רוצה משהו שיעשה לי אולי רע..רוב הסיכויים רע.. והרי.. כל כך קצת זמן להיות ביחד.. כל כך המון השקעה זה ידרוש.. הרי..יכאב לי בלב בימים הראשונים במידה ויקרה מה שאני רוצה שיקרה..והרי..איך זה בכלל יקרה? צריך יהיה לעבור שני שלבים..הראשון-רצון הדדי..השני..יכולת הדדית-לפתור את הבעיות.. השלב הראשון עוד איכשהו אפשרי..השני זה כבר סיפור אחר לגמרי..


זה לא יצליח..אם יש לי עוד תקווה קטנה שהראשון יעבור בשלום..השני יהיה מכה.


הסיכויים כל כך נמוכים..אז האם להאמין, להמישך להאמין? ולקחת סיכון ענקי להתאכזב..


או.. לא..ולפספס משו שלמרות שהסיכויים שלו כל כך נמוכים הוא אפשרי והוא מעולה?


אני מאמינה..שמה שצריך לקרות יקרה..


מחשבה מעודדת-בכל מקרה המצב שעכשיו לא יהיה..לא יהיה ניכור כזה..יהיה יותר טוב מעכשיו..איכשהו..


אילו רק התאריך של "התשובה הגורלית" היה הרבה יותר קרוב..לא בעוד כמה שבועות אלא..למשל..שבוע הבא?


ככה זה היה משאיר חודש..


חודש שלם בשביל לעבור הלאה או חודש שלם להנות מכל רגע..


אבל..לא


לא כל מה שרוצים מקבלים..


___


הימים עוברים..


היה לי חלום כל כך מוזר בלילה


חלמתי שאו שהייתי בבית ספר או משהו.. ואז.. מישהו אמר שיש שרפה..ואכן, היתה שרפה ולא הצלחנו להשתלט עליה, היא היתה מאוד מהירה והתפשטה מהר-גם מסוכנת..


זה היה מפחיד כזה.. אנשים רצו.


ואז קמתי.. הייתי בחדר חשוך. לבד במיטה זוגית. החדר היה של בת דודה שלי..(הגדולה..הישן)


נזכרתי בחלום שהיה לי..


ואז הרחתי ריח של עשן..לא הבנתי מאיפה הוא הגיע..שמעתי מלא רעשים מבחוץ, אנשים צועקים..על לפנות בתים.


בדירה היה ממש שקט..


ואז הבנתי..החלום!


הדבר הראשון שעשיתי, קמתי מהמיטה, רצתי לחדר השני והערתי את כל המשפחה-אמרתי להם שיש שרפה ורצנו החוצה..


איבדתי אותם משדה הראיה..פגשתי כמה חברים בדרך..היה לילה ומלא עשן ואש כל הדרך..(אגב, רצנו ברחוב לח"י..)  רצנו..


ואז..עצרנו ולאט לאט מכבי האש השתלטו על חלק מהאזורים..ואני בראי חשבתי עצמי..כמה מוזר זה..חלמתי שיש שרפה..שמתפשטת..וזה מה שקרה במציאות..אם לא הייתי חולמת את זה לא הייתי מעירה את ההורים..


ואז קמתי באמת!(עד לפה הכל היה חלום..חלמתי חלום בחלום..מוזר)


קיצר..קמתי.מלאה עקיצות, הרגל מגרדת...עוקצם אותי פה על ימין ועל שמאל..


 בבוקר, הלכנו לים..היה משעמם..המים מלאים באצות ודגים. משמע-אם עומדים חמש דקות במים מישו ינשך אותך..דגים..


לא היה מעניין וכיף..


שמתי לב שהכתפיים שלי ניראות מפחיד קצת.. העור הרי התחיל להתקלף אבל.. איפה שהכי נשרפתי העור פשוט...סדוק.. עם חריצים וממש קשה...אם זה לא יעבור עד שאני אחזור...סביר להניח שנלך לרופאOO


מאוחר יותר ביום..


הלכנו למקדנולדס..(איזו אטרקציה..)


היה מביך


"אמ..אפשר שתי ארוחות ילדים?"


בת דודה שלי:"אוכל לילדים ובלון!" *אני מסתכלת על המוכר..והוא מצחקק עלי..*


כל היום היא משגעת אותי~.~


מרביצה לי, מצלמת אותי בפלאפון שלה(כן..יש לה)..הכי נורא שהיא יודעת לקרא עברית וגם לדבר..


נכון שהיא קוראת לאט והכל..כיתה א'..


אבל קוראת מספיק כדי להבין


לפעמים היא מתנהגת כמו בת שלשו ולפעמים כמו ילדה בכיתה ו'..(במיוחד כשהיא שאלה אותי אם אני רואה כמעט מלאכים..ואמרה שהיא כן..או למשל...שהיא אוהבת את אייל גולן ופסיטגל...אוף)


סביר להניח שבערב נלך לטייל


ומחר..


מחר בבוקר!


אני קמה מוקדם..ומביאה אותה לקייטנה ואז!


כל הבית לעצמי! חופש!


אם זה ימשך ככה אני תוהה אם שווה לא להתגנב או משהו ולקנות לעצמי אוכל אכיל..גם כי אני רעבה וגם כי..זה "מרגש" ותמיד רציתי לעשות את זה..


בכל מקרה..


אני אנצל כל רגע שיהיה לי להיות במחשב..להתעדכן כמו שצריך!



לפינת הלא קשור>>>>מה עוזר נגד עקיצות יתושים?


-התוכים לפעמים יכולים להיות מאוד היפרקטיבים..


-יש להם הוט מג'יק...חבל שיש להם אבל רק כמה ערוצים..


-אני מתגעגעתXD לכולם.. >:


-אני גם מתגעגעת לרגעים שאני יכולה להיות בחדר.. לישון מתי שאני עייפה, ללכת לשרותים מתי שבא לי..לאכול מה שאני רוצה(או לא לאכול) לנסוע על אופניים, להשאר ערה עד מאוחר ולקום מתי שבא לי.. מתגעגעת לחברים שאני נפגשת איתם ומדברת איתם..


-הורדתי למחשב מסן..חדש..משמע! אם אני מתחברת ואין תמונת תצוגה-זו לא אני..:)



עד לפעם הבאה


ביי ביי

2 תגובות:

  1. וואי ממש אהבתי את המוזיקה שברקע D:
    מה היא? של גרין דיי משהו לא?

    השבמחק
  2. וואי ממש אהבתי את המוזיקה שברקע D:
    מה היא? של גרין דיי משהו לא?

    השבמחק