יום ראשון, 18 ביולי 2010

חיפה..היום הרביעי

איזה יום..


הגעתי למסקנה שהתשובה לשאלה בפוסט הקודם היא אכן בספר. מדהים כמה שספר יכול להשפיע עלי כל כך חזק.. אני נוטה להזדהות עם הספרים שאני קוראת..


הספר הראשון היה דיכאוני כל כך..


אבל הספר השני דווקא ממש יפה וחכם..


מספר על מישהי שהבת שלה חשדה שאבא שלה הוא לא האבא האמיתי שלה..הבת קראה יומנים של אמה כשהיתה צעירה..ואיכשהו זה מתגלגל שלאמה יש אהוב..מישהו שהיא מאוהבת בו-אהבת חייה..זוג נשמות עם חיבור מושלם.


זה סיפור יפה, שבמקביל לאמא היו רומנים רבים בחייה... ספר חמוד. העלה בי מוטיבציה וגם מצב רוח.. אני נהנת כשאני קוראת בו.. הוא מציג בפני משהו אופטימי..וזה נותן לי הרגשה של "יהיה בסדר, יעבור ויהיה טוב!" .


__


וואי..היום.


כשהתעוררתי התבאסתי כל כך! היה לי חלום כזה מעולה!


איזה יום..קמתי מוקדם בשביל לקחת את בת דודה שלי לקייטנה(בתור קיטטנה מטעם העירייה..זו וואחד קייטנה...כל פעם לוקחים אותם למקומות מה זה מגניבים!).


כשהגעתי הביתה..היה שקט.פתאום..אני לבד בבית מלא זמן יכולה לעשות מה שבא לי..


הייתי על המחשב.. קראתי ספר (כןכן.. בסופו של דבר נכנעתי להצעה-ואפילו נמנמתי לי קצת), סידרתי תיק, דיברתי עם אמא לגבי מתי אני אחזור מחיפה..(בלב גדול בבקשה יום רביעי! לא רוצה עוד חיפה..) האמת, זה נחמד להיות בבית לבד..בלי בת דודה שלי שמציקה לי.


היום בבוקר היא טענה שיש לה פייסבוק(כי לי יש..) ואז היא חיפשה את שלי (אבל היא לא מצאה-כי התנתקתי:) ) היא התחילה כהרגלה לזרוק עלי דברים ..


היא פשוט יכולה להיות מפלצת קטנה...=-=


היא מרביצה לי ומציקה לי ועושה דווקא.. היא קנאית! אם לא יש קצת יותר משלה יש..היא חייבת שגם לה יהיה.. על הדרך היא גם מחכה אותי..אם אני אקח כריך גם היא תקח (ואם אני אסיים את שלי לפניה..היא תפסיק אלכול כי היא מבינה שבכלל היא לא רוצה את זה) היא לוקחת לי את הגלשן.. והיא אוהבת ווינקס!


מעצבן..


לפחות בימים הקרובים הבקרים הם שלי ורק שלי! רק אני..והבית!


כשדודה שלי הגיעה דיברנו על השומר הצעיר.. היא היתה בשוק כשההורים שלי לא הרשו לי לנסוע להמון טיולים..או לגרמניה! אוף...רק אמא וסבתא עקשניות..וסבא! במיוחד סבא!


מאוחר יותר בת דודה שלי חזרה..עוד קוויתי שהיא תיהיה עייפה-אבל לא..היו לה מספיק סוללות להמשיך לשחק.


אחר הצוהוריים הלכנו לים..היה נחמד בים.


חזרנו הביתה..אני הלכתי לקרא..היא הלכה לחכות אותי וקראה ספר של קופיקו..


אחרי כמה דקות-היא נרדמהOO


הסתכלתי עליה..כולי בשוק..


נגמרו לה הסוללות..והאמתי..איזו מלאך היא כשהיא ישנה! פשוט כל כך מתוקה! אז נכון שהיא יכולה להתנג כמו מפלצת קטנה עם רשע בעיניים..אבל היא בכל זאת ממש חמודה..הגעתי למסקנה, שכשהיא תיהיה גדולה היא תיהיה מהממת! והיא תוסבב בנים על האצבע הקטנה שלה..


בזמן שהיא ישנה סבתא גררה אותי לקרובת המשפחה..ישבנו


היא עישנה(אני לא מבינה למה..היא מעשנת מלא..בלא פאקינג נפטר מסרטן לפני כמה חודשים בגלל העישון! היא לא למדה??!?!?!?)


וואי בראשי ראיתי את בת דודה שלי קמה..מבינה שהלכנו ובוכה..


למרבה המזל..חזרנו הביתה אחרי שעה הויא עדיין ישנה..והחלטנו לא לספר לה:)



חלמתי שהוא חוזר..ויש בית ספר.. הוא אומר לי שהוא אוהב אותי והוא השתנה..והוא ממש אוהב אותי! והתחיל לעשות דברים שכבר הפסיק..כמו..להחמיא או להגיד משו נחמד או לשלוח אסאמאס.. החלק הכי משעשע שהיה חשוב לי שהוא נשאר חכם..קיבלתי את רצוני כשהיינו בכיתה, קיבלנו מבחנים, חששתי לציון שלי אבל הוא כרגיל "התלמיד המצטיין" ואז..אז הגענו למצב שדיברנו עלינו..פתאום נזכרתי בסיבות לפרדה..הוא אמר .. משו שאני לא זוכרת.. והשיחה היתה ממש מתוקה (אולי גלש לכמעט נשיקה=O) ואז...התעוררתי><


לפינת הלא קשור>>>>>>אני שקופה..


-אמרתי שאני אזרום..אז אני זורמת עם המחשבות! על מה אני אכתוב שנה הבאה...כשלא יהיה הדיכאון בראש..אני אמשיך לעדכן?


-אתמול לא נרדמתי אז קראתי בספר לאור הפלאפון..כשזה לא הצליח קראתי לאור הטלוויזיה..


-למה אתם לא מגיבים?>:


-לכל המעוניינים..אני מחוברת בבקרים..בין שמונה לאחד וחצי..


-יש יל חשק עזזז בזמן האחרון לדברים מתוקים! בטח כי אני מוקפת במלא מהם..אבל אל במה שאני באמת רוצה מתי שאני רוצה><שמישו יקנה לי מתוקים! רצוי מאפים!


-בא לי פיצה!!


-האושר הוא שילוב של הנאה ומשמשעות ...איזה מפט מדהים מהספר!


-תמיד רציתי לקחת מרקרק ולהדגיש משפטים בספרים שלי.. מצד שני..אני חוששתXD


-אמא בשוק שסיימתי ספר בשלושה ימים.. אני בשוק שהיא בשוק..את הספר השני אני אסיים ביומיים.. (ואם זה היה לפי שעות אז אפילו בפחות יום) הוא מעניין! ממליצה בחום!


-ת'אמת זה היה נחמד לדבר איתו בבוקר..רק חבל שזה התחיל מאולץ ונגמר מאולץ..אוף..


עד לפעם הבאה


ביי ביי

4 תגובות:

  1. דיברת איתו????????? איזה מגניב!!!! על מה?
    מתי את חוזרת? מקווה כמה שיותר מהר!!! אני צריכה לספר לך דברים!!!!!!!!
    ויאנה, שמעת פעם על "על-תוש"? זה באמת יכול לעזור לך עם היתושים

    ובקשר לבת דודה הקטנה שלך. טוב אם היא מציקה לך ומרביתה לך, למדי אותה לקח או שתגידי לסבתא שלך..חחח

    יום טוב:)

    השבמחק
  2. דיברת איתו????????? איזה מגניב!!!! על מה?
    מתי את חוזרת? מקווה כמה שיותר מהר!!! אני צריכה לספר לך דברים!!!!!!!!
    ויאנה, שמעת פעם על "על-תוש"? זה באמת יכול לעזור לך עם היתושים

    ובקשר לבת דודה הקטנה שלך. טוב אם היא מציקה לך ומרביתה לך, למדי אותה לקח או שתגידי לסבתא שלך..חחח

    יום טוב:)

    השבמחק
  3. אני לא ארביץל בת דודה שלי..ואני לא אלשין..יענישו אותה..
    ויופי דורית-_-

    השבמחק
  4. אני לא ארביץל בת דודה שלי..ואני לא אלשין..יענישו אותה..
    ויופי דורית-_-

    השבמחק