יום שני, 16 ביוני 2008

אין לי כותרת..אZ?

מכירים את זה, שאתה לא יודעת מה לעשות, אז אתם קובעים חוק "אם ככה וככה וכהה..אז אני אעשה..." ואז אם זה קורה אתה עוה ואם לא אז לא..בקיצור המזל עושה את שלו....


גם אני מכירה את זה המון בחיים שלי... אבל לפעמים, לעשות את זה יותר מידי פעמים, מעצבן את המזל והוא עושה דווקא..ואז זה בעיה... האם נכון או לא..?


טוב, במצב שלי, אולי רק בגלל שאני  לאט לאט משכנעת את עצמי, שכן... (רק זה חסר לי...) ואויל דוקא בגלל זה אני לא רוצה להאמין שזה לא יקרה...


מה שכן, השבוע הזה זה שבוע שאני לא מתכוונת לפספס...זה או הכל או כלום! אין לי מה להפסיד... ויש לי המון מטרות ומשאלות שבינהן...כן זו של המזלXD(המבין יבין..) מעניין עם זה יתגשם? מעניין אם המזל בעדי...



והיוםםם


בבוקר>>>מעוצבנת על אמא....


בבית ספר>>>>היה נחמד..יום של סמים ואלכוהול..חח ואני תוהה אם חושבים שאני לוקחת סמיםXD מה שכן האנשים בח' 6 מלחיצים..ואירנה לא יודעת מה זה סטלהXD זה היה מצחיקXD


דיבורים עם שוטרת>>>יווו איך בא לי להיות כמו השוטרת הזאת...למה? כי היא בלשית!!! ממש כמו שאני רוצה...ולמה עוד? כי לפני זה היא היתה סוכנת סמויה=O ממש כמו שאני רוצההה ...ויש לה שני תאריםםם^^


שעה נוספת של סרטים>>>נחמד..חח


בשאר היוםם...


דריה באה אליOO (כן כן...זה נוגד את חוק בית ספר..חח)


ועשינו ניסויים במזל..חח


מאוחר יותר הלכתי לפארק עם גטה ושני^^ והיה נחמד..^^


לפינת הלא קשור>>>מחר יש את השומר הצעירר^^


-מחר מסיבת כיתה+סרט..לא לומדים^^ חח


-אני צריה לקחת כסף לקנות צלחות..=/...


-קלפים זה שווה..^^


-עוד שלוש ימים חופש, ואני מתלוננת שיש בית ספרXD


-סקילט טובים..חח


-מצאתי שלוש קוראים קבועים בבלוג=O מתוך התשע שלפעמים גם שש...חח


עד לפעם הבאה


ביי ביי


8 תגובות:

  1. פאק גם לי זה קורה!!! :O
     
    33> 8-)

    השבמחק
  2. פאק גם לי זה קורה!!! :O
     
    33> 8-)

    השבמחק
  3. דרך אגב אני ראשונה!!!!!! :-P

    השבמחק
  4. חח...נחמד=]..
    אני הלכתי לראיון עבודה בדף רםXD
    וגם מיקודית בלשון=]
    ואז לשרון=]
    ומנחר יש לי יום קצר!!!!!!!! ישששששששש
    אבל שיעור אחרון ספורט=[

    השבמחק
  5. חח...נחמד=]..
    אני הלכתי לראיון עבודה בדף רםXD
    וגם מיקודית בלשון=]
    ואז לשרון=]
    ומנחר יש לי יום קצר!!!!!!!! ישששששששש
    אבל שיעור אחרון ספורט=[

    השבמחק
  6. מה רע בספורט?
    ואיך היה...?

    השבמחק
  7. מה רע בספורט?
    ואיך היה...?

    השבמחק