יום שישי, 6 ביוני 2008

היום שהיה

זה יום מוזר כזה...


אין לי אפילו פתיח מרשים בשבילו...


אז..ניגש לעיניין?


בבוקר>>>מחשבה ראשונה שחלפה בראשי.."היום בערב אוכל לישון נורמלי!" חלום לא זוכרת..


בבית ספר>>>במת'..גליית שאם היה לי זמן ולא הייתי לחוצה ממנו...יכולתי לקבל יותר מ-74 כי תכנית צדקתי ברוב השגיאות שלי...הבעיה...שבמקום שבו רושמים את התושבה הסופית טעיתי... רשום לי מול הפרצוף שזה 80 אני רומשת? 100..XD חבל שאי אפשר לעשות כלום בעיניין....


הבעה>>>>"כולי אוזן"XD


אזרחות מבחן>>>>היה מבחן בשל"ח..שהיה מעוד מעוד מעוד קל...אם אני טועה אז קשה לי להאמין שאני אקבלת מתחת למאה.. מה שכן רוב המבחן עזרתי לאורייןXD


ובאזרחות עצמו היה משעמםםם


חינוך>>>>משעמם+ אני לא רוצה שיפרקו לנו את הכיתות....


הביתה>>>סוף סוף!!


בבית>>>>משעמם..


בארבע>>החוצה כי...אין מה לעשות ולחשוב זה טוב...


בשש בארך>>>הולכים לפארק שליד הקניון לפגוש משהו...המשהו הזה זה משהו..XD שהוא בן 20 עוד מאט רק עלה לארץ..ואיך שהוא דורית ומילה מכירות אותו..אז כדי לדעת בוודעות שהוא לא פדופיל הצתרפתי לפגישה שלהםXD היה נחמד ומצחיק..XD דורית כל הזמן ניצחה במשחק הקלפים..והיא אפילו לא ידעה איך לשחקXD ואני שכן ידעתי הפסדתיXD


היה גם נחמד לדבר איתו...וזה...דיברנו כמובן רק רוסית...זה הרגיש ממש מוזרOO ועוד לדבר עם משהו בן 20... הוא אמר שאני נראת יותר מבת 14...^^ (לא הוא לא פדופיל..בזה אני בטוחה...)


 מה שהיה בעיה זה להגיד לו.."ביי" כי מצד אחד...זה מוזר לא לתת חיבוק או כיף או משהו..רק לנפנף..? וניראה לי שהוא בעצמו לא ידע..XD כי הוא ניראה לא בטוח...אבל תכלס..היה נחמד..עם כל ניסיונותיו לשכנע את דורית לרקוד...ומצאתי את עצמי נמצאת במצבים של..מוחמאת קצת...זה הרגיש טוב..XD


הביתה>>>משעמםםם


אני כבר רוצה לישון...


הבנתי שכולם נסעו לבאולינג...איך היה..? מקווה שנהנתם^^


לפינת הלא קשור>>>כי בת דודה של סבתא שלי הביאה לנו ה-מ-ו-ן מאפים..^^


-עוד מעט חופש..ואני אצתרך לנסוע לשבוע...=[


-אני צריכה איך שהוא להרזות..ודיי דחוף..


-1408 זה גדוללל


-עופר חוזר לכיתהXD


-מה שחשבתי..לא נכון^^


-לא דיברתי איתו היום..אבל לא נורא...זה לא סוף העולם...


עד לפעם הבאה


ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה