יום רביעי, 18 ביוני 2008

מה אני לא כותרת יפה?

יוו.הבלוג שלי מתפרסם..חח


ואני לא חופרת בזמן האחרוןOO יחסית לפוסטים הישנים שלי..אני ממש אבל ממש לא חופר...חוץ מזה, מה כבר חופר בבלוג שלי..? איך עבר עלי היוםםם.? אל תקראו אם לא בא לכם..חח אבל את פינתץ הלא קשור והקטע הראשון בבלוג (לא איך היה היום..) כן.כי זה הקטעים החשובים!


(לאיתמר שהתגלה שהיה בבלוג...קטע זה מופנה לרוב עליך..חח)



יוו...איזה זכרונות עולים לי מהקיץ שעבר... כל כך המון דברים קרו, כל כך המון חוויות וצחוקים...אבל כמו שאמרתי אז, הקיץ ההוא לא יחזור עוד...חבל לא?



ולמה שהיה היווםם


בוקר>>>סוף סוף זכרתי חלום! שהעפתי בו אפיפונים עם מילה ולשלו היה שער בלונדני והוא צבע לבלונד שוב..(הוא צבע..לא חימצן..צבע..) ואז סירקתי אוות והשער שלו נשרOO(הסרט לא השפיע עלי טוב..חח)


בבית ספר>>>>בספרות היה משעממםםםם מעודד


מוזיקה>>>היה נחמד להזכר בשירים..חח


צרפתית>>>לא ממש היה..40 דק' מהשיעור רק דיברנו כי סימונה לא הגיע...והיה נחמד לחזור לדבר עם דר לשם שינוי..=/ ואז סימונה הגיעה..ודיברנו איתה שתי דקות..חח


הפסקה>>>>>היה נחמד לעשות שאלון ליואבXD לשם שינוי משהו שמשתף פעולה וגם סוף סוף הכרנו את יואב=O


ספורט>>>היינו בכיהת ודיברנו..מעניין הא?


הביתההה>>>יאי^^ חח


הולכים לדריה>>>>היה ממש נחמד..חח


הולכים לפארק רק עם דורית>>>היה נחמד גם..חח



לפינת הלא קשור>>>>למה ההורים שלי לא קונים פריחיות אורז עם מלח?


-מחר שיעור אחרון בצרפתיתתת^^


-מחר יום אחרון שכניראה.."נלמד" בו... מעניין אם אני צריכה להביא מדעים=/ מעניין עם יהיה סרט...


-התוכניות עד סוף השבוע (או התוכנית הניסיונית..) עדיין בתוקף..מעניין אם גורל הקלפים צודק..מועעחחהחהחההחה


-יוו מחר צקיך לסדר את החדר=O שיטט זה המון עבודההה


-עוד מעט אפשר לישון נורמאלייOO


-יוו..אם רינה קוראת את זה..אז..זה מצחיק..חח


-בא לי להתמזמז XD (אמ..אם רינה קראה את זה...האם את צוחקת? חח) אבל עם אנשים מסויימים...כמווו שפתיים..XD כי יש סיוכי שכן..חח


-צריך לעשות משהו ביום שישי לכבוד זה שסיימנו את כיתה ח'....חשבתי על טורניר או לצאת לאנשהו....או סתם ללכת לישון איפה שהוא......


-היכונו היכונו לפוסט סיום הלימודים 2008...הכל ביום שישי...


-למי שיש רעיונות לעיצובב או לשיר רקעע..נא לפנות עלי..^^


עד לפעם הבאה


ביי ביי

9 תגובות:

  1. האל אוזיריסD<18 ביוני 2008 בשעה 14:02

    אין טורניר;; אנחנו מעפנים;;;ומה זה לא היה מענין בספרות?!@# הלכתי מכות!><

    השבמחק
  2. האל אוזיריסD<18 ביוני 2008 בשעה 14:02

    אין טורניר;; אנחנו מעפנים;;;ומה זה לא היה מענין בספרות?!@# הלכתי מכות!><

    השבמחק
  3. ח...דריה די התפלאתי כשאינה סיפרה לי שהלכת מכות..חחח....=]
    אבל נהנת לא?...חח
    [מתי תעשי לי ילד?]
    3>>>>>>>>>[כולל אותך יאנה..D:]

    השבמחק
  4. ח...דריה די התפלאתי כשאינה סיפרה לי שהלכת מכות..חחח....=]
    אבל נהנת לא?...חח
    [מתי תעשי לי ילד?]
    3>>>>>>>>>[כולל אותך יאנה..D:]

    השבמחק
  5. אני לא אעשה לך ילד?!

    השבמחק
  6. XDDDDDD
    דריה! את עם המכות שלך! >>"
     
    ינה! מבינה אותך!! @_@
     
    גם אני רוצה להתמזמז... ~אהמממ אהממממ~
    מי שיודע דברים לסתום!! (ינה אההממ אהההמממ XD)
     
    טוב זזתי להתכונן להזכרה ולטקס! P:
     
    33>

    השבמחק
  7. XDDDDDD
    דריה! את עם המכות שלך! >>"
     
    ינה! מבינה אותך!! @_@
     
    גם אני רוצה להתמזמז... ~אהמממ אהממממ~
    מי שיודע דברים לסתום!! (ינה אההממ אהההמממ XD)
     
    טוב זזתי להתכונן להזכרה ולטקס! P:
     
    33>

    השבמחק
  8. מי לא רוצה?XD
    אבל...אהמ אהמ..הייתי אמורה להבין מי..?OO אהמ אהמ..?
     

    השבמחק
  9. מי לא רוצה?XD
    אבל...אהמ אהמ..הייתי אמורה להבין מי..?OO אהמ אהמ..?
     

    השבמחק