יום שבת, 7 ביוני 2008

יאי

איזה יום...מוזר..


שובXD


אני תוהה...כמות הכינסות ביום ירדה מתשע לשש...שש אנשים נכנסים לבלוג כל יום...מי?


אתם שנכנסים...אתם בלי הבלוג כי אם היה לכם הייתם מופיעים כניראה בצד...מי אתם?


טוב נגיד...


אז מה היה לי היום...?


לא משהו מעניין...פפנטיזיות חדשותXD(המבין יביןXD)


בעבר..אחרי ביטול המסיבה..וסתם פגישה בשקולניק במקום..הגעתי לשקולניק...בידיעה שרק אני דורית ומילה..אולי גטה ניהיה...ואף אחד לא שם כמובן..ואז סטס הגיע..OO מה שמעניין..מאיפה לו לדעת שביטלנוף..OO ואז מסבתר שמיכל אמרה..ואממ... כולם באוOO זה היה מוזר..(שמועות רצות ממש טובXD)


היה משעמם מעוד בהתחלה..ואז כשחלק הלך היה טיפה יותר נחמד...


וכל הזמן משהו שיחק בקלפים שליXD


(הם שימושיים..הם גומרים יל להתקרב לאנשים...שלא הכרתי ...זה טובXD)


ואז הביתה..אחרי שסבא שלי כניראה תפס את שלו אומר לי בייXD (מי יודע מה הוא עלול לחשוב..OO )


ובביית..קבלתי 14 הודועות ביום..שמתוכן 13 מנויXD (נוי של דורית..)


לפינתה לא קשור>>כי יש המון-"XD" בפוסט...


-מחר יום המים..


-אמא הכינה עוגת גבינה..


-חופשששש!!!


-עוד מעט תעודות...ואזז...


-חופששש


-צריך לתככן מחדש את המסיבה והכל... אם למשהו יש הצעות לאיזה יום..לא יזיק^^


-מסתבר שהיה כיך מעוד בבאולינג^^


-הוא לא פדופיל..אבל הוא כן חושב שאנחנו קטנות מידי בשבילוXD


-עולם מוזר


עד לפעם הבאה


ביי ביי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה