יום שלישי, 3 ביוני 2008

קנאה-כאס-כעס=ערב ובוקר

אני לא יודעת מה לחושב, מצד אחד לקנא, ומצד שני... לשמוח?


מצד אחת להיות עצובה ומצד שני לצחוק?


אני לא יודעת אפילו למה הכוונה במשפט....מה שכן..הכל קורה לי...


אני מרגישה את עצמי מקנאה כשאני יודעת שלא צריך.....


(אני עכשיו מעוד מעוד מעוד מעוצבנת על אמא שלי!! למה הם אוהבים להציק לי דוקא בערבים ובבקרים?! הם יודעים שאלו הזמנים שאני מתעצבנת בקלות...! אז למה להציק?! )



איזה יום מעצבן!


מעצבן!


הלכתי לבד..שוב! ואף אחד לא הודיע לי שהוא לא בא...ולמה? לא תדעו לבד!


בבית ספר היה משעמם!


לא היה שום דבר מה לעשות..והמבחן הלך לי דיי רע! אני לא אתפלא אם אני נכשלת!


לפחות השתחררנו מוקדם...ייתרון אחד!


גם הרגשתי שאני מעצבנת אנשים..ומשום מה..לא אכפת לי! למה? כי את מי שעצבנתי...עיצבן אותי קודם!


אחרי בית ספר..גליתי שאין לי פלאפון...למה? כי אמא שלי לקחה אותו בטעות-_-


ואזז...הלכתי לדריה...היה נחמד...ובכל זאת..זה לא היה מספיק כדי להרגיש טוב!


וכמו אתמול...שוב יצא לי לדבר איתו...ומצד אחד...הרגתשי נודניקית! כי אני באמת יצאתי ככה..ומצד שני...אני טיפטיפה בטוחה שהכל בסדר...



זה היה בין הימים הכי מעצבנים! זה יכול היה להיות יום טוב...אבל לאאאא רק כי אמא שלי יודעת שאני שונאת שמפריעים לי בערבים..היא בכל זאת מפריעה! מעצבןןן !!


אני מתעצבנת פה משטות...ומוציאה עליה את העצבים שלי..מה שטוב! זה עדיף להוציא ככה מאשר לפגוע במשהו מסויים!


ובכל זאת...פעם ראונה מעצבנים אותי אני יכולה להרגע תוך שתי שניות...אלא אם אחרי שניה שוב פעם מעצבנים אותי...ואז קשה לי להרגע!


מעצבבןןן!!!


אני נשמעת הכי פסימית...ות'אמת...זה מרגיש טוב! לשנוא הכל! לחשוב שרק אני מרכז העולם וככה הכל צריך להתנהל!


ובכל זאת..הקול הקטן בראשי...נשמע בין כל הכעס! קול חלש שלא משנה מה תמיד יפעל...הקול הזה שלא ייכנע אף פעם..אותו קול שבעצם...פועל נגדי...כמו עכשיו...אני שומעת אותו אומר "אבל זו שטות להתעצבן, זו לא באמת סיבה" ואני שומעת אותו אומר "אני יודע שזה קשה לחשוב ככה..ובכל זאת, זאת האמת ואת יודעת.." והעיניין...שאם אני שומעת את זה..אני נרגעתאו..יותר כאוסת על עצמי........


אוף! למה יש לי שני צדדים שלא מפסיקים לפעול...ומה היה קורה עם אחד מהם היה מת? אם הצד הטוב..אז הייתי מוצאת עת עצמי בכלא..מזמן..או יותר גרוע בבית המשוגעים...ואם הצד הרע מת...הייתי מוצאת את עצמי מתה...פשוט מתה... ככה סתם... בלי שום כח... אולי זה למה צריך שיהיה טוב ורע...כדי לחיות...


__


לפינת הלא קשור>>>כי מחר יש חידון, ואני לא בטוחה אם יש שלטיםXD


-למילה שאולי קוראת פה>>לא רשמתי שום דבר בפוסט הקודם שלא ספרתי לך...


-דרך אגב..גליתי מה הסוד^^ XD


-מה כדי לי לעשות עם ההורים בשבועות?


-עוד מעט יום המיםXD


-עוד מעט חופשששששש


-אני צריכה ללכת להוציא תעודת עבודה! ולחפש עבודה..XD


עד לפעם הבאה


ביי ביי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה