יום שבת, 28 ביוני 2008

מצ'עמם

לפעמים, כשהכל ניהיה כבר אותו דבר, ואין שום דבר חדש, צריך שינוי... בין אם זה קניה, מייקאובר, טיול, ספורט ומה לא...


אני, החלטתי ששינוי לא יזיק, לא ככה?


החלטתי לעשות שינוי קטן בשבילי=]



טוב אז, אתמול בערב יצאתי לי החוצה עם גטה ומילה...היה נחמד וטיפה משעממם.... לאחר מכאן הלכנו למילה^^


היה מצחיק אצל מילהXD בתשע גטה הלכה..ואני ודורית נישארנו לישון אצלה..חח


מסתבר, שעשיתי המון דברים לא הגיוניים ברשימות שלי... כלומר..מי היה מאמין שאני אקבל צ'ק של 1500?XD וקבלתיOO


היו המון צחוקים..חח


"ללבוש שמלת נפש" XD כן, השמלה הזאת תיהיה איתך לכל החיים..XD


"רק המזגן פועל" "בולולובולולו" "וגם הקולר" XD חח זה היה מצחיקXD


וצלמנו תמונות...וסירטונים, שהאהוב עלי היה "מילה הגוססת" XD זה היה ממש מצחיקXD


והיה לי צחוק ממש מצחיק שהצחיק אותי..XD


קיצר, בבוקר קמנו, צחקנו, סידרתי, גלינו שהמשחק של הארי פוטר 4 שמילה הורידה מעוד מוזר... והלכנו הביתה....


בבית..?


אמא הכינה קוסקוס^^ אחרי חודשיייייים בלי..חח


ואני ראיתי סרט=O "תיכון בהיי" נחמד דווקא...



כי חם



-אולי אני נוסעת ביום ראשון הבא לחיפה... מצד אחד זה רע...ומצד שני... אולי אני אסיים ת'עבודה במדעים....


-אני כניראה אתפשר על בייביסיטר..


-יאו זכרונת זה כיףףף חח


-לא כולם...


-מה דעתכם על כותרת הפינה?


עד לפעם הבאה


ביי ביי


7 תגובות:

  1. חח...היה באמת כיף עם מיל מיל..
    מעניין מתי אני ילבש את שמלת נפש....[זה בכוונה]...חחח.
    וואי וגם היום הי נחמד=]
    וגם אני יעשה בייבסיטר=]]]]]

    השבמחק
  2. חח...היה באמת כיף עם מיל מיל..
    מעניין מתי אני ילבש את שמלת נפש....[זה בכוונה]...חחח.
    וואי וגם היום הי נחמד=]
    וגם אני יעשה בייבסיטר=]]]]]

    השבמחק
  3. XD פוסט חמוד!! ^^
     
    העיקר שנהנתן P:
     
    3>>

    השבמחק
  4. XD פוסט חמוד!! ^^
     
    העיקר שנהנתן P:
     
    3>>

    השבמחק
  5. חח..באמת נהנו...חח..מהמסטוליות שלי..XD

    השבמחק
  6. חחח את והמכות שלך בספה...

    השבמחק