יום שלישי, 10 ביוני 2008

האם הכותרת מושכת..? פלייז כנסוXD

טוב..אמ...קודם כלל


בקשה תלחצו על הקישור הזה


http://s1.bitefight.co.il/c.php?uid=19040 (לא, זה לא מסוכן..זה לא ווירוס או משהו..) וסליחה מראש על הנשיכה..><



ולהיוםם


אזז..היום..? קמתי בבוקר מצווחות שלע רובים וציוץ ציפורים...בצוהוריים יצאתי לי החוצה..(יאי..) על האופניים...שעה לפני שיא החום...היה נחמד דווקא...אני יותר בכושר מפעם..^^מה שואמר שאני כבר מוכנה למחר!


ואממ...דורית ושני קיבלו תעודות מד"א ...מה שאומר שהן יכולות להחיות אנשים! (יוו! היה לי חלום כזה שהן באמת מקבלות תעודות..ואז יש אמבולנס וצריך להחיות והן לא יודעות איךOO)


קיצר...בפארק...מילה ודורית נסעו על האופניים שלי..חח ושני..ניסתה..(וזה ניראה כאילו דורסים אותי..חח)


הוא היה אמור לבוא.... אבל בסוף לא בא...למה? יום הולדת לאחותו...


טוב נו...לפחות מחר, לא?


יווו


מחר בית ספרר....עכדיין לא התכוננתי...אבל למה כבר יש להתכונן?


לפחת זה שלוש ימים לומדים...שבת..חח ואז שבוע אחרוןןן^^


לפינת הלא קשור>>>סוף סוף יש לי וונאבי עיצוב לבלוג...


-איך בא לי כבר שהמשימה תתגשם!


-יש לי קראק לפיינט שופ, אחרי המון זמן שלא היה לי כח להתקין...


-אנשי זאב שולטים!


עד לפעם הבאה


ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה