יום ראשון, 15 ביוני 2008

אין לי כותרת..^^

אז יום ראשון האחרון לכיתה ח', עבר בצורה מעניינת, מצחיקה, נחמד מאסת קצת..אבל בסדר^^


אז פינת פסיכולוגיה וכל השאר אין...אין לי מה לכתוב הפעם...


חוץ מאולי...שבוע אחרון למעשים אחרונים...ושום דבר לא זז.. בינתיים!



והיוםםם


בבוקר שחכתי שוב את החלום שלי, וסבתא שלי מאיימת עלי..חח


בבית ספר>>>מת' כניראה השעה האחרונה השנה..ושיעור נחמד...לא למדנו שיחקנו...אירנה נתנה לנו דפים עם משמות ומי שפותר שלוש מקבל פרס..אני ומילה פתרנו שלוש|(והיא לקחה את הקרדיט..חח) דווקא הבעיות היו קלות יחסית.. בשעה אפשר לפתור שתיים מהן....


וקיבלנו סוכריות על מקל^^


ללכת להצגה>>>>כל הדרך שיחקנו ב"מה את מעדיפה" בשיא הגסות ובשיא הכיף..חח


בהצגה>>>נחמד^^ נזכרתי שהיה לי מוצרט בגירסת טראנס..חח חבל שזה נחמק


חזרה מההצגה>>>>אוי היה מצחיקXD "גם לי חם, זה לא אומר שאני אלך עם תחתונים" "למה לא, בכיף" "היית מתה"XD חח השיחה הכי טובה בין חיים לדריה...XD


אנגלית>>>שיעור אחרון...והפעם אני יודעת איפה נמצאים השאלות לבוקריפרוט שלא כמו שנה שעברה><


היה נחמד גם...


ספורט>>>משעמם ודיבורים על מחלות..


הביתהה>>>>התקשרו אלי בקשר לשומר הצעירר...יאי^^


לכל אחד יש בעיות, קשות, כואבות, קלות...ורוב הנוער של ימיינו(וזה הוכך מדעית..9 לא מדברים על הבעיות האמיתיות שלהם...כלומר..מי מאיתנו יודע מה זה שההורים מקללים זה את זה ואז מוציאים כאסים עליך..ואת/ה בוכה? אבל אל מספרים...אבל הציון הרע שמקלים כן מספרים..? שטות..אבל מה לעשות..זה נכון...אם רק היינו מודעים...


לפינת הלא קשור>>>>בינתיים, אני לא רואה את החופש....


-רק שלא יפרקו כיתות!


-צריך לקרא ספר באנגלית...אולי הארי פוטר 3..? אם בהארי פוטר שלוש היה סקס הוא היה מושלםXD


-מעניין מה חלקכם חושבים עלי עכשיו, אחרי השורה הקודמת..?


-החלון שלי פתוח....


-אני מסתורית ודם שאפשר לדבר איתו?


-אולי אני המסטורי במסכה..?^^


-לא...הוא צריך להיות משהו אחר חוץ ממני...


-מתי אני אגלה מי זה..=/


-איך רולינג מוצאת אנשים שיקנו את הספרים הכי שווים?


-בעוד כמה שנים...אני אצא למסע בעקותהארי פוטר, ואבקר אנשים שמכו להם ספרים!


-אני רוצה ליום הולדת תיבה..מוכרים באנטרקציה אחת ביניונית בשלוש מאות שקל ^^


עד לפעם הבאה


ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה