יום שישי, 20 ביוני 2008

סוף הלימודים 2008

אז, ככה עברה לה שנה, הא?


אני עדיין חיה באשליה מוזרה, שהחופש, זה רק חופש ארוך כזה, וכשנחזור אנחנו נחזור לכיתה ח'... כאילו שעבר רק סמסטר אחד מתוך 20.... כל כך הרבה עבר עלי בשנה הזאת...


אני יכולה לעשות עכשיו רשימה ערוכה של הדברים שקרו לי, ואני אעשה..


אבל תחלס...כיתה ח'..היא בין הכיתות הכי טובות שהיו לי.... היא עברה ממש כמו רכבת הרים פעם למעלה פעם למטה...לפעמים רצית להקיא ולפעמים רק להמשיך לנסוע....


זו היתה אחלה של שנה.... ממש נהנתי...


ולמרות הבעיה המטומטמת שלי...עם מי אני אסתובב... עדיין לא נפתרה, והיא דיי מציקה... אני אמצא פתרון, בסופו של דבר, לא? רק נשאר לי לחיות בחופש הזה^^



אז מה היה לי השנה..? הרשימה החופרת^^


-השנה, חבקתי לראשונה בחיי בן=O כלומר, החוק "עם אין לך זין קבליכיף" היה קיים...אבל אף אחד עדיין לא ידע שמדובר רק בבנות...(למרות שאמרתי המון פעמים שרק בנות..) אבל לא חשוב..העיקר...שחבקתי לראשונה בחיי בן..(וואחרי זה הגיעו כל המיליון האחרים...חחח)


-היה לי 100 בתעודה=O ועוד שלוש=O


-לא נכשלתי באף מקצוע השנה..(בספרות קבלתי 55..אבל זה עדיין לא נכשל!)


-פלאפון חדש....


-הכרתי אנשים מ-ח' 4 ו-5 שלא ידעתי על קיומם כל כך..(חח...המבין יבין..)


-נדלקתי רק על שני בנים וחצי  בכל השנה הזאת, שמתוכם החצי בכלל סטוץ=O שזה נחמד...חח


-התכרבתי לשני אנשים שעכשיו הם ממש חשובים לי...


-התחלתי לשמוע המון סיגנונות שונים (רוק, פאנק, קלאסי, ג'אז... בלוז... ועוד..חח)


-הכרתי ה-מ-ו-ן אנשים חדשים....ואני לא מתחרטת על אף אחד מהם...


-התחברתי עם.."הרנדומלים" ...חח


-שמרתי קשר עם מאשה ודאשה^^


-השתפרתי לימודית...


-הכרתי את אבא שלי וזה משהו שאפילו לא עלה לי לראש עד לפני חודש וחצי לפני חנוכה...זה הדבר הכי לא צפוי שקרה ליOO


-הארי פוטר נגמר...


-קראתי פיקים של הארי פוטר...והמוןOO


-קראתי בכללי המון..OO


-גליתי את קללת ה-75 בכל בוקריפורט....


-חתמתי על חוזה שעדיין לא בצעתי אותו....


-בזבזתי את כספי בחכמה....


-השגתי כסף בחוכמה.....


-הייתי במפגש פורום הראשון שלי, וזה הי כמובן של הארי פוטר^^


-היום הכי אהוב עלי היה יום שבו כניראה עשיתי..חסד למשהי...ובתמורה...קבלתי יום מושלם...בדרכי חזרה...עברתי בבימה...ובדרך פגשתי את גל..ואז כולם בבימה היא כאלה..שמחים לפגוש אותיOO זה היה היום הכי טוב שיכול להיות....


-חלמתי..ה-מ-ו-ן חלומות...מכל הסוגים...


-גליתי שאני אל נרקסיסטית...


-עזרתי לאנשים..(לפחות זה מה שהם אורמים..)


-הרגזתי את דריה=O ועוד המון אנשים..ואני מקווה שהם סלחו לי...


-קבלתי יחסית ציון בין הגבוהים שבכיתה לשם שינוי^^ משהו שלא קרה מאז היסודי..במורשת..חח


-התרגשתי...וזה לא קורה הרבה...


-מצאתי את עצמי חושבת המון על מזמוזים השנה..חח (עם שפתיים ופהXD)


-לא כתבתי כלום....


-לא עשיתי דברים שהייתי אמורה לעשות...


-עיבדתי ארנק....


-אכלתי אבטוחים...חח ומינוגיייםםם


-גח"ה...^^


-הצלחתי לשמור קשר נחדמ עם אוריין..חח (אחרי הסטירה...XD)


-עשיתי שיעורים =O


-ראיתי המון סרטים...


-למדתי המון על החיים...כמו שיש המון דרכים לעלות על ההר... ולפעמים צריך לנסות את הכל עד שמגיעים לנכונה..ולמדתי את זה בדרך הקשה...


-גליתי שנדפקתי לכל החיים..כניראה...


-אחלתי ביצה=O מקושקשת=O בפעם הראשונה בחיי...וזה היה לי טעים....


-אחלתי גבינה מרצוני וזה עדיין לא טעים לי=/


-גליתי שרוב האנשים יותר מחפשים את האור על הבמה...


-חפרתי המון לאנשים!!!


-החלום שיהיה לי מחשב בחדר עם אינטרנט מהיר התגשם..חח


-חזרתי לנסוע על אופניים ורולר...


-אני יותר בקושר עכשיו!


-אני בת 14...חח מה שאומר שמותר לי לעבוד באופן חוקי....................


זהו..זה מה שעלה לי לראש בדקות אלו.... יחסית המון..אבל לא כמו שמה שבאמת עבר עלי השנה...


אני מפחדת מהחופש...לא הספקתי לגלות את התושה לשאלה....וגם למלא את המשימה שלי...מה שאומר שהחופש הזה...הוא הקובע...אני תוהה איך הוא יראה...הוא דיי מפחיד אותי... אבל אני עוד אמצע את עצמי כותבת את פוסט סוף החופש...וזה בטח יהיה מעניין....אני מקווה....


לפינת הלא קשור>>>>כי מחר יהיה פרוט על מה שהיה היום^^


-זכרתי חלום של מילה=O


-אמא שלי נסעה לחיפה....


-אני צריכה להתקשר מחר לסבתא שלי...ואני לא רוצה....


-אני קנאית...אבל מסתבר...שאני לא היחידה..וזה קצת מנחם שאני לא לבד על אותה סירה... למרות שאני יודעת שאני לא צריכה...אני בכל זאת... עצוב קצת..


-שיט! שפתיים נוסע לארבע חודשים...הסיכוי למיזמוז קטן...XD וגם אני כניראה אפסיק לחשוב עליו, קצת מבאס לחשוב על משהו שאי אפשר לראות, לא?XD חח...סתם..לפחות הוא יהנה שם...


-יש לי סמנים כחולים על נידיים בגלל הכסאותתת...


עד לפעם הבאה


ביי ביי

6 תגובות:

  1. שתהייה לך חופשה נעימה!
    המנגינה ברקע מאוד יפה :-)

    השבמחק
  2. שתהייה לך חופשה נעימה!
    המנגינה ברקע מאוד יפה :-)

    השבמחק
  3. האל אוזיריסD<21 ביוני 2008 בשעה 4:42

    חופש שמח!!DDD:וזה היה אחד הפוסטים הטובים.והם סלחוXDואני מתארת לעצמך למה הקנאה. עזבי את זה, אלה שטויות.

    השבמחק
  4. האל אוזיריסD<21 ביוני 2008 בשעה 4:42

    חופש שמח!!DDD:וזה היה אחד הפוסטים הטובים.והם סלחוXDואני מתארת לעצמך למה הקנאה. עזבי את זה, אלה שטויות.

    השבמחק
  5. טוב אז ככה...
    דבר ראושן שמחה שסיימת את הלימודים ועשית דברים שרצתי לעשו תאותם..
    דבר שני...על מי הייתי דלוקה...חוץ X?......את מתכוונת גם על "הים הזז" ועל "שפתיים"?

    השבמחק
  6. טוב אז ככה...
    דבר ראושן שמחה שסיימת את הלימודים ועשית דברים שרצתי לעשו תאותם..
    דבר שני...על מי הייתי דלוקה...חוץ X?......את מתכוונת גם על "הים הזז" ועל "שפתיים"?

    השבמחק