יום רביעי, 11 ביוני 2008

חלומות ודברים נוספים

אין, חלומות זה דבר חשוב...חלמתי על המחברת בצרפתית..קמתי..חיפשתי לא מצאתי..בבית ספר סימונה בדקה שיעורים אמרתי לה שזה בלוקר..הלכתי ללקור..היא לא שם..היא לא בתיק..אז איפה היא? ועוד היה לי חלום עליה..OO מגניבב..חח



אז היום הנחמד שהיה לי



בוקר בית ספר>>>הלכתי לי לבד...והיה היום "בום פיצוץ" עם הפלאפון של גלית..חח


ספרות>>>Eראנו הדוב..ודריה היתה האישה ויעקוב ההוא החשוב...ואני קוראת יותר קדימה מהשאר..ואז כשכולם היו בקטע שהם רבים ומקללים אני כבר הייתי בקטע של הנשיקהXD ואני נקרעת..חח "נו..מתי הוא יירד לה?" XD


מוזיקה>>>שירים..ופרצופים מיצד איל..לאלוןXD


צרפתית>>>סימונה אמרה שהיא מופתעת מזה שלא הבאתי מחברתOO


ספורט>>>שיחקנו כדורגל בלי כדור..חח וזה נחמדד^^


מורשת>>>החדשה באמת ניראת  מסוממת!


תנ"ך>>>הוכחנו כמה וכמה דברים על סימונה ועוד כמה...חח



בבית>>>יאו=O חזרתי הביתה..הלכתי להתקשר לגל..ופתאום...שיחה שלא נענתה..ומי זה? גל=O כן כן..חלכם לא מבינים למה אני מופתעת, אבל לבן אדם אין שיחות יוצאוצ כבר המון זמן ופתאום ישOO וזה מוזר לקבל ממנו שוב פעם שיחות=/


בקיצור..גם גליתי שהוא התקשר בבוקר וסתבא שלי ענתה לו והיא אמרה "יאנה בספר" XD במבטא רוסי כזה..XD גל גם הביןXD


מאוחר יותר>>>החוצה על אופניים..עם מילה דורית שני ו...גלXD


היה נחמד..חוץ מהקטע של המכות..><


מאוחר מאוחר יותר>>>>הולכים עם דורית לקבל את הספר שלה..ומשהו בקש ממנה חתימה=O וכמו תמיד מרה קנבל נדחפת לעיניין..=/


מאוחר מאוחר מאוחר יותר>>>אני ודורית הלכנו לפארק שיחקנו קלפים..(חה חה בוריס..XD ושוב פעם יצא לי שפתייםXD)


ומאוחר יותר הלכנו לשניי...^^ וגם לימאי היתה אצלה=O ומסתבר שממש כיף לה בהוד השרון^^ היה נחמד לפגוש אותה שוב^^


נישארנו אצל שני עשינו מלחמת כריות..דיברנו צחקנו..תחננו דברים...


הסוףXD


לפינת הלא  קשור>>>>כי עוד שבוע ויוימיים חופששששש^^


-בהוד השרון יש להם גיחה...מהאגדותXD וח'1 אצלהם עושה על הדרדסיםXD


-הקלפים שלי התחלחו..><


-מחר מקבלים ת'מבחנים בשל"ח מעניין כמה אני ואורין קיבלנו..חח


-השטף דם שלי ניראה מפחיד..?


-אני צריכה לחפש עבודה=O


-אם תיהיה לי עבודה בחופש..אני לא אסע לחיפהה^^


-אבל אני אצתרך להתקשר=[


-אולי אני אבקש שבועעים חופש..? מצד שני... אני ממילא עובדת איזה חודש וחצי ככה..חח


-דווקא כשיש לי חלומות טובים ומעניינים..אף אחד לא שומע אותם...(כמו על המסטורי במסכה..) והמטומטים שלי..כמו על המשאיתXD כולם שומעים...


-מעניין..האם כדי לי להסכים לשפתיים במידה ואם הוא ישבור תראש וישאל?


-תכנסו לפהה...


http://s1.bitefight.co.il/c.php?uid=19040 בבקשה..><


עד לפעם הבאה


ביי ביי

5 תגובות:

  1. חחח לא נורה הקטע עם סימונה ...>^

    השבמחק
  2. תיראי אני נרשמתי לאתר הזה שליפני הסוף והוא טוב רק שאני לא בידיוק הבנתי מה בידיוק המטרה שמה בל’ך להחניס אותי לעיניינים?!

    השבמחק
  3. תיראי אני נרשמתי לאתר הזה שליפני הסוף והוא טוב רק שאני לא בידיוק הבנתי מה בידיוק המטרה שמה בל’ך להחניס אותי לעיניינים?!

    השבמחק
  4. אממ..קשה להסביר...יש שם משימות ואת עולה רמות..ואת יכולה לתקוף וכאלה... ואפשר לבנות שבט..המטרה הכי גדולה זה לעלות רמות ולהיות חזק ובעל כסף...את זה עושים על ידי משימות בטברנה בעיר....

    השבמחק
  5. אממ..קשה להסביר...יש שם משימות ואת עולה רמות..ואת יכולה לתקוף וכאלה... ואפשר לבנות שבט..המטרה הכי גדולה זה לעלות רמות ולהיות חזק ובעל כסף...את זה עושים על ידי משימות בטברנה בעיר....

    השבמחק