יום ראשון, 29 ביוני 2008

היו החה יום..שבו היה חלום^^

החופש בקושי התחיל, כלומר, רק אנחנו בחופש...


וכבר אין יל יום אחד שאני לא עושה בו משהו, אין..OO בותה מידה, אין יל שמץ של מושג מה אני אעשה מחר... נקווה שיהיה לי אחלה חופש..חח


טוב וביינתיייםם


לאירועי היום שהיה


טוב אזזזאחרי שחזרתי לי ממילה..גליתי לי שאני עייפפההה אבל ממש עייפהה (כניראה, מחוסר פעילות..חח) ואיך שהוא דורית גררה אותי החוצה, וגם את מילה והיינוי מתחת לבית של מילה..היה נחמד כזה... (ישבתי על מילה הפעםXD המבין יבין..)


נמנמנמ מתי שהוא גל הגיע, רק להגיד שלום..(מה שנמשך לחמש עשרה דקות...חח) אבל היה נחמד גם אז, היה אקשןXD חבל שאני ומילה לא הבנו פופקורן..חח


מאוחר יותר מילה הלכה, ואנחנו הלכנו ללוות את גל עד לעקרון....


מה שאומר, אני עומדת לי חושבת מחשבות והם מדברים על העבר שלהם, ונוגעים אחד בשניםOO זה היה מתריד קצת..חח


אבל ככה היה נחמד^^



והיוםםם


בבוקר קמתי בעשר, ושאף אחד לא יחשוב שהתקלקלתי, היתה לי סיבה! חח


חלמתי חלום מממשששש מגניבבב וקשקמתי בשבע וחצי רציתי להמשיך לחלום אותו, אז כל חצי שעה קמתי וחזרתי לישון, לפחות המשכתי את החלום שהיה...זה היה חלום ממששש טוב^^


על גן עדן ודתיים שרוצים לתפוס אותי..חח


מאוחר יותר הלכתי לי למילה עם דריה ושמענו כל מיני שירים של להקות הארי פוטרXD


היה נחמד(כרגיל..)




כי מחר יש לאבא שלי יום הולדת


-ואני ודורית הולכות לקנות לו מתנה, או לפחות למצא לו אחת כזו.... אולי אני אלך לשקל סטור=/


-הקללה הוסרה! XD אין יותר תילתן שחור!


-מה זה אפצ'י שנתקע בעין?!


-משהו צריך בייביסיטר?


-גל נסע לאילתOO


-גליתי משהו מעניין על החלומות שלי... מסבתר שחלום אני חולמת רק כשנוח לי....=/


-כל הידבורים על חלומות גורמים לי חשק לישון...חח


עד לפעם הבאה


ביי ביי


5 תגובות:

  1. אני ראשונהההההההההההההההההה

    השבמחק
  2. [הגבתי לך בבלוג שלי חזרה]
    חח....היה מצחיק אתמול כשהלכנו ללות אותו.XD]
    והוא חוזר ביום רביעי...כלב גם אני רוצה אילת..D:
    ואיזה חלום מוזר....חח..ומה מגניב בו?

    השבמחק
  3. [הגבתי לך בבלוג שלי חזרה]
    חח....היה מצחיק אתמול כשהלכנו ללות אותו.XD]
    והוא חוזר ביום רביעי...כלב גם אני רוצה אילת..D:
    ואיזה חלום מוזר....חח..ומה מגניב בו?

    השבמחק
  4. יאנקי=]]]]]]]]]
    היה משעמם לי אז אני מגיבה=]]]]]]
    [אני לעומתך מגיבה לך מספר פעמים..-_-]..חחח...סתם=]
    3>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    השבמחק
  5. יאנקי=]]]]]]]]]
    היה משעמם לי אז אני מגיבה=]]]]]]
    [אני לעומתך מגיבה לך מספר פעמים..-_-]..חחח...סתם=]
    3>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    השבמחק