יום שני, 9 ביוני 2008

היי...?

אמממ...איזה יום..חם!!! יאוו!!!


היה לי מעוד מעוד מעוד חם...ומלוכלך...הכל!


(אמ..אתמול לא היה משהו מעניין..כולה אני דריה ונוי היינו בפארק..חח)


בבוקר>>>קמתי..השתעממתי..פינזטזתי..XD


אחד וחצי>>>>אני ודריה נפגשות ומשחקות ומדברות ומשחקות...איך מתוך המון משחקים כל הזמן יוצא לי את שפתייםXD לפחות הוא אחלהXD


חמש>>>>הולכים לפארקקק... אני , לבד..דורית באה..שני באה...וגלעד באOO היה...מוזר..חפשנו בשביל גלעד פקקים של קולה...ועכשיו יש לי המון שיטפי דם על יש שמאל...וזה כואב!


מאוחר יותר..(בגלל שיום המים..) התחלנו להשפריץ זה על זה..(לייתר דיוק גלעד התחיל להשפריץ עלינו..ואנחנו חזרה...) וזה היה מצחיק וטעם מוזר...עד שהוא שפך עלי מים עם..חול?! בסופו של דבר הפסקנו וסתם יישבנו...והלכנו לשחק קלפים..(פוסט חורפני חסר עיניין..) שיחקנו צ'יט...וניצחתי  פעמיים! XD (אתמול היתה הפעם הראשונה ששיחקתי צ'יט..הפסדתי..והיום עוד פעמיים..וניצחתיXD) צ'יט..זה רובו משחק זכרון...ואני לא מאינה שיש במשחק 10 פעמים 4 ואף אחד לא שם לבOO


קיצרר קיצרר..מילה באה..היה נחמד..מילה הלכה חזרה...בסדר...שיעמום שיעמום שימעום...הביתהה..^^


איזה יום..? תחלס יום נחמד..סתם לא היה לי כח להשקיע...



לפינת הלא קשור>>>כי מחר חופש..ומעניין עם הוא יבוא בסוף או לןא..?


-מחר אם לא יהיה חם מידי אני אסע בצוהוריים על האופניים..(תרוץ לצאת.XD..) לפחות חופש כשהאר לומדים..P=


-הורדתי את השעון...וזה מרגיש מוזרXD


-עוד מעט המון דברים..חח


-מעניין מתי נשעה את המסיבה...למשהו יש הצעות?


-אני עייפפההה=O


עד לפעם הבאה


ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה