יום שלישי, 17 ביוני 2008

אני כותרת מושכת

איבדתי את חוט המחשבה..בגלל שאמא שלי ספרה לי משהו מעוד משמח^^


הליצן הקטן...(אמ..דורית מילה ונוי אמורות לדעת מי זה...חח השאר ממש לא..חח) חוזר=O הם חוזרים (כל המשפחה..9 לארץ...^^ איזה כיף! חח


מעניין עם הוא גדל להיות חתיך..? חח מעניין עם הקול שלו השתנהOO מעניין איפה הוא ילמד...? חח יוו מעניין אם הוא עדיין אוהב פוקימון?חח



אזז...היום מצאתי את עצמי מדברת איתו(אחר..חח) ארבע משפטים=O זה שיא! ומחר אני אנסה לשבוא אותו איך שהוא..חח



טוב אז מה היה לנו היוםם?


בוקר>>>ראינו סרטים..חח ואז את האחרון לשם שינוי ראינו נורמאלי...והוא היה משעממםםם


עוד שעה>>>>>משחקיםם..חח כל מיני משחקים..ושיט...צילמו אותי מנופפת לאירנה=O


יוו אחד מהם היה ללכת על כיסאות... זה היה מפחידXD אמרו לי שאסור להוציא כיסאות כשאתה עומד עליהם...ואז דריה באה והתחילה להוציא כסא שעמדתי עליו... זה היה מפחידOO


עוד שעה>>>>אכוללל..חח פיצה..חח חלום חיי מתגשםXD וקרו דברים מוזרים שאני לא אפרט...שקשורים לסקס סמים ורוקנרול..חח(אויל בלי הרוקנרולXD)


הביתההה>>>>הלכנו לדור....OO ושיחקנו גיטרה הירו ...התוצאה הכי גבוהה שלי זה 90! XD


וגליתי שפסנתרים זה דבר שקשה לנגן עליו..כי קשה ללחוץ על הקלידים=O


הביתההה הביתתהה>>>היה נחמד בביתי הקט....


אמרתי תודה!


לשומר הציערר>>>יוו היה ממש כיףף^^ החלטתי שאני מצתרפת! היה מצחיק..חח ומסתבר שמנהיג אני לא אהיה..אולי אני אהיה הזה שעוזר לאחרים לא למות..=/


הביתה..חח


לפינת הלא קשור>>>כי מחר מסיימים מוקדם...


-יוו יש לי עכשיו שני אנשים ברשימה=O


-דמבלדור הוא אחלה של מנהיג!


-ומי לא מכיר את אלכסנדר ינאי?


-אני צריכה לחפש עבודהOO
-אנחנו מחפשים שם של בן..ומגניבבב


-אני שומעת את אמא שלי מדברת..


-האינטרנ שלי מת הוא קם לתחיה..OO


-אבא שלי מגיעה בשישי...


-מקלבים תעודות עוד מעט ואם יהיו לי ציונים יורת גבוהים אני מקבלת משהו מההורים..OO


-איך בא לי את שפתייםXD


עד לפעם הבאה


ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה