יום שני, 23 ביוני 2008

הימייםם

יווו חופשש...ואיך שהוא יש לי בינתיים קצת מה לעשות..אבל זה עדיין לא זה!


אזזז איך עברו עלי יומיים האחרונים..?


טובב..אתמול היה נחמד....בליתי את הבוקר במשהו שאני לא זוכרת..מאוחר יותר מצאתי את עצמי אצל דריה...ואז בגן המגינים..ומשם בעירונוער...OO אנשים אמרו לי שלום ולא הכרתי אותם בגרוש..אבל היה נחמד..חח


ואזזזזז הלכתי עם אמא שלי לרופא, לקחת אישור שאני לא חולה...ומסתבר שאני העשירית באותו היום..חח


והביתהה...


בערב לפני ראיתי


י יורו...הולנד נגד צרפת..ורציתי שההולנדים ינצחו..ולא הורסים..בסוף הםהפסידו..ורק אמא שלי רצתה שהם יפסידו..כי סבא וסבתא שלי לא אוהבים את רוסיה..ולדעתי ההולנדים התלבשו טעים..(הם ניראו כמו חטיפי גבינה מהלכים..חח)



וגם אתמול בערב ראיתי..את ספרד נגל איטליה...וספרד ניצחו^^ יאי^^ וסניה היה משמ מגניב..חח"והכדור עובר לסניה, והוא בועט..וסניה שוב בועט...והכדור שוב אצל סניה" ברציפות...חח גם היה איזה משהו "והוא רץ והוא בועט, אבל הוא מעדיף ליפול!:" חח.



והיום?


אממ..בבוקר עשיתי משהו ושחכתי...מה שכן, זכרתי את החלום שלי=O סוף סוף..מסתבר שהיה לי חלום המשכיםOO משהו מסובך...



מאוחר יותר הלכתי לקנות תרופות בשביל אישה אחת...יאווו כמה תרופותתתOO



מאוחר מאוחר יותר...הולכים החוצה עם דורית..לחשוה על העתיד שיהיה לנו..חח וגם מילךה באה..ופגשתי את מאשה ודאשה..^^ וראיתי את ג'נטOO



לפינת הלא קשור>>>מה אתם חושבים על השיר בפוטס  הקודם?


-הקלפים שליטהה..חח


-נזכרתי מה עשיתי בבוקר יום ראשון..הלכתי להצטלם! ואני לא ניראת כמו אח תאום שאין לי..^^


-גם הלכתי לספריה...


-יאווו חופש=O


-מחר הולכים להוציא כרטיס עבודהOO


-אני צריכה באיזה בוקר אחד לקום מוקדם ולנסוע על אופניים...


-למצא עבודה זה קשה..OO


עד לפעם הבאה


ביי ביי

2 תגובות:

  1. ח...כן היה נחמד לזות את התיד שלנו..
    בקשר לשיר....הוא ממש יפה...פשוט מ-ה-מ-ם אז מי שכתב אותו ורואה את התגובה שלי פה אז יודע!![המבין יבין]
    גם אני צריכה להתחיל לחפש עבודה למרות שעדיין אני לומדתתת[כן יאנה לא לכולם יש חופש..-_-]

    השבמחק
  2. ח...כן היה נחמד לזות את התיד שלנו..
    בקשר לשיר....הוא ממש יפה...פשוט מ-ה-מ-ם אז מי שכתב אותו ורואה את התגובה שלי פה אז יודע!![המבין יבין]
    גם אני צריכה להתחיל לחפש עבודה למרות שעדיין אני לומדתתת[כן יאנה לא לכולם יש חופש..-_-]

    השבמחק