יום חמישי, 19 ביוני 2008

סתם כותרת

אני עודמת להרוגג משהווו!!!


כתבתי פוסט מושקע ויפה והוא לא נשמרר-_-


טוב נתחיל מחדשש



מה היה לי היוםם?


בוקר>>חלום על אוטובוס...


של"J>>>סתם גליתי ציונים ממש מהר וזילזלו בי! זה שאני תלמידה טובה לא אומר שאפשר לזרז אותי!


צרפתית>>>>שרנוו^^


מדעים>>>ראינו מה שקורה בווגאס..איזה כיף..חח


הביתה>>>נקיתי את החדר..זה היה קשה..OO


מצאתי המון מזכרות..גם ראיתי אושן 11 ואני מושפעת מזה.חח


הולכים למסיבת סיום של ט' כי משהו צריך לנקות אחרי...דווקא אחלה מסיבה היתה להם..ממש אהבתי את מה שהןם עשו במיוחד את האקרובטיקה...והריקודים והפדיחות...חח


ואז לנקות!


א פעם לא חשבתי להרים כיסאות יכול להיותד יי קשה בחושך..כשלא ראוים לאן הולכים..כשיש חוטים שצצים... אבל הסתדרנו..רק יש לי שטף דם חדש על היד...ואני לא יכולה להרים אותהOO


כאות תודה רצו להזמין לנו פיצה..אבל מי אוכל פיצה ב-11 בלילה?! עוד כשרוצים לשתות ולישון ולהתקלח..חח


אז כניראה יזמינו לנו מחר..לפחות יש לי צלחות..חח


בדרך חזרה הלכתי לבדד..OO


זה היה מפחיד...כמעט הלכתי לאיבוד כי בחושך..כל רחובות ניראת מש דומה ואין אורות=O מזלי שלקחתי פניה נכונה..^^


לפינת הלא קשור>>מחר יום אחרון לכיתה ח'..


-עוד מע עוולים לט'...=O


-איזה כיף יהיה בטיול השנתי ב-ט'..^^


-היום נקינו ת'כיתה...ועם משהו היה מדליק מציט הבית ספר היה מתפוצץ..(או לפחות הביניין..)


-איזה מזל שזה היה סטוץ...


-כניראה יש לי ממוצע יותר מעל 87...^^


-צריך לעשות משהו מחר, בכל זאת לא מסיימים כל יום כיתה ח'...


-רק באמצע הטקס קלטתי שזהו...כיתה ח'..הכיתה האחרונה שמרגישים צוצקים...וזהו אין יותר ח'..=/


-זוהר בלום לא היה=XD O


עד לפעם הבאה


ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה