יום חמישי, 5 ביוני 2008

היום..

ואוו.. אני לפני כמה דקות סיימתי לקרא את "שלומצי כותבת יומן" קראתי את זה...וקראתי...וקראתי...לילדה הזאת..קרה המון אבל המון דברים..ואני לא מאמינה שהכל נכנס ל-500 עמודים... נכנסו לה ל-500 עמודים 5 שנים מחייה... אם כל מיני בעיות..וכל מיני דברים... ואז.. כשהיא היתה בתוכה שהכל רע והכל טוב...שני עמדוים לפני הסוף היא מספרת על כמה דברים קרו כל כך מהר... כמה דברים קרו שאף אחד לא היה מאמין ... המון הפתעות..המון דברים... שאף אחד לא חשב שיקרו... כמו לנסוע לאבא שלך כשרק לפני חודש לא חשבת על זה אפילו...מה שמזכיר אותי..לחשוב...ששניה אחת לפני כמה חודשים..שניה שבה ישבתי ביום שבת..מול הטלוויזיה...צופה בתמימות..בסידרה... מתעצבת מהצעקות של אמא שלי שצועקות לי לבוא לרגע עליה..ואני אני הולכת לי... מתקרבת למסך המחשב..ואמא שלי מצביעה לי על כותרת ברוסית ואומרת לי לקרא..ואני קוראת..מסתכלת על תמונה שהיתה ליד...ובאותו הרגע...הכל השתנה... פשוט עיניין של שניה לא צפויה...


אין לי מושג אפילו למה כתבתי דווקא על זה..


מה שכן..באמצע הקיראה...מצאתי את עצמי לשניה אחת..נזכרת בכל מה שעבר עלי השנה...ובבום אחד חזק קיבלתי מכה ללב...כאילו..זה לא יחזור שוב...זה לא יהיה כמו שזה היה..כל כך המון דברים קרו ולא קרו...אבל על זה אני עמודת לחרוש רק בעוד כמה ימים...



אז מה היה לי היום..?


יותר מידי מבחנים עם ציונים שרק אחד מהם יצא לי טוב...


צרפתית-80...שמחה מעוד...


מדעים-76..OO אני?! 76..?!!! זה לא הוגןןן איך קיבלתי 76? אני?! במדעים?! המקצוע היחיד שבאמת אבל באמת אני אוהבת..והוא ממש קל לי...איך בזה אני מקבלת 76..!? עד שיש מקצוע שאני באמת אוהבת ומוכנה להשקיע..המקצוע היחיד שתמיד הצטיינתי בו...ואז..76? שהורס לי את הממוצע...לאט לאט נהרס לי הממוצע שלי במדעים.. מ-100 עברתי ל76..?! זה קשה...=/


אחרי בית ספר>>>>איך מצאתי את עצמי ביום הכי חם! הולכת לשזר ברגל עם דורית באחת וחצי..? טוב..לפחות היינו בשזר..ועלו בי זיכרונות...ואפילו פגשתי את בר רוזן..=O


ובבית...חרשתי מעוד על הספר...עש לא סיימתי אותו לא הפסקתי לקרא!


לפינת הלא קשור>>>כי סוף סוף יש לי את מכיל במסןXD


-אני לא משקיעה בלימודים..לא למדתי לשלוש מבחנים אחרונים..כולל של"ח שמחר...


-עוד מעט תעודות..ואני מקווה שילך לי טוב בתעודה עצמה...אני גם מעוניינת לדעת מה יהיה במדעים ובחקר...זה ממש מתריד אותי...


-עוד מעט שבועות..וטוב..יום המיםXD


-מצאתי את עצמי עם המון תכוניות לשבועות...כשרק לפני יום לא היה לי כלוםOO


-ביום שבת מוצאי שבת..מסיבה...לפרטים גשו עלי^^ או על דורית^^ נ.ב....אין להלהב מהרעיון..יש מצב שלא יהיה OO


עד לפעם הבאה


ביי ביי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה