יום שבת, 14 ביוני 2008

השבוע האחרון

האם צירוף מקרים הוא בעצם רמזים של החיים? האם סימנים יכולים לרמוז? אם כן... אני תוהה מה יקרה, האם זה נכון? האם אני עוד מעט אתחיל להזות, לחשוב, לדמיין על החדש? המחשבה טיפה מצמררת..אבל, מי יודע..



עוד שבוע ואין בית ספר, עוד שבוע וזה סוף כיתה ח'...מתחילים כיתה ט', מה שאומר, שעוד מעט מסיימים חטיבה, נפרדים מאנשים פוגשים חדשים...מתחילים ללמוד רציני לבגרויות...מתחילים לחשוב על מקצוע לעתיד, על תיכנונים...מחשבה מפחידה, שעוד כמה שנים...ממש קצת אני אסיים בית ספר, לא עוד הפסקות, לא עוד חברים שאפשר לפגשות ולהיות איתם רוב הזמן...לא עוד צחוקים בשיעור לא עוד שרותים מלוכלכים...לא עוד שיעורי ספורט, משחקי ספורט, לא עוד הפתעות מפתיעות מכרב התלמידים... עדיף לא לחשוב על העתיד ולהתמקד בהווה...ככה אני אספיק ה-כ-ל...לא?



שילשום שום דבר מעניין ונחמד.... ואתמוולל יום שישי ה-13^^


בבית ספר>>>>יוו מה הם מלמדים אותנו?! וגם נזכרתי שקיבלתי 100 בשלח=O ישש!


אחרי בית ספר...הלכתי לי לשקולניק...דורית שני ושלו היו איתי..חח היה נחמד דווקא..לשמוע את הציפורים..לשבת על הדשא...


ומאורח יותר הלכנו לשני(אני מילה ודורית..) וראינו שני סירטי קומדיה..XD(כן כן..דווקא ביום הזה קומדיה...><) אחלה של סרטים^^


ואכלנו פיצההה..(סוף סוף!!) וחזרנו הביתה ב-12...



והיווםםם הלכתי לישון ב-12:30 וקמתי בשמונהOO אז חזרתי קצת לישון אבל לא הלך לי...חח


מאוחר יותר חברה של אמא שלי באה...^^ והיא סוף סוף הוכיחה לכוווולם..(כי מסתבר שהיא היתה ספרית=O) שפנים הורס את השער! סוף סוף משהו אומר משהו נכון!


מאוחר יותרר....עברתי על כל הדפים שהוצאתי מהלוקרר...וכמה זזיכרונות..כמו ה-97 שלי במדעיםם^^ במחצית הראשונה..או העינייון על ים, הכלבה של גליתXD



לפינת הלא קשור>>>כי מחר חם, וזהו..


-שבוע אחרון והמון יקרה בו..מעניין, אם מה שאני מקווה שיקרה, יקרה... ומה שאני מקווה בשביל אחרים יקרה... שבוע אחרון..הזדמנות אחרונה..


-יאוו כמה הסברי סרטים אפשר לראות..םO ניראה לי שהבית ספר זכה בפרס.."הרצאות על סרטים לשנה שלמה" ..זה יסביר כמה דברים...


-אני צתריכה לגרור את אמא שלי לעשות לי כרטיס עבודה..ואז לכוח אדםם ממש אני צריכה לעבוד בקיץ הזה...


-הקלפים שלי מלוכלכים...


-אני כבר לא יכולה לראות איך ייראה הקיץ הזה... נישאר לי שבוע להחלט באיזה דרך ללכת...


-יש כבר כותרת נורמלית לבלוג...


-אני צריכה למצא שיר לרקע..(בכל זאת, השיר שעכשיו ברקע נמצא פב כבר שנה...)


-מעניין אם הקלפים צודקים...מעניין עם יקרה משהו בשבוע הזה, בקיץ הזה?


-שילשום עברתי על הבלוג..ורשמתי לעצמי שהשאיפות השנה הם "להכיר אנשים חדשים(עשיתי)להצליך יותר בלימודים(עשיתי) לקבל ממוצע יותר 90 .." במחצית הזאת הממוצע שלי היה 87 או 84...והיו לי ציונים בסדר לקראת הסוף..אזז..מי יודע אולי גם זה יקרה...


-מחר שיעור אחרון באנגלית...והלוואי שלא יהיה ספורטט!


עד לפעם הבאה


ביי ביי

12 תגובות:

  1. חח..סורי שראינו קומדיה..אבל שמעי אלה היו סרטים ממש טובי=]....
    וגם איזהה כיף לך..-___-.....יש לך עוד שבוע חופש...חראאאאאאאאאאא

    השבמחק
  2. חח..סורי שראינו קומדיה..אבל שמעי אלה היו סרטים ממש טובי=]....
    וגם איזהה כיף לך..-___-.....יש לך עוד שבוע חופש...חראאאאאאאאאאא

    השבמחק
  3. אח... ינה ינה ינה....
    את מצליחה להפתיאה אותי כל פעם מחדש...
    אני לא אתחיל לפרט במה אבל את אכן ילדה יציבה שאפשר לדבר איתה בלי לחשוש!
    וגם גליתי שגם את מסתורית...

    בביי! 3>

    השבמחק
  4. אח... ינה ינה ינה....
    את מצליחה להפתיאה אותי כל פעם מחדש...
    אני לא אתחיל לפרט במה אבל את אכן ילדה יציבה שאפשר לדבר איתה בלי לחשוש!
    וגם גליתי שגם את מסתורית...

    בביי! 3>

    השבמחק
  5. היי!! ^^
    סתם סתם!! XD
     
    מיאו!!
    חופש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    חופרת >>" XD
     
    33>

    השבמחק
  6. היי!! ^^
    סתם סתם!! XD
     
    מיאו!!
    חופש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    חופרת >>" XD
     
    33>

    השבמחק
  7. מסתורית...אני?
    מגניבבב..חח
     

    השבמחק
  8. מסתורית...אני?
    מגניבבב..חח
     

    השבמחק