יום שבת, 21 ביוני 2008

שיר+יומיים=רק אם בא לכם...

 

מכירים את ההרגשה, שמגיעים למשבר בחיים, שרוצים משהו, ולא יכולים..ובסוף, מוותרים? 

אני גלשתי לי באינטרנט...ומצאתי שיר..דיכאוני קצת...אבל ממש יפה..שמראה את התופעה הזו...וממש אהבתי אותו..אז החלטתי להביא אותו לבלוג, ולשמוע מה דעתכם על השיר^^

in the start

 i said i love you

you said you love me too

 in the middle it was great

 who knew that you will hate

and then its over

 in the end you see me only has a friend

 i wanted to keep on trying

 you said your done with lieing

i couldnt take this anymore

please tell me whats worth living for


here come the reaper

to take my soul

 here i guess you got your goul

so here

 i go for one last time

makeing my last shyme

 

יפה לא?

טוב..נגלה בתגובתכם...חח

 

ולמעבר קצר על אתמולל

בבית ספר..היה נחמד..חח אכלנו את הפיצה שהבטיחו לנו..XD

וקיבלתי תעודה...יחסית טובה...השתפרתי המון=O

ואממ אחרי בית ספר... מתחת לבית שלי כמובן...איך אפשר לפספס את היום האחרון בלי מתחת לבית?!

מאוחר יותר הולכם לדריה...היה נחמד דווקא^^ פעם ראשונה שהזמנתי פיצה=O זה היה מתריד..היו קולות מוזרים ברקעOO

ואממ...היה טעיםXD

כשחזרנו הביתה...הלכנו לפארק להגיד שלווםם...ויי כולם כמעט היו שםOO

ואז הייתי סתם במחשב כל הלילה^^(או לפחות עד הרגע שממש רציתי לישון...)

ובבוקרר...

ראיתי סוף סוף צופן דה ווינצ'י...וכל היום השתעממתי..וקראתי..והשתעממתי...והלכתי לדורית..היה נחמד גם..(איזה ימים נחמדים יש לי..חח)

והשתעממתי..^^

לפינת הלא קשור>>>>כי אני שונאת ללכת לרופא לבד...=[

-לא רוצה ללכת מחר לרופא לבד!

-אבא שלי קנה לי ספר על שישים שנה למדינה...

-כל השירים שלי תפוסייםםם שונאת כיסאות!!!

-שיט! הוא נוסעXD

-מחר יש לי המון דברים לעשות..ובעצם אני לא ידועת מה...לפחות אין בית ספרר^^

-אני צריכה ללכת לקנות בגד ים..ואין לי כח!!

-אמא שלי חושבת שהעובדה שיש שובר גלים בחוף משפר אחת בחיפה...לא משפיעה על העובדה שהים היה שקט..(כן בטח...כל הזמן הים שקט בחוף 1 בחיפה... זה למה יש שם תמיד זקנים! ואני..חח)

-אני לא רוצה לנסוע לחיפה=/ ואני חייבת....

-זה הפוסט הכי לא חופר שהיה לי...חח

-נא לא לשקוח להגיד את תגובתכם לשיר הנחמד בהתחלה...

עד לפעם הבאה

ביי ביי

8 תגובות:

  1. האל אוזיריסD<21 ביוני 2008 בשעה 14:58

    הזמנת את הפיצה נאמנהD: ! הכיסאות דפוקים. לא אוהבת אותםXDD

    השבמחק
  2. האל אוזיריסD<21 ביוני 2008 בשעה 14:58

    הזמנת את הפיצה נאמנהD: ! הכיסאות דפוקים. לא אוהבת אותםXDD

    השבמחק
  3. איזה שיר יפה ...
    אהבתי אבל הוא באמת  טיפה דכאוני אבל הוא ממש יפה ..
    נממ  מקווה שתהני בחופש הזה =]
     

    השבמחק
  4. איזה שיר יפה ...
    אהבתי אבל הוא באמת  טיפה דכאוני אבל הוא ממש יפה ..
    נממ  מקווה שתהני בחופש הזה =]
     

    השבמחק
  5. כן..שיר יפה=]
    ומתי את נוסעת לחיפה?...........ולמה?...
    ומתי את צריכה ללכת לרופא?........ואיפה זה נמצא?
    זה לא במאוחדת?........בבנימינה?

    השבמחק
  6. כן..שיר יפה=]
    ומתי את נוסעת לחיפה?...........ולמה?...
    ומתי את צריכה ללכת לרופא?........ואיפה זה נמצא?
    זה לא במאוחדת?........בבנימינה?

    השבמחק
  7. כבר הלכתי..ועכשיו חזרתי..ולא יודעת מתי אני נוסעת..ולמה...כי אני חייבת-_-

    השבמחק
  8. כבר הלכתי..ועכשיו חזרתי..ולא יודעת מתי אני נוסעת..ולמה...כי אני חייבת-_-

    השבמחק