יום שישי, 27 ביוני 2008

היום שהיה, לא משהו מעניין

כשכותבים סיפור, עדיף לקבוע כותרת רק בסוף, כי ככה, גורל הסיפור לי ייחתם בהתחלה, וכך הסיפור לא יוכל לקבוע את גורלו שלו, ממה כמו החיים, לא? רק בסוף החיים אפשר לתת להם שם, את גורלם האמיתי...



איזה יום חםםם


בוקר>>>ראיתי סרט על משהו שהיה עד לתקיפה מינית, ורציתי לדעת מה יקרה בסוף, אבל לאא הייתי צריכה ללכת עם סבתא שלי למקומות......


יוו המוכרות בליז ממש נחמדות.........



אמא שלי לא רוהצ קרם הגנה 100% כי היא רוצה להשתזף? איזה סיבה...



יוו ספרד ניצחו^^ מגיע להם לנצח לדעתי^^ חוץ מזה..רוסיה לא ניסתה לעשות כלום, לדעתי היא לא משהו בכדורגל....



טובב ככה זה כשיש פוסטים קצרים, הא?



בחמש לפארק.... ואולי יותר מאוחר למילה, בטח יהיה כיף^^



לפינת הלא קשור>>>>>>>>>>>>>>יוו שקולד חלב שווצרי זה טעיםם


-אני שונאת אנשים שמנסים להוציא ממני דברים בכח.... כי הם חושבים שיש להם תחניקה לעיניין, מזלי, שהקוד לכספת הוא בדרגה יותר גבוהה מהגאווה שלהם...


-סוף סוף תקופה של חופש בלב, אין יותר רגישות ואין יותר כלום^^ רק אנשים חשובים...


-מצד שני, עדיין לא ראיתי את שפתייםXD (לא, אני לא...XD רציני...XD רק אם הוא יהיה תילתן שחור, קשה להאמין שמשהיא חוץ ממני תגיד זאת הא?XD)


-למה אני מגלה דברים שאני לא רוהצ לדעתOO


-דר אם את קוראת את זה, יום ראשון מתבטל...אסביר אחרכך..><


עד לפעם הבאה


ביי ביי

4 תגובות: