יום חמישי, 26 ביוני 2008

עיצוב חדש+שיר+פוסט..חח

טוב, כמו שכווווולם שמו לב...עיצוב חדש^^ וכל מי שהרמקולים שלו פועלים...סוף סוף, אחרי 10 חודשים, יש שיר רקע חדש^^


כן כן, אני יודעת שהשיר שהיה, היה ממש יפה, אבל צריך לחדש כמה וכמה דברים...חוץ מזה... בחורף, אני עומדת לשים שיר, גם של לינקין פארק וגם בגרסאת פסנתר, יש למה לצפותXD


אבל בינתיים...תהנו ממה שיש עכשיו, כי לדעתי, העיצוב והשיר נחמדים...מכניסים אותנו לעבירה של קיץ, לא?


אז מה דעתכם על העיצוב?חח




טוב ולאירועי היום שהיה....


אמממ...בבוקר הלכתי לי לחפש עבודה...ולא מצאתי כ-ל-ו-ם! אף אחד לא צריך, כבר יש, קטנה מידי...זה מעצבן! רק בספריה לקחו פרטים אבל הם בכל זאת לא זקוקים-_- אני אצתרך להסתפק בבייביסיטר...


אז אחרי כל ההליכות האלו... חזרתי הביתה ונהנתי..חח טוב לא, סתם השתעממתי עד שהיה שש ורבע, ואז הלכתי עם דריה ודר לשומא הצעיר, וכרגיל, היה נחמד..חח


היה גם מעוד...פיצוצי וצהוב..(אהמ אהמ דריה אהמ אהמXD) והיה נחמד...השתתפי=O זה לא קורה הרבה=O גם דברתי ברור=O



מאוחר יותר הלכנו לפאר(עם מילה...=O כי משהיא היתה עצלנית-_-)


היה נחמד..והביתה=O לצפות ביורו המשעמממםםםם! ודריה התקשרה^^



לפינת הלא קשור>>>>כי מילה לידי=O


-אני צריכה לעשות את העבטדה במדעים...


-מתוך חמשת החשובים...לארבעה מהם יש כמעט אותם בעיות ואותן מסקנות..זה מציק קצת..תגבנוXD


-בוגלובוגלו!


-אין לי מה לרשום פה=O


-יוו שמו לב לרקע שליי..=O


-אל תשקחו להגיד מה דעתכם, אם בא לכםXD


-אם זה שהגיב לי בפוסט הקודם בתגובה הראשונה קורא את זה, נא להזדהות! לא הבנתי מי זה...


עד לפעם הבאה


ביי ביי

9 תגובות:

  1. יאנהההההה
    למה לא כתבת על הבגרות שליייייייייייי=[
    רעה אחת..חחחח...סתם
    תתחדשי על העיצוב...ושיר ממש חמוד=]
    [סוף סוף את החלפת את ההוא]..>

    השבמחק
  2. יאנהההההה
    למה לא כתבת על הבגרות שליייייייייייי=[
    רעה אחת..חחחח...סתם
    תתחדשי על העיצוב...ושיר ממש חמוד=]
    [סוף סוף את החלפת את ההוא]..>

    השבמחק
  3. אויייייייייייי
    כתבתי "יאנה" בשם שלי..XD
    אופססססססססססס

    השבמחק
  4. אויייייייייייי
    כתבתי "יאנה" בשם שלי..XD
    אופססססססססססס

    השבמחק
  5. ינה!!!!!!!
     
    מה קורה מותק?!
     
    עיצוב יפה!! ^^
     
    נימממ..
     
    חם לי!! >>"
     
    אוהבת אותך!!
     
    מתגעגעת! P:
     
    עיצוב חדש אצלי.. *__*
     
    גם אני חדשה ^^
     
    מחכה עד שנפגש P:
     
    אוהבת!
     
    ביי! 33>
     
    (חופרת >>")

    השבמחק
  6. ינה!!!!!!!
     
    מה קורה מותק?!
     
    עיצוב יפה!! ^^
     
    נימממ..
     
    חם לי!! >>"
     
    אוהבת אותך!!
     
    מתגעגעת! P:
     
    עיצוב חדש אצלי.. *__*
     
    גם אני חדשה ^^
     
    מחכה עד שנפגש P:
     
    אוהבת!
     
    ביי! 33>
     
    (חופרת >>")

    השבמחק