יום שני, 30 ביוני 2008

שאלון אנשים

רשום 20 אנשים:
1. דורית
2. מילה
3. דריה
4. דר
5. גל


6. גלית
7. ספיר
8. סטס
9. מיכל
10. רינה
11. שלו
12. נוי
13. (נתקעתי..חח)גלעד!
14. שני (של דורית..)
15. שני..חח
16. אממ...עומר?XD
17. שפתיים! XD
18. איזה עוד אני מכירה..? גטה!
19. אמממ....יש לי בלק אוט=O (אנשים עומדים לא לסלוח לי אם הם יקראו את זה..><) סתיו!
20. ואממ.....אנוכי^^


 האם 12 ו- 1 מכירים? המ....טוב..שאלה קשה? ניראה לי שלא, קשה להכיר זה את זה כשגרים יחד כל החיים, לא? XD
 האם היה בינך לבין 20 משהו מיני? שאלה טובהXD לא, לא היהXD (רציני..OO)
 היית מנשק/ת את 5? הממ....אולי בעתיד, אחרי נשיקה ראשונה...כשיהיה לנו משעמם..חח
 מתי הכרת את 10? אממ...כשהייתי בגן?
 האם 16 מתאים ל- 11? טוב...זו שאלה מעניינת, לא? XD אבל אל נריאה לי...כל אחד דיי שונה מהשני, ואני לא רואה אותם מתחבקים..
 מה הצבע האהוב על 7? לא יודעת><
 מה תאריך הלידה של 2? 14.9 ^^
 האם ל- 3 יש חיית מחמד? אניXD חח לא לא..אממ... כן חתולXD הלבן שסורט ומתריד את כולם, לא?
 האם 4 מנשק/ת טוב? לא שבדקתי-_- מי יודע אולי כן..?


 האם 6 גר/ה בישוב שלך? לחשוב, שמכולל האנשים ברשימה רק שלוש לא גרים ברחבות ודווקא גלית אחת מהן..חח אז לא..
 19 מושך בעינייך? טוב..היא חמודה, ואחלה של חברה..אבל עד לכאן!
 היית משדכת לי את 17? לא, וזה לא קשור שאני רוצה את שפתיוXD חוץ מזה, לא תרצה אותו(מי שזה לא יהיה..חח)
 היית עובר לגור עם 9? תלוי....לא נריאה לי...אבל אולי..מי יודע..בבת המשותף שיהיה לי לדורית ולמילה אחרי צבא...
 היה פעם משהו בין 13 ל- 15? לא שידוע ליOO
 ל- 14 ו- 18 יש סיכוי? ממש לא...OO
 ל- 10 יש אחים ואחיות? יאפ^^
 ל- 8 יש חבר/ה? כןXD מספר 15


 


 


 


 


בא לי עוד אחדד!!


 


 


 


 



 


כתבו רשימה של 20 אנשים שאתם מכירים


 


1. דריה (כי נזכרתי שאת רוצה להיות ראשונה)


2. דרית^^


3. מילה


4. נמנמ..דר!


5. גלית^^


6. גל..חח


7. סטס^^


8. שני


9. מיכל


10. שלו


11. שפתייםXD


12. חיים(כי הוא היה בשאלון הלפני לפני קודם..XD)


13. גטה


14. רין! (רינה..חח)


15. איל(כי גם הוא היה מתי שהוא..חח)


16. דור(אסוציאטי...)


17.נמנמ..נוי!


18. ספיר?


19. עומר(אני יכולה לתקוע אותו בכל שאלוןXD וזה לא נשמע טוב..><)


20. אנוכי


1. כמה זמן את מכירה את מספר 4 ? אמ..שנתיים פחות חודשיים


2. מתי דיברת פעם אחרונה עם מספר 9 ? לפנייי ששלוש ימים או ארבע, או חמש..?


3. איזה צבע עיניים יש למספר 5 ? אההה...אה....רגע


4. האם יש למספר 11 חיית מחמד ?  לא שידוע לי..אבל איפה שהוא עולה לי שכן..צריך לשאולXD


5. האם מספר 3 מעל גיל 30 ? רק בעוד כמה שנים...


6. איזה מוסיקה מספר 8 אוהב/ת לשמוע ? בכללי..רוק...אם מתמקדים אין לי מושג..><


7. האם היה לך קטע עם מספר 2 ?תלוי איזהXD


8. האם יש למספר 20 קעקועים ? הלואיי...חח


9. מה מידת הנעליים של מספר 5 ? אממ..לא יודעת..38?


10. התנשקת פעם עם 10 ? לאOO


11. ועם 7 ? כן, אבל לא צרפתית..OO


12. ועם 3 ? לא...היא  בת..אני לא בקטע של בנות..סורי..חח


13. מה הדבר הכי יפה במספר 10 ? אני יכולה למצא המון...אבל אם להיות כלליים אמ..איך שהוא חי...


14. מה הדבר הכי מכוער במספר 1 ? :O המממ..במראה?לא ידועתOO בהתנהגות..? אגו?


15. איזו תכונה את/ה הכי אוהב/ת במספר 15 ? לא שאני מכירה אותו טוב..אבל הוא יודע להצחיק^^


16. למספר 19 יש חבר/ה ? אין לי מושגOO לא ניראה לי, מצד שני לא מספרים לי כלום..חח


17. מה צבע השיער של 7 ? שחור


18. מה המאכל האהוב על 5 ? שוקולד!


20. איפה מספר 1 גרה ? כמה רחובות לידי?


21. איזו תכונה את/ה הכי שונא/ת אצל 12 ? איןXD


22. האם למספר 3 יש משקפיים ? למרחק..


23. מתי בפעם האחרונה נפגשת עם מספר 15 ? ביום האחרון ללימודים..


24. האם מספר 4 טיפוס עצבני או רגוע ? רגוע


25. האם מספר 5 מכיר את מספר 9 ? כן


26. האם מספר 8 מכיר את מספר 16 ? טוב, אותה כיתהXD


27. מה מיוחד במספר 14 ? הכל^^ בעיקר, הכישרון שלה^^


28. למספר 16 ולמספר 12 יש סיכוי להיות ביחד ?אחד מהם נשוי...והשני הומופוב...בעיה,לא?


29. מה משותף למספר 13 ולמספר 17 ? אוהבות לשיר? אמ...חברה משותפת?


30. האם מספר 2 גר/ה קרוב אליך ? יאפ^^


31. מתי בפעם האחרונה מספר 3 היה אצלך בבית ? לפני...ביום חמישי^^


32. מתי בפעם הראשונה נפגשת עם מספר 19 ? נפגשתי איתו...בפעם הראשונה...בתחילת השנה! היום הטוב ביותר בשנה..חח


33. מה הייתה המילה האחרונה שאמרת למספר 9 ? "ביי".


34. יש לך משיכה למספר 6 ? לא...OO תלוי גם איזוXDD


35. הלכת פעם מכות עם 2 ? כמה פעמים..חח אבל רק לשניה


36. התנשקת פעם עם מספר 8 ? לא...אני לא מתנשקת עם בנות!!!


37. מה המשקה האהוב על מספר 1 ? בירה?XD


38. בן/ת כמה מספר 13 ? 13?=]


39. יש מצב שמספר 17 ואת/ה תהיו ביחד פעם ? לאOO


40. מה התכונה שאת/ה הכי אוהב במספר 1 ? הכל! אם כבר...מקשיבה לי^


 


זה אותו שאלון שעשיתי מזמןן



 

4 תגובות:

  1. XDXDXDXDXD יפה!!! XD
     
    אהבתי ^^ (גם אותך! XD)
     
    33>

    השבמחק
  2. XDXDXDXDXD יפה!!! XD
     
    אהבתי ^^ (גם אותך! XD)
     
    33>

    השבמחק
  3. חח..XD יצא מצחיק, לא?XD

    השבמחק