יום שבת, 29 בספטמבר 2007

=[ ניראה לי ששברתי היום את השיא שלי...

עידכון!!!!!!


כל מה שרשום מתחת לפסקה הזאת כבר לא חשוב.. בארך=/


מצאתי את העגייילללל=]


חיפשתי שעות!!! ובסוף כשהתחלתי ללחת החוצה..התחלתי ללבוש את הנעל שלי... ומשהו דקר אותי..וזה היה העגיל=]


היה כייףף בחוץ..(למרות ששוב פעם הרשגתי דיי בצד.. ושוב פעם אני חושבת שמסתירים ממני משהו=X)



לחשוב שעם היה לי כח להתלבש נורמלי...במילים אחרות ללבוש את הנעליים הלבנות שהתאימו למה שלבשתי היום..) לא הייתי מוצאת אותם=/


בלעבד עגיל..=[


רק אתמול קניתי... היום הוא היה עלי הסתרקתי ופתאום פוף! נעלם.. הקטע המוזר.. שהעגיל נעבד... אבל הסוגר שלו..(הדבר הקטן שמאחורי האוזן..) נישאר במקום=/ ושום דבר לא החזיק אותו...


ועברנו את כל הבית..וכלום! אין... =[


__


אתמווללל הייתי אצל דר=] והיה כיףףף=] ואז בשבע חזרתי..והלכתי לבימת הנוער... והרגשתי כמו אחת שלא רצויה..-_- כי כל הזמן התעלמו ממני... וועוד אחר כך אומרים שאני שקטה-_-


וגם היה קצת מעצבן.. כשהתחילו להסתכל בפרצוף שלי..-_-


אבל היה גם מצחיק=] ונחמד=]


אבל עדיין הרגשתי דיי בדד...


והיווםםםם


בבית.. כל היום... מחפשת את העגיל-_- וכניראה עוד חצי שעה הולכת..=/


אמא שלי רוצה לקנות אחד חדש... אבל עם אם אוות אני אעבד...


אוףףף אני מרגישה שזה אונש...


לפינת הלא קשור>>כי אני חייבת...


-יש לנו המון אבק בבית...


-כל היום ראיתי איזה אנימה ממש מעניינת..=] על איזה ילד אחד שלפי הצוואה של סבא שלו.. הוא צריך ללמוד בבית ספר שאמא שלו למדה בו... פה הכל נשמע בסדר נכון? הקטע הוא שאמא שלו למדה בבית ספר רק לבנותXD אז הוא מתחפש לבת.. והולך ללמוד ועם עזרה של איזה ילדה אחת..והוא מכיר המון חברות..(והוא ניראה ממש כמו בת... )


-מחר לסבא שלי יש יום הולדת...


-דורית חוזרת יום חמישי..


עד כאן לבינתיים


ביי ביי


17 תגובות:

  1. אני מכירה א תהאנימה שראיתת D:

    השבמחק
  2. גם אני מרגיש ככה לפעמיים
    אחת הסיבות שאני שונא חבורותלשבת בחבורות...
    מקווה שתמצאי את העגיל =]
    ביי

    השבמחק
  3. גם אני מרגיש ככה לפעמיים
    אחת הסיבות שאני שונא חבורותלשבת בחבורות...
    מקווה שתמצאי את העגיל =]
    ביי

    השבמחק
  4. באסה על העגיל ):
    יום הולדת שמח לסבא שלך!
    מוזמנת (:

    השבמחק
  5. באסה על העגיל ):
    יום הולדת שמח לסבא שלך!
    מוזמנת (:

    השבמחק
  6. תודה מסבא שלי=/
    ומצאתי אותוו=]

    השבמחק
  7. מצאתייי=] ובמקום הכי לא צפוייי.=]

    השבמחק
  8. תודה מסבא שלי=/
    ומצאתי אותוו=]

    השבמחק
  9. סופסופ מצאת את העגיל3>
    חשבתי שלא תמצאי אותו בסוףף=אבל מצאתתת(:
    מזל"ט
    [ד.א..את יודעת שמזל"ט זה מטוס זעיר ללא טיייסXDD?]
    חחח=]

    השבמחק
  10. סופסופ מצאת את העגיל3>
    חשבתי שלא תמצאי אותו בסוףף=אבל מצאתתת(:
    מזל"ט
    [ד.א..את יודעת שמזל"ט זה מטוס זעיר ללא טיייסXDD?]
    חחח=]

    השבמחק
  11. כןן=] אני מה זה שמחהה=]
     

    השבמחק
  12. כןן=] אני מה זה שמחהה=]
     

    השבמחק
  13. אם כבר אני הייתי שעה בצד עד שהחלטתי לקרוא לך לחצי שעה, -_-
    ואז שתינו היינו בצד D:
    אבל את זה את לא כותבת, הא ? >:

    השבמחק
  14. אם כבר אני הייתי שעה בצד עד שהחלטתי לקרוא לך לחצי שעה, -_-
    ואז שתינו היינו בצד D:
    אבל את זה את לא כותבת, הא ? >:

    השבמחק