יום רביעי, 12 בספטמבר 2007

שנה טובה=]

בסוף..לא נסעתי על האופניים..ולא קניתי עגילי עכביש..=[


אבל אני מתכוונת לקנות אותם כניראה אחרי החופש..(או שאמא שלי תיהיה היום בקניון ותיקנה לי..=/..)


לפחות הייתי אתמול בבימת הנוער...=] והיה נחמד (טוב..אולי קצת פחות מהרגיל אבל עדיין..)


וראיתי את הסקייט של ליהו.. של הדיג'ימון=] (עם יש סקייט של דיג'ימון זה אומר שיש גם של פוקמיון וכאלה? תחשבו שיש סקייט של ברבי =O ועוד מקצועי=O )


ודוד שלי נסע לקנדה לפני כמה ימים...והוא חזר לא מזמן...=] ובת דודה שלי קנתה לנו מתנות=]


(לי יש הכי המון..P= טוב אולי כי אני גם הכי צעירה והכי קרובה לגיל שלה אז יותר קל למצא בשבילי.?)


אז החלטתי להשוויץ עכשיו=]


קיבלתי עליונית ממש יפה בצבע חום=]


שתי גופיות יפות..(אבל אחת וורודה=/ אבל היא נחמדה=])


מכנס 3/4 שהוא מעוד יפה=] 0אבל הוא סיקני..וזה מעצבן קצת אבל הא עדיין יפה=])


שלוש טיפקסים(אני לא יודעת מה עבר לבת דודה שלי בראש כשהיא קנתה אותם"בטח בישראלא ין טיפקס, ועם יש א ליאנה אין בטוח!" טוב לפחות הרווחתי שלוש טיפקסים אבל אלה שהם כמו נייר=] )


ושש עטים ממש יפים=] (נכון יש את העטים שיש להם דיו צבעונית אז זה כזה עט... גם על זה אני חושבת מה עבר לבת דודה שלי כשהיא קנתה אותם..אבל טוב העיקר משהו יפה..=] )


וזהו..


עגב..הלכתי אתמול לדודה שלי כדי לקחת את כל המתנות... אז מאוחר יותר חזרתי לבימה עד 9:30 ...



13 תגובות:

  1. חחח ראשונהה D::
    חג שמייח יאנה , והיום תאכלי ת’גפילטע [;
    דרך אגב, בואי מתישהו אני רוצה לראות אותך עם הבגדים החדשים P:
    חחח ביי ביי [;

    השבמחק
  2. חחח ראשונהה D::
    חג שמייח יאנה , והיום תאכלי ת’גפילטע [;
    דרך אגב, בואי מתישהו אני רוצה לראות אותך עם הבגדים החדשים P:
    חחח ביי ביי [;

    השבמחק
  3. הייייי=]]
    יאנה..לא דיברנו המוווןןן זמן..-.-’’..
    ואשמח אם תכנסיייי ותראי מה כתבתי בבלוגיי
    :)
    שנהההה טוווווובבההה:-P

    השבמחק
  4. הייייי=]]
    יאנה..לא דיברנו המוווןןן זמן..-.-’’..
    ואשמח אם תכנסיייי ותראי מה כתבתי בבלוגיי
    :)
    שנהההה טוווווובבההה:-P

    השבמחק
  5. אני לא מתה עליהם..אבל יפים=]
    (הם משמינים אותי><)
     

    השבמחק
  6. אני לא מתה עליהם..אבל יפים=]
    (הם משמינים אותי><)
     

    השבמחק
  7. בימת הנוער השתלטה על כווולכם!D:
     
    WTF?
    טיפקסים?XDDD
    זה קרע אותי!!XDD

    השבמחק
  8. בימת הנוער השתלטה על כווולכם!D:
     
    WTF?
    טיפקסים?XDDD
    זה קרע אותי!!XDD

    השבמחק