יום שני, 10 בספטמבר 2007

החיים מפתיעים...ואני רצינית

כל החיים חיתי במחשבה שאם אני אעשה משהו טוב יקרה משהו טוב.. ועם משהו רע יקרה משהו רע... ולרוב זה פעל..


ואני לא סתם רשמתי את זה...


אתמול.. אחרי שחזרתי הביתה פעם ראשונה מאז כיתה א' ניראה לי הלכתי לעשות שיעורים בשעה שלוש=O אז קודם..אני ביכלל עשיתי שיעורים משהו שמזמן לא עשיתי.. אבל עם כבר עשיתי שיעורים זה היה בשעות הערב...


אז עשיתי שיעורים הייתה לי הרגשה טובה..הרגשה של חופש=] (למרות שזה רק לכמה שעות כמובן=/..)


מאוח יותר יצאתי החוצה ואני מילה ודורית הלכנו לטייל...=]


אז עברנו את סמילנסקי(בית ספר למי שלא יודע..) ופתאום דורית שואלת "אלה בנים חמודים?" אז המשכנו ללכת וה"בנים החומדים" התקרבו אלינו...


אחרי כמה צעדים הבנו שבנים חמודים הם כבר לא..ורובם גם לא בניםXD


בקיצור אלא היו כל אלה שפגשתי בזמן האחרון בבימה(ואני סתם עצלנית לכתוב שמות..)=] (ממש דומה לבנים חמודים אה..? )


אז חזרנו איתם לבימת הנוער וסתם היינו שם..=]


(מאוחר יותר רינה הגיע ואז גם ליהו=/ )


נקצר כל מה שהיה באמצע.... ונגיע לקטע שכל אחד הולך לדרכו=]


אז טפאני ניסתה והצילחה "לאנוס" אותי..(ליתר דיוק היא חיבקה אותי.. אבל מה לעשות שאני שונאת שבנות מחבקות אתי..ובבקשה אל תשאלו למה..)


שזה היה ממש מבהיל כי לא הייתי מוכנה לזה..(היא באה מאחורה אז לא ראיתי אותה..והיא חנקה אותי איזה שעה...!)


בקיצור הייתי עוד בהלם מהעיניין..שפתאום שוב פעם מחבקים אותי... אבל הפעם ליהו...לא ממש שיתפתי פעולה איתו..XD (אז הייתי עוד בהלם מהחיבוק של טיפאני... אז?) עגב הוא מחץ לי את הסנטר... =/


אז למה אני מספרת את הקטע האחרון... (גם כי הוא מצחיק..המון אנשיםXD..)


האם היה משתלם לעשות שיעורי בית?


ואני חושבת שכן..כי תכנית זה היה יום כיפי כזה=]


(חוץ מהקטע שאנשים החליטו לנסות לחבק אותי..)


קיצר זה היה יום נחמד=] ואני כבר הכנתי את השיעוירם למחרXD



והיווםםם(אל דעגה אנאי לא חורשת יותר מידי .. על זה..)


אה..היה נחמד בבית ספר..(משעמם=O מוות..)


הייתי עם ספיר בסיפריה..


ואני ויאיר גילינו שחני נחמיאס היא סופרת=O


וראיתי את רחל=] ואת טלXD


וטיפאני לא הצליחה לחבק אותי P=  וזה לא קל להתחמק ממנה..P= אבל היא עדיין חמודה=]


ואני עם השטויות המוזרות שלי באנגלית... (HOH=סוס..או ככה באתי לכתוב..XD )


וזהו..=]


לפינת הלא קשור>>>אנשים נכנסים לבלוג הזה=]


-מזל טוב לדר על העקירות ועל זה שעוד מעט יהיה לה גשר=]


-אני רוצה עגילי עכביש!


-עוד מעט הגח"ה=/


-אני כבר רוצה לסיים את קיץ אחד היחד ולהתחיל נעלי החלקה..(מה לשעות שאין לי זמן לקרא..P=)


-לימה היא מה זה חמודה=] והיא מתגעגעת לדודה שלי..=]


-בא לי קלידים! או לפחות לדעת לנגן עליהם..=/


-היום אחרי בית ספר עברתי ליד רמזורים.. ואמרתי נגיד ירוק וזה יתחף לירוק =O או אמרתי נגיד צהוב ופתאום ראיתי משהו צהוב=O איזה אורי גלר אני...


-אני מרגישה פריקצה... (אני מרגישה כמו פקצה..אבל אני רוצה ליהיות פריקית אבל אני מפחדת שיגיו לי שאני מושפעת ..=X זה למה יש לי שיגעון של למצא את הדבר הבא..XD)


-פינת ההארי פוטר שלי עומדת להישנות קצתP= (זה לא בושה לאהוב את זה!)


משפט השבוע :להתגבר מכל מכשול מכל משבר!"


עד לפעם הבאה


ביי ביי=]



8 תגובות:

  1. ראשונה!!!!!!!!!!חח..אתמול היה כיף ומצטערת שהברזתי לכ פשוט לא יצא לי..=/
     

    השבמחק
  2. ראשונה!!!!!!!!!!חח..אתמול היה כיף ומצטערת שהברזתי לכ פשוט לא יצא לי..=/
     

    השבמחק
  3. אוי אני לא מאמינה קראתי הכל ! O:
    ולא הוזכרתי אפילו פעת אחת , >:

    השבמחק
  4. אוי אני לא מאמינה קראתי הכל ! O:
    ולא הוזכרתי אפילו פעת אחת , >:

    השבמחק
  5. לא הזכרתי כמעט אף אחד..=/ וכן הזכרתי אותך=O
     

    השבמחק
  6. לא הזכרתי כמעט אף אחד..=/ וכן הזכרתי אותך=O
     

    השבמחק
  7. את השמדת אותה.
    איך עשית את זה?;;;
    למה השתמדת את פינת ההארי פוטר?;;
    תחזירי אותהT___T
    ועדין אין לי מה לומר על בימת הנוערXD מה אתם עושים שם לעזאזל?XD

    השבמחק
  8. את השמדת אותה.
    איך עשית את זה?;;;
    למה השתמדת את פינת ההארי פוטר?;;
    תחזירי אותהT___T
    ועדין אין לי מה לומר על בימת הנוערXD מה אתם עושים שם לעזאזל?XD

    השבמחק