יום חמישי, 6 בספטמבר 2007

שאלון 4=]

שאלון רביעי...=]


אני בן אדם משועמם...מה?


החלטתי לכתוב שאלון...כל הזכויות שמורות לי!


!!!כתבתי עכשיו חלקים חדשים!!! ודי לשאול אותי שאלות לגבי החופש בחיפה-_-


 


 



התחלה: 20:45



שם:יאנה (וכניראה זה סופי..)


גיל: 13 וחצי=]


תאריך: 22.1.1994 יום קדוש..עגב השנה זה יוצא בט"ו בשבט


ארץ: ישראל שליטע..XD


כיתה: ח'...=] סוף סוף=]



פעם האחרונה


מסיבה: אה..אצל גלית=] היום הולדת שלה..=]


אכלת פיצה: ניראה לי שבוע שעבר..?


עשית פעילות ספורטיבית: אה..הלכתי לחברה שלי..XD אבל היא גרה דיי רחוק אז זה כמו הליכה...


נישקת מישהו:השבוע... =/


נישקו אותך: ליפני שלוש שעבות ניראה לי..?


התאהבת: בגן..XD


נילקת על משהו: אה..בחופש כשהייתי בחיפה הבנתי שנידלקתי על משהו.. אבל זה עבר לי=]


קיבלת מתנה: היום..XD מדר...


הלכת לרופא: מתי שהוא בקיץ...אבל מחר אני הולכת שוב..XD


נסעת באוטו: אה.. כשנסעתי לגלית=] (תודה דר)


הרגשת מחוערת: כשהיסתכלתי במראה...=/


הרגשת יפה: אה..אתמול כשהיסתכלתי במראה..XD


שמעת שיר: עכשיו! של גרין דאי


דיברת עם משהו: לפני שכמה דק' עם אמא שלי=]


הלכת מכות: בכיתה ה'..=X


החטפת למשהו סטירה אבל ברצינות: ביום האחרון של כיתה ז'...XD


היה לך חבר: לא היה לי =[ אבל מחכה שיהיה


ליטפת בעל חיים: ברגעים אלו את לייממהה=]


התעצבנת: עכשיו-_-


כאסת: על זה שדר הייתה לבד היום=X


צחקת" על הטימטום של אנשים..XD


הבנת משהו: לא לכתוב בבלוג דברים לא חשובים.. אחרי חודש..-


__



זה או זה?


בית ספר או בבית: בית ספר!! יותר כיף... (ממש לא כיף לי בבית..)


פרי או ירק: פרי=]


עוגה או עוגיה : אה..מה שיותר טעים..XD


פיצה או צ'יפס: פיצה=]


סרט או ספר: מה שיותר מעניין...


לעבור או להשאר: להשאר...=/


אמא או אבא: אמא! אבל מי יודע..


אח או אחות: כל עוד הם לא קטנים לא הכפת לי..


מפלצת או רוח: שתיהן =]


ניטים או שחור בעיניים: ניטים..שחור לא מתאים לצורה של העיניים שלי..=/


מת' או אנגלית: אנגלית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


לחיות: כן..וממליצה לכל אחד! לא משנה כמה אתה נמצא נמוך..תמיד תוכל לעלות=]


 כמה שזה ניראה קשה...



מוטו לחיים: כל שבוע זה משתנה..אבל השבוע לחיות את הרגע!




סוף=]




19 תגובות:

  1. מאגניב D:
    שלחי לי הודעה איך שאת מתחברת היום !

    השבמחק
  2. מאגניב D:
    שלחי לי הודעה איך שאת מתחברת היום !

    השבמחק
  3. יאי הזכרת אותי =]]

    השבמחק
  4. על מי נדלקת בחופש?!!!!!!!
     
    חחחחח

    השבמחק
  5. על מי נדלקת בחופש?!!!!!!!
     
    חחחחח

    השבמחק
  6. יאו..-_- תקראי שוב פעם...
     

    השבמחק
  7. יאו..-_- תקראי שוב פעם...
     

    השבמחק
  8. הכפה בכיתה ז’!XDDDD זה קרע אותי כשקראתי את זהXD

    השבמחק
  9. הכפה בכיתה ז’!XDDDD זה קרע אותי כשקראתי את זהXD

    השבמחק
  10. XD
    אני חייבת להודות באותו רגע..לפני שנתתי לו סטירה התלבטתי עפ לתת או לא..אבל בסוף לקחתי סיכון..P=
    וזה היה שווה את זה..אנשים תחיו את הרגע! 
     

    השבמחק
  11. XD
    אני חייבת להודות באותו רגע..לפני שנתתי לו סטירה התלבטתי עפ לתת או לא..אבל בסוף לקחתי סיכון..P=
    וזה היה שווה את זה..אנשים תחיו את הרגע! 
     

    השבמחק