יום שני, 17 בספטמבר 2007

אני צריכה את הרגע המתאים

לספר לאמא שלי על המבחן.. ביום שיההי לה מצב רוח טוב..ולסבתא שלי..


כי זה ממש הורס לי את המצב רוח הקטע עם המבחן הזה..=[ ביגללו אני במצב רוח נאחס... כי אני יודעת שאיכזבתי את ההורים.. כי הם אמרו לי כל החופש ללמוד והם בטחו בי וזה... ועכשיו?


אני מתחילה להתחרת עכיו על המון דברים, לעמוד על שלי, ולהלחם בחזרה!


__


היום היה את היום שדה שמעוד הפתיע אותי=]


כל הזבל הזה(וואי זה ממש לא יאני להגיד"כל הזבל הזה" חיחי) על זה שהג"יה מגבשת וזה.. לשם שינוי אמיתי=O


קיצר.. בבוקר..


יצאתי החוצה כהרגלי..(מתפללת שאני לא מושחת צומת לב, עם זה שאני מהלכת ברחוב עם מקל ארוך ותיק ממש מוזר...)


כל הזמן הייתי בתוכה שאני היחידה שמביאה מקל-_- ושעבדו עלי או משהו כזה...


ואז חיכתי לדורית.. =]


והיסתכלי לצד... של הרמזורי..


וכשהחזרתי את מבטי אני רואה את?


אלה?!=ם כן כן!! אלה היא ולא אחרת..האישה ההיא המבוגרת עם השער הצבוע והגיזרה הגבוהה והחולצות האלו שלה=O עוברת לידי (טוב היא הייתה קצת באמצע הכביש ואני על המדרכה..)


והיא מסתכלת עלי במבת מפחיד כזה.. וכל זמן חשבתי להגיד שלום או לא.. ואז ראיתי שהיא לא אמרה לי כלום, אז החלטתי לשתוק וזהו...


(עוד משהו שמורים יכולים לרחל עליו בכת הסודית שלהםXD) מה שמפחיד שהיא הסתכחלה עלי במבט..'את מוכרת לי! תגידי שלום! עם לא את מקבלת0 במבחן!' ואני רצינית=O


ובבית סר..נרגעתי כשהגעתי לכיתה וראיתי מקלות=]


ואז היה את יום שדה..שהיה מאחורי בית ספר..


הייתי עם לימאי(כי מילה נסעה-_-) ובנינו אוהל... שלדעתי הוא היה ממש גרוע! וגם סיימנו אחרונים(מה לעשות, לא היה שיתוף פעולה והכל עשינו הכי לעט שיש=X)


והיה מושמושםXD וכדורי שוקולד ועגהXD ולמדתי קשר מוט=] (כמה מעניין..מה?)


ואני ולימאי סיימנו אחרונים=ס


מה שממש היה מוזר שאנשים באו ועזרו לנו בבנית האוהל..והם היו נחמדים=/ אולי באמת יש סיכוי לכיתה שלנוו ליהיות מוגבשת... בעצם לא (או שאולי..כן?)


יווו אתמולל היה נחמד=]


 ועוד מעט לנוי יש יום הולדת..ועוד מעט יום כיפור=X ואז סוכות=]


לפינת הלא קשור>>> אני לא השתנתי אני פשוט יותר פתוחה מפעם..=/


-יש לי פיצול אישיות... =/ וזה הופך אותי לאופטימית... אבל באותה המידה גם למוזרה..=/


-בזמן האחרון אני אהובת לקרא..


-רציתי לפרסם כאן את הנושא שלנו לגח"ה אבל לא רוצה שיעתיקוXD


-אני יותר קרובה לאנשים שפעם הייתי רחוקה מהם..=]


-ספיר(התלמידה החדשה) ממש חמודה=] ואני שמחה שהיא הצטרפה אלינו לכיתה=]


-אני לא מוצאת עגילי עכביש=O


-אני ממליצה על הסרט"סודות נעולים" זה סרט ענק=O מי שראה מסכים אותי נכון?


-למה אנשים חושבים שאני לא פועלת לפי מה שאני רוצה אלא לפי מה שאחרים רוצים? ולרוב אחלה אנשים שלא מכירים אותי=/ או שלא מודעים למה שקורה..ואני יודעת שכל אחד מכם חושב ככה..


-העברתי את מגירת המזכרות שלי לכופסאת מזכרותועכשיו המגירה היא מגירת בית ספר..=/


-אני חופרת?


עד לפעם הבאה


ביי ביי =]

6 תגובות:

  1. אל תידעגי ההורים שלך יבינו אותך פעם הבאה תשתפרי! (:
    ..............
    זה טוב שאת אוהבת לקרוא גמני אבל לא בהגזמה!...

    השמח עם תגיבי לי בבלוג!...

    השבמחק
  2. אל תידעגי ההורים שלך יבינו אותך פעם הבאה תשתפרי! (:
    ..............
    זה טוב שאת אוהבת לקרוא גמני אבל לא בהגזמה!...

    השמח עם תגיבי לי בבלוג!...

    השבמחק
  3. איפו את?!
    דבריאיתיייי!1111
    [זו יעל מהאייסי:P:]

    השבמחק
  4. איפו את?!
    דבריאיתיייי!1111
    [זו יעל מהאייסי:P:]

    השבמחק
  5. חח....מקווה שנהנת.=]
    ומתי תספרי להורים שלך?ואגב...אני לא יודעת אם את חופר או לא...כי אני בעצמי נראה לי חופרתת...0_0

    השבמחק
  6. חח....מקווה שנהנת.=]
    ומתי תספרי להורים שלך?ואגב...אני לא יודעת אם את חופר או לא...כי אני בעצמי נראה לי חופרתת...0_0

    השבמחק