יום שני, 3 בספטמבר 2007

=X

איזה יום מפדח יש לי..=/


בבוקר... הטקס הכי פדחני ויש לי הרגשה שהזיניקים חושבים שאנחנו פריירים..(מה שנכון..XD) 


ובבית ספר במדעים-_- כשפאיינה שלחה אותי להביא ספר..ואני שחכתי איך קוראים לספר..(מה שם ארוך..) ואני עומדת מול הלבורנטיות כמו סתומה מנסה לגלות איך קוראים ספר..(מזל שהלבורנטיות זכרו..) ואין..אז חזרתי..=] אבל לא פאיינה רוצה שאני אתפדח עוד יותר -_- אז שולחים אותי למורה שלקחה את הספר...


אני נכנסת.. ואורלי..(ככה קוראים למורה..=/ עגב פגשתי אותה מתי שהו בחופש... =/..) אז היא ישבה על השולחן ורבה עם דוד אבסוב..(ככה כותבים..לא?) ואני עומד בדלת מחכה ומחכה... וישי ושלב ישבו קרוב אלי וביקשו שאני אמסור ליאיר דש חם מעוד מהם..(זה מוחייך כמה דברים...XD) ומאחור צעקו לי "אנה" -_- נמאס לי מזה כבר!!! וסטס שישב באלכסוני..טוב אני לא בטוחה..(כי לא הסתכלתי עליו..=/..זה מוזר..כי הוא הבן אדם הכי הגיוני שם..XD..) וניראה לי אבל הוא הסתכל מצד לצד... כאילו עלי ואז על המורה ושוב פעם וזה היה די מצחיק עם חשובים על זה...


וכשהיא סיימה לריב(המורה..) אז הפעם כדי לא להראות מטומטמת ביקשתי את הספר שהיא לקחה מהלבורנטיות..(מה שחכתי איך קוראים לספר..^)


ו...


בשיעור אנגלית אז...שרי(זה שרי או סרי...?) אז היא שואלת תשובות ואני עונה כזה בשקט למילה..אבל אני לא בטוחה...ואני כל הזמן צדקתי...


ואז היתה איזה שאלה אחת שאף אחד לא ענה עלייה והיא דיי "קשה" (כן בטח אנחנו סתם עצלנים..חיחי..) אז התשובה היתה נייצ'ר(טבע באנגלית..) אז אמרתי כזה למילה..."נייצ'ר לא?" ואוריין שישב מולי שמע את זה ..עכשיו מקודם חשבתי להצביא לשניה ואז החלטתי שלא כי לא הייתי בטוחה..ואוריין החליט שאני צודקת..והצביע..ואמר את התשובה שלי ושרה אמרה לו כל הכבוד והיא שמחה..ואוריין כזה מסתובב מחוייך..=X ואני עם פרצוף כואס..=X (לפחות אני חכמה..=]..חח)(איך חרשתי על זה..)


ובערב יצאתי החוצה..=] ואז אני ומילה הלכנו לבימת הנוער וחזרנו ושוב פעם הלכנו כדי לשאול את רינה שאלה ואז נשארנו שם...


(עם סטס וליהו..=/...שניגנו להם בגיטרות=X איזה מגניב..חח)


ואז סטס וליהו הלכנו אז לימאי באה..וחיכנו כל הזמן הזה לאבא ל רינה...ובזמן הזה היו שמה איזה שני סקייטרים ועוד שלוש בים שמאוחר יותר התברר לנו מי הם..-_-


ומילה מנסה להסביר ללימאי שאח של דוד אבסוב..(ככה נכון..?) זה זה עם האדום..(שניהם באדום..) בקיצור זה היה ממש מצחיק ומטומטם!


ומחר יש לנו שבע שעות=X לפחות ביום שישי מסיימים ברבע ל12 =]


וגם מחר אנחנו אומרים להיפגש בשלוש וחצי בפארק=/


לפינת הלא קשור>>לא נותנים לי לנגן=X


-מחר אניב אה סוף סוף עם ג'ינס קצר ולא החפת לי מה סבתא שלי אומרת!


-בא לי לנגן על קלידים..ורוצים לקנות לדודה שלי פסנתרP=


-אני עומדת ללמוד לנסוע על רולר!


-יש לי יומיים של 7 שעות..ובמחצית הבא רק יום P=


-מתחשק לי לקנות אופניים עם הילוכים..(אופניים גדולXD ) אבל לא נעים לי מהאופניים שלי..(אופניים ביניוני XD)


-מה מצחיק בבדיחה הבאה"מה קורה לאיש שיש לו דג? תשובה: יש לו דג!!! " -_- שלוש אנשים התפקעו מזה ואין לי מושג למה... אז אני ומילה החלטנו לשדרג את זה ... "מה קורה לדג שיאין לו דג? הוא רווק/הוא בתול" התושבה לבחירתכם מה יותר מצחיק..


-בא לי לנסוע על אופניים ואני רוצה לתכנן מסלול קבוע לנוסע....


-מחר אני אמורה לשבת מאוחרי איליה ומילה בצרפתית לבד! אין מי שייקח לי דפים מהמחברתXD(המבין יבין)


-משהו אי פעם שם לב שאני אומרת בזמן האחרון יותר מידי "צץ, אויש נו באמת, נו באמת"


-היום התפדחתי במיכנס הכי מעצבן בעולם..=X


-שוב פעם ראיתי את טל XD



טוב הלכתי ביי


(אנשים תחיו את הרגע!)



7 תגובות:

  1. אבל גמאני נגנתי בגיטרות O: !
    רק פחות מהם XD

    השבמחק
  2. אבל גמאני נגנתי בגיטרות O: !
    רק פחות מהם XD

    השבמחק
  3. חחחחח.. אממ שתי הפדיחות מצחיקות חחחחחח
    והזכרת אותי!
    חחחחח
    טוב יאללה ביי

    השבמחק
  4. חחחחח.. אממ שתי הפדיחות מצחיקות חחחחחח
    והזכרת אותי!
    חחחחח
    טוב יאללה ביי

    השבמחק
  5. אנחנו לא פריירים!;; אנחנו אנשים טובים שעוזרים לביה"ס!
    והטקס לא היה כ"כ מפדחXD הוא היה בכיוון המשעמםP:
    זה תמיד מלחיץ כששולחים אותך לשלוח משהו ולא זוכרים!>_<
    אוריין סתם אידיוטP: תהיי בטוחה בתשובות שלך גם אם את טועה. זאת אחת הדרכים הכי טובות ללמוד^^ בניסיון^^ [של שנים!P:]
    למה את מקשיבה לסבתאבענייני בגדים?XD שימי זין על זהP:
    בסוף את לא לבדD= ומה, לא הייתי אפשרות מספקת למקום ישיבה?P:
     
    אחלה טיפ, על האמת D= ~

    השבמחק
  6. אנחנו לא פריירים!;; אנחנו אנשים טובים שעוזרים לביה"ס!
    והטקס לא היה כ"כ מפדחXD הוא היה בכיוון המשעמםP:
    זה תמיד מלחיץ כששולחים אותך לשלוח משהו ולא זוכרים!>_<
    אוריין סתם אידיוטP: תהיי בטוחה בתשובות שלך גם אם את טועה. זאת אחת הדרכים הכי טובות ללמוד^^ בניסיון^^ [של שנים!P:]
    למה את מקשיבה לסבתאבענייני בגדים?XD שימי זין על זהP:
    בסוף את לא לבדD= ומה, לא הייתי אפשרות מספקת למקום ישיבה?P:
     
    אחלה טיפ, על האמת D= ~

    השבמחק