יום ראשון, 23 בספטמבר 2007

הלך עליי..!!!

כן..עוד מעט זה קורה... עוד מעט הסוד הענק שלי מפני אמא שלי מתגלה...


מילותי האחרנות..=X


אני מרגישה פקצה/פרחה וכל מה שרק תירצו=X


אני מרגישה קוטרית..XD


אני כל היום מקטרת לאנשים על כל מיני דברים... =/


אזזז..היוםם


אה..בבוקר.. מת'..-_- סתם חזרה..ושעה שניה היה בוחן שניראה לי שעברתי אותו=]


ג"ג כרגיל..=/


בהפסקה אני ודריה הלכנו לפגוש אנשים ...(ליתר דיוק דריה ואני ניסיתי לעמוד בקצב שלה...חח)


ופגשנו אנשים..אבל לא פגשנו את רינה.=/


ויו צחוקים=]


ואז אנגלית..והעבירו אותי מקום=O


ואז ספורט...=]


ושיחקנו כדוררשת נגד הכיתה של שרה.. וכרגיל נצחנו..חיחי אבל בקבצה של שרה יש כמה בנות טובות אבל הן ממש קצת=/


לקראת סוף המשחק הסתכלתי על שרה והיא נראתה נבוכה ומעוצבנת על הכיתה שלה..XD


ואזז..סוף היום=] (סוף סוף..)


בבית>>אה.. בת דודה שלי התקשרה=] ואז הלכתי החוצה עם הרולר לשעה=] ורחבתי הכל שקולניק.=] וגילתי שאני משתפרת..


עגב בשקולניק היו ממש קצצת אנשים=]


וגם זה ממש מעביר את הזמן להיות שם ולחשוב..=]


ואז חזרתי=]


ודורית באה אלי לשים שירים ב-MP ...=] שלה..


לפינת הלא קשור>>>יש עכשיו מטוס בשמיים..חיחי


-אני רוצה ללכת לספריה עם מאשה או דאשה..=X והן התנתקו לי באמצע השיחה..=X


-נשרפתי אתמול וזה מעצבן=ס


-המסן שלי לא עובד..=X לפחות השני כן.=]


-דר חזרהההה=]


-יש לנו חופש נוסף=]  מיום רביעי..סוכות=]


-לא ראיתי פוסידון-_- וזו היתה הגרסה החדשה..אבל ראיתי את הסוף וזה לא היה כמו שחשבתי שה היהיה עדיף את הישן הוא יותר יפה=]


טוב עד כאן לבינתיים.. (מקווה לצאת בחיים אחרי שאספר לאמא שלי על המבחן..=X ..)


ביי ביי (עגב עברתי 2,600 כניסות=O)



תשובות לשאלון שבועי...


מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת מתעוררת?
מנסה להזכר בחלום שהיה לי=] יש לי חלום דיי מעננינים..עם חושבים על זה לעמוק..XD(למרות שהם גם ממש מצחיקים ומוזרים..)


מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת פותחת את המחשב?
נכנסת לאינטרנט..או שומעת שירים...

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת שומעת שיר שאת אוהבת?
מחייכת..XD וחוזרת על המילים בראש... XD

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת חוזרת הביתה אחרי הלימודים או העבודה?
אחרי לימודים...
רואה טלוויזה..ואוכלת ארוכת צוהוריים..?

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת מקבלת ספר?
אה..קוראת את שם הספר..XD

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת רואה משהו שאת רוצה בחנות?
בודקת את המחירXD

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת שומעת על אוכל?
תלוי מתי... אבל לרוב לא שמה חשיבות על זה..

מה המקום הראשון שאת הולכת אליו כשאת יוצאת מהבית?
אני לא מחשיבה את החניה שלנו..XD ולא את ההליכה לבית ספר...
אז הולכת לשקולניק=]

מה הדבר האחרון שאת עושה לפני שאת נרדמת?
חושבת/מדמיינת לי=] (מה לעשות זה מעסיק מעוד.. אני יכולה שעות לחשוב על משהו.. )


6 תגובות:

  1. זה נראה כיאילו את צריכה עזרה אז...
    בטח באתי בעיטוי הנכון יש לי פוסט עזרה אני יוכל לעזור לך! (:
    רק תחליטי אם את רוצה לבוא כדאי לך! (:

    השבמחק
  2. זה נראה כיאילו את צריכה עזרה אז...
    בטח באתי בעיטוי הנכון יש לי פוסט עזרה אני יוכל לעזור לך! (:
    רק תחליטי אם את רוצה לבוא כדאי לך! (:

    השבמחק
  3. אני אופטימית מידי בשביל עזרה...חח
    וגם אני לא כל כך צריכה בינתייםם עזרה..אבל תודה=] בכל זאת=]
     

    השבמחק
  4. אני אופטימית מידי בשביל עזרה...חח
    וגם אני לא כל כך צריכה בינתייםם עזרה..אבל תודה=] בכל זאת=]
     

    השבמחק
  5. דרוש האורלנדיתת P:23 בספטמבר 2007 בשעה 14:17

    ינצ’ ...
    יאי, אני ואת דומות!!גם את אוהבת לחשובב כמוני על דברים בערב , נכון שזה נורא כיף ?
    אמ.. מקווה הלך בסדר עם אמא שלךך
    3>
    דרוש בלומיתת D:

    השבמחק
  6. דרוש האורלנדיתת P:23 בספטמבר 2007 בשעה 14:17

    ינצ’ ...
    יאי, אני ואת דומות!!גם את אוהבת לחשובב כמוני על דברים בערב , נכון שזה נורא כיף ?
    אמ.. מקווה הלך בסדר עם אמא שלךך
    3>
    דרוש בלומיתת D:

    השבמחק