יום ראשון, 2 בספטמבר 2007

אין לי כח כבר לחכות לערב..P=


עידכון ערב =]


אז..אחרי בית ספר..לא נסעתי על אופניים=[


אבל על רולר כן=] למרות שזה היה קצת..כי דורית החליטה לסמס לי..וסטס החליט להתקשר...=/ ואני כמעט נפלתי =X


ויצאנו החוצה ב-2:30... אני דורית מילה סטס גל וירדן...?


ומאחור יותר גם דויד ורותי ועד ירדן הגיעו...


ואני דורית ומילה...ומידי פעם גם דויד וגל..ישבנו לנו בצד ועשינו שטויות..XD ליתר דיוק דורית מילה וגל ואני הסתלכתי מהצד וצחקתי..XD


ושיחקנו ואנשים החליטו להפיל אנשים...ושיחקנו..והשתעממנו ושיחנו והלכתי וחזרתי ושיחקנו..ודיברנו..ושיחקנו וגל הלך..ודיברנו והתנדנדנו וצחקנו ודיברנו והלכנו..כמה מעניין נכוןXD


אני סתם עצלנית לפרט מה היה בעמצה...XD ומיסתבר שיש סיכוי שלא המון יישתנו.. =]






אז החלטתי כבר לכתוב עכשיו את הפוסט שלי..


אז..היום...ב-6:30 סבתא שלי שמשום מה שחכה שאני כבר בדה שליט טולא בשזר..החליטה להעיר אותי חמש עשרה דק' לפני הזמן...


אז היא העירה אותי בשקט (ותזכרו את זה..)... ואז גם סבא שלי בא... ואחר כך גם אמא שלי כולם לתוך החדר שלי לברך אותי.(עלק לברך..)


בסוף גירשתי את כולם שיחכו לפחות 15 דק'... אז אוקיי... אז להרדם אי אפשר כבר..אין טעם... אז החלטתי לחשוב לעצמי כל מיני מחשבות=]


והיה לרגע שקט פתאום הדלת נפתחת הכי חזק שיש בשיא המהירות "יאנה רבע ל..קומי!" טוניזגרת בטריקה... לא משנה מה סבא שלי תמיד יער אותי הכי מפחיד שיש...


-_-


ובוחצי יצאתי..(כי לא היה לי מה לעשות=/..) וחיכיתי לדורית ומילה עד עשרה ל-8 כי הן איחרו-_- הייתי דיי בלחץ..


ואז הגענו לבית ספר ועלינו לכיתה ופגשנו אנשים ודיברנו וצחקנו..ועגב נכון התלמידה החדשה ספיר... אז גלית עשתה לה הכרות עם כולן...ואותי שחכו..-_- זה עצוב..מפלים אותי..


ויש לנו עוד שני תלמידים חדשים בכיתה... (מלבד ספיר) אה ילד אחד שקואים לו אלכסי..=/ והוא לא מנגן על טופים(המבין יבין..XD) ועוד ילדה בשם וורד מח'5 או ארבע... =/


ואירנה דיברה ודירה..והיו כל מיני קטעים...


ומרסל לא מלמדת אותנו=[ ואלה כן! =O וגם נחמה=] וגם ציפי=] וסיגל=] וסימונה=]


ומחר יש את הטקס לכתיתו ז'..(איזה איחור מה..?)


ויש איזה שיעור ממש מוזר שחצי מהכיתה הולכת בזמן הזה..=/ ואני מכווה שאני אהיה בחצי שלומד ביום שלישי..=]


ובשיעור אנגלית  אז אור עזרא... הפריע קצת אז שרי אמרה לו באנגלית את יכול ללכת...ואז בעברית היא שאלה עם הוא יודע אנגלית ... ואני ומילה נזכרנו בפוטיטו(תפוח אדמה באנגלית) וטומיטו(עגבנייה באנגלית...) XDXDXD המבין יביןXDDXDXD שזר שליטע!


וראינו את דורית..ודורית גם הבריזה לנו..ואני מקווה שהיא תעבור לי' 10!


וראיתי את טל מח'5 סוף סוף! XD


ואף אחד לא שם לב שיש לי שתי קוקיות=X


לפינת הלא קשור>>> שקולניק שליטעעע


-היום דוד ולימאי כבר הספיקו "לריב"..XD


-בא לי לוקר כבר =/


-אולי אני אצא היום שוב פעם עם האופניים...סוף סוף אני יכולה להרים אותם למעלה לדריה ולהוריד אותם למטה ולא צריך את סבא שלי=]


-אני צריכה לתרגל עצירות ברולר..


-איזה כיף לי יש יל כבר בוקריפורט =] ולא צריך להכין


-אני ומילה כבר הספקנו להגיע לסיפרייה לכחת ספר!! סוף סוף נעלי החלקה בידי!


-הספרנית הסנילית כבר לא סנילית=]


-פגשתי המון אנשים אבל לא את כולם=X


-יש לנו מת' ביום שישי=O


-אלה נישארת ללמד אותנו=O


-כניראה אני יואת היום החוצה עם כולם=] מי שקורא את זה והוא חלק מ"החבורה" הקטנה שלנו שיבוא=]


-המידעון לתלמיד קורע!!!


-יש עכשיו יותר מדי אנשים שמתלבשים כמו וונאבי פריק! וזה מעצבן..=/


-השלייקס של מילה הדליקו כמה נורות אצל כמה בנות מי י' ...


טוב עד כאן לעכשיו בערב עידכון על ההמשך=]


בי ביי=]


22 תגובות:

  1. חחחח יש הזכרת אותי...=]
    ח’5**
    טובב יאללה ביי

    השבמחק
  2. חחחח יש הזכרת אותי...=]
    ח’5**
    טובב יאללה ביי

    השבמחק
  3. את בשזר???????????
    גמני בשזר!!!
    באיזה כיתה את????
    את חייבת לספר לי... (:

    השמח עם תגיבי לי בבלוג ותספרי באיזה כיתה את!!!

    השבמחק
  4. את בשזר???????????
    גמני בשזר!!!
    באיזה כיתה את????
    את חייבת לספר לי... (:

    השמח עם תגיבי לי בבלוג ותספרי באיזה כיתה את!!!

    השבמחק
  5. חחח
    איזה כיף לך שנהנת היום...
    לנו היה טקס מעפן עם שירים לא קשורים בגרוש..
    בסוף לא סיפרת מה יש בערב...
    שנה טובה =]]
    מוזמנת תמיד =]
                            +my lolipop+

    השבמחק
  6. חחח
    איזה כיף לך שנהנת היום...
    לנו היה טקס מעפן עם שירים לא קשורים בגרוש..
    בסוף לא סיפרת מה יש בערב...
    שנה טובה =]]
    מוזמנת תמיד =]
                            +my lolipop+

    השבמחק
  7. חח העיקר שנהנית ^
    הוו כןןן, אני זוכרת פוטיטו XD
    יומטוב יאנה ^

    השבמחק
  8. חח העיקר שנהנית ^
    הוו כןןן, אני זוכרת פוטיטו XD
    יומטוב יאנה ^

    השבמחק
  9. הייתי...אני מחזור כ"ח=]
    לפני שנתיים=]אני עכיו ב-ח’..

    השבמחק
  10. הייתי...אני מחזור כ"ח=]
    לפני שנתיים=]אני עכיו ב-ח’..

    השבמחק
  11. לא כתבתי כי עדיין אל היה ערב..=/

    השבמחק
  12. חח...היה לך יום נחמד לא כמו לי..=[
    ואם היית גם מנסה להפיל את גל היית נהנת יותר!!!!
    והתגובה הראשונה שלך נראה לי אז אם היא הייתה בשזר(גם אני) אז איזה כיתה היא עכישו?

    השבמחק
  13. חח...היה לך יום נחמד לא כמו לי..=[
    ואם היית גם מנסה להפיל את גל היית נהנת יותר!!!!
    והתגובה הראשונה שלך נראה לי אז אם היא הייתה בשזר(גם אני) אז איזה כיתה היא עכישו?

    השבמחק
  14. היה ענק היום!!P: היה טוב לראות אותך, באמת3>
    אני אהיה קיצ’ית ואני אגיד עד כמה אני מתה עליךP:
    עזבי את זה שלא הכירו לך אותה. פשוט שימי פס. P:
    חבל שהוא לא מנגן על תופים!T__T מה, לקח לי זמן לשאול אותו את זה!!;;

    השבמחק
  15. היה ענק היום!!P: היה טוב לראות אותך, באמת3>
    אני אהיה קיצ’ית ואני אגיד עד כמה אני מתה עליךP:
    עזבי את זה שלא הכירו לך אותה. פשוט שימי פס. P:
    חבל שהוא לא מנגן על תופים!T__T מה, לקח לי זמן לשאול אותו את זה!!;;

    השבמחק
  16. אני כבר שמה פס..אבל עם היא טיפול מצוק ואני הכי קרובה אבל צריך לקרא לי איך אני אדע..?
    ובאמת היה גדול יום=]
    וחבל מה..XD

    השבמחק
  17. אני כבר שמה פס..אבל עם היא טיפול מצוק ואני הכי קרובה אבל צריך לקרא לי איך אני אדע..?
    ובאמת היה גדול יום=]
    וחבל מה..XD

    השבמחק
  18. מזמן לא דיברנו..
    אה?...
    חחחחחXD
    3>

    השבמחק
  19. מזמן לא דיברנו..
    אה?...
    חחחחחXD
    3>

    השבמחק