יום רביעי, 26 בספטמבר 2007

חופששששש=] שובXD

איזה כיף זה זה.. לא?


במקום שהיום אי מסיימת בשתיים ועשרים אני לא לומדת..P=


עגבבבב... לא עידכנתי כי לא היה לי כח..^^ אז סורי... (למרות שבזמן האחרון הבלוג שלי חזר להיות שממה...ככה שלמי זה כבר משנה..?)


אז..לפני שלוש ימיים...???? בערב..טוב יצאתי החוצה לשעה עם דורית.. וירד גשם=] והיינו בגשם...=] והטיפות הקטנות שמטפטפות, והריח הזה של גשם... והרעש של הטיפות פוגעות בכל מיני חפצים..!! יוו זה היה ממש כיף=]


ואתמווללל


סתם.. בית ספר..משעמם...כרגיל... בעצם...


בשיעור אנגלית שלב ישב לידי.. והוא לקח מסטיק... ואז הוא דיבר עם המורה או משהו ופתאום משהו שלך הודעה לפלפון שלו...


אז שרי"שלב!"


שלב: מה?


שרי:" תזרוק את המסטיק"..XD שלב נראה ממש שמח שהיא דיברה על המסטיק ולא על הפלפון..XD


ובבית...


אההה שוב פעם יצאתי עם רולררר=] רק הפעם עם דריה.. למרות שהיה נחמד ומעוד מעוד מעוד..לא כל כך הספקתי להאתמן..=/


ומאוחר יותר גם טיפאני באה...=] ואז גם מיללההההה=] ואז דורית=]


ואז היינו בפארק...=]


ואני ומילה הלכנו לשתות בבירזיה..(ליתר דיוק מילה ואני סתם באתי איתה..חח) וסדרך חזרה ראיתי משהו שניראה כמו סטס אבל הוא סחב תינוק. שהיה על התלת אופן.. מיסתבר שזה באמת היה הוא עם אח שלוXD


ואח שלו באמת חמוד^^ ויש להם את אותו השער.. רק לאח שלו יש שער שטני חום כזה...=/


ומאוחר יותר גם גל בא... ואז הלכנו לבימת הנוער.. וכולם התחליו ללכת אז אני מילה דורת וגל.. חזרנו לפארק..


והיה מעוד מצחיקXD


ואז חזרתי הביתה=X


היוום ערב סוכות..=] מעניין עם גם היום אני אצתרך לקנות לחםXD


לפינת הלא קשור>>>תמיד להסתכל על החצי המלא של הכוס..=X


-בזמן האחרון יש לי מצב רוח מצויין... שזה ממשש טוב=] אין לי משהו מיוחד שמתריד אותי כל כך...(למרות שיש אבל אלה בעיות שגרתיות..) ואני שמחה=]


-בזמן האחרון ההורים שלי חושבים שרבתי עם משהו..=X כיכל המן שאני בבית אני נראת מבואסת..


-מילהה חזרה=] ישש! סוף סוף אפשר להזכר בדברים ולספר לאדם שגם מבין על מה אני מדברת=] וסוף סוף יש גם בכללי עם מי לדבר.. או לשבת... או לצחוק... ישש!


-אני לא חכמה אבל אני לא חושבת שאני מתומטת עד כדי כך=/(אני והאופטימיות שלי..XD)


-אנשים משפיעים על סביבתם..לפעמים אלה השפעות שלא טובות...=/ ואנשים לא מודעים לכך..=/ עצוב לא?


-איזה חלום מוזר היה לי=O וזה כבר פעם שניה שיש לי חלום כזה=O ודווקא חלום מגניב..חיחי


בתחילת החלום אני מקבלת תיק סודי שכתוב בו שיש איזה ביניין מעוד חשוב עם כל מיני סודות שצריך לגלות ואני אמרוה לגלות אותם... ואז אני פורצת לביניין ואיזה אישה אחת ותנת לי תיק נוסף שרשום שם את הסודות והיא חושבת שאני השליח או משהו כדי שאני אעביר את זה למשהו..ובפינים רשום שעוד דק' הביניין מתפוצץ.. אז אני מחפשת דרך להציל את כולם..(ואל תשאלו למה אבל אני זוכרת שבוץ.. מדורה ובוץ..היה שםXD) או לפחות את האשנים הטובים..(עגב זו חברת הייתק כל שהיא...) ואז פתאום יש אזעקה..אז נאי יוצאת איךשהו מהדלת..או מהחלון..(כי הכל סגור שם..) ואז כשיצאתי ביניין התמוטת.. וכולם היו שמחים כי כולם ניצלו=]


ובערב כלנו לחגוג בים... (הקטע שכל זה מתרחש בחיפה... והמקום ניראה כמו חצי אי..) ואז פתאום יש גלים דיי גבוהיים ואז מגיע אחד ענק(לא צונמי.. או לפחות אני לא יודעת מה זה..) שמגיע בדיוק לחוף שלנו אז אנחנו מנסים לברוח כי זה גל דיי גדול שמגיע עד אחרי החוף=/


ואז רצנו למקום אחר..שם גם יש גל ענק.. ויש רק דרך בריחה אחת..(חצי אי..=/) אז רצנו לשם..(ומשום מה סימונה היתה שם...XD)


ואז כל המקום ההוא היה מקום השהיה של קרקס אז היו שם קופים..=/ וזה היה קרקס ספרדי אז היו שם גם קובעים וצ'ילי..חיחי


ואז הכל נפסק.. אז חשנו חזרה ושוב פעם זה התחיל..=/ והפעם היו גליםם מעוד גבוהיים  ונכון הילד הזה שבכיפור פגשנו אותו..(סליחה שחכתי איך קוראים לו^^) זה שהיה בחולצה התחלת והמיכנס הכתום..^^ אז היתה לו שם מן סחחה שאפשר היה להחסיק בה אז כולנו רצנו לשם והחזקנו בה וניצלנו=]


הסוף=]


חלום מוזרה אבל מגניב לא...?


עד כאן לבינתיים


ביי ביי =]

19 תגובות:

  1. בלוג מהממםםם אהבתי ת’עיצובבב

    הוא גם ממש ממש יפה=]]

    אם את רוצה להגיב לי או לשמור

    על קשר זה בלוג שלי..::472728

    השבמחק
  2. בלוג מהממםםם אהבתי ת’עיצובבב

    הוא גם ממש ממש יפה=]]

    אם את רוצה להגיב לי או לשמור

    על קשר זה בלוג שלי..::472728

    השבמחק
  3. דרוש האורלנדית26 בספטמבר 2007 בשעה 1:28

    ינצ’ ?!?
    למה את אומרת ששומם פה ואין טעם לעדכן ??!
    אני קוראת פה כל הזמן, פשוט לא באלי להגיב XD

    אמ.. אוהבת אותךך 33>

    השבמחק
  4. דרוש האורלנדית26 בספטמבר 2007 בשעה 1:28

    ינצ’ ?!?
    למה את אומרת ששומם פה ואין טעם לעדכן ??!
    אני קוראת פה כל הזמן, פשוט לא באלי להגיב XD

    אמ.. אוהבת אותךך 33>

    השבמחק
  5. ?!!!?!!?!!?!?!?!?!?!
    אמרתי ששומם פה.. אבל לא אמרתי שאין טעם לעדכן=O
    אני מעדכנת הרי בשבילי לא בשבילכם..=/
    (היו לי תקופות יותר גרועות של  שממות..=/)
     

    השבמחק
  6. ?!!!?!!?!!?!?!?!?!?!
    אמרתי ששומם פה.. אבל לא אמרתי שאין טעם לעדכן=O
    אני מעדכנת הרי בשבילי לא בשבילכם..=/
    (היו לי תקופות יותר גרועות של  שממות..=/)
     

    השבמחק
  7. יש חופש חחחח
    אממ חופש נעים.. ויש לך בלוג נחמד תעדכני גם אני קורא פה
    ביי

    השבמחק
  8. יש חופש חחחח
    אממ חופש נעים.. ויש לך בלוג נחמד תעדכני גם אני קורא פה
    ביי

    השבמחק
  9. חווופששש(:
    איזה אושר:)
     
    וחלום ממש מוזר חיחי
    אבל הוא מאגניבב3>
     
    אשמח לתגובה
    יעל המשוגעת..XD

    השבמחק
  10. חווופששש(:
    איזה אושר:)
     
    וחלום ממש מוזר חיחי
    אבל הוא מאגניבב3>
     
    אשמח לתגובה
    יעל המשוגעת..XD

    השבמחק
  11. הוא באמת מוזר ומאגניבב..והוא דיי מפחיד קצת בקטע של הגלים=/

    השבמחק
  12. הוא באמת מוזר ומאגניבב..והוא דיי מפחיד קצת בקטע של הגלים=/

    השבמחק
  13. טוב אז הנה אני נפרדת ממך....
    נתראה ביום חמישי הבא....
    וכנסי לבלוג שלי כתבתי שם פוסט פרידה לכל אחד.=]
    אוהבת אותך מאוד...>:D<

    השבמחק
  14. טוב אז הנה אני נפרדת ממך....
    נתראה ביום חמישי הבא....
    וכנסי לבלוג שלי כתבתי שם פוסט פרידה לכל אחד.=]
    אוהבת אותך מאוד...>:D<

    השבמחק
  15. ככה נפרדים?! אפילו לא טלפון?!
    טוב לפחות זה משהו-_-
    נתראה ביום חמישי=] (ולא החפת לי עם תרצי לישון או לא!)
     

    השבמחק
  16. ככה נפרדים?! אפילו לא טלפון?!
    טוב לפחות זה משהו-_-
    נתראה ביום חמישי=] (ולא החפת לי עם תרצי לישון או לא!)
     

    השבמחק