יום ראשון, 9 בספטמבר 2007

שמחתי להכיר אתכם..=X

כן..כן.. היום היה המבחן המת'... שהוא היה יחסית קל..אבל מעצבן..כי לא שמתי לב למה שאני עושה(כרגיל..) ואין מצב שאני עוברת 55..=O ואם אני כבר עוברת אז אין מצד שאני עוברת 80 =O


כי הלך לי דיי גרוע... בהתחלה..ועד שסמתי לב לטעויות שלי...לא הספקתי לתקן את רובן..=[ (והיו לי טעויותת..אני שמתי לב לזה..) ואני יודעת כבר ש40% מהמיבחן הלכו להם..(יש סיכוי שרק 20... כי כשאירנה בדקה לי את המיחבן..אז היא סימה שיש לי רק בשני תרגילים ולא ב-4..=/ )


ואין מצב שאני אקבל 60% מהמשוואת..כי הלך לי דיי גרוע באי שיוויון(לא הספקתי לתקן את עצמי.. וסמתי לב לזה דק' לפני שהגשתי..) אז כבר ירדו 12 נק'...והתרגיל האחרון בעמוד הראשון..היה הכי מעצבן..כי היו בו המון מספרים גדולים..וזה ממש בלבל אותי בחישובים..=[ בסוף הצלחתי לעשות אותו קצת... אבל לא נירא לי שאירנה תמצא את התשובה..(יש שם המון מחיקות...=/ וזה מבלבל..מה שעצוב שגם אני לא כל כך בטוחה מה מהם התשובה הסופית שלי.. מה לעשות קה למחוק עם עט 0.5 =/..)


בקיצור..אם אני עוברת 55 אני חייה... עם אני עוברת 70 מותר לי לחיך בחיים ויש לי תקווה להצליח! עם אני עוברת 80 אני ממשיכה לגור בבית=] אם אני עוברת 90 אני הבן אדם הכי מאושר בעולם=]


במילים אחרות...80-90 זה בסדר.. 70-80 יש מצב לסילוק מהבית... או מורה פרטי או אכזבה ענקית מצד ההורים שלי... (מה שהבטחתי לעצמי לא לעשות זאת..) 55-70 יש מצב למורה פרטי..ולזה שאסור לי לצאת מהבית=O (מה שעדיידן לא קרה אף פעם בחיים שלי... אבל מאיימים אלי עם זה...עצוב.. ) 55- טוב.. אני כבר יכולה לארוז...=/ אש התקווה שבי תיכבה..(מה שעד כה לא קרה!) האכזבה רק תיגדל... =[


בקיצור...יותר אני לא מדברת על המיבחן עד התוצאות...=]


_______


אתמוללל אה..היינו שוב פעם בבימת הנוער... והיה נחמד=] (רכבתי על הרולר של טיפני=] והיה כיף=])


קיבלתי את השוק של החיים שלי  כאשר טיפני חיבקה אותי=O (מה לעשות לא הספקתי להגיב..אבל אני נקום #_#


והיוום....


אה..דניאל חזר..XD


והוא לא זכר איך קוראים לי =O איך אפשר לשקוח שם ארוך כמו שלי=O


טוב לא משנה..


אה...אנגלית>>יא יש לי טעיות מוזרות שרק אחרי שאני עושה אותן אני שמה לב אליהן=/ מזל שהספקתי לתקן את הבוקריפורט...חבל שאני דיסלקתית וכולם מכחישים זאת=[


ובג"ג היה סתם כיף נחמד=]


ובספורט היה כיף=] (נישארתי פעם חמישית בחיים שלי השניה לפני הסוף=] )


שיחקנו והקבוצה שלי הפסידה=/ פעמיים..אבל היה כיף=]


ואז..סוף היום=]


ברד=]


בית=]


שיעורים=/


זמן פנוי=]


מקווה לצאת החוצה..=]


ביי ביי לבינתיים =]



10 תגובות:

  1. מקווה שהלך לך טוב..=].....אני מחזיקה לך אצבעות לתוצאות..=]

    השבמחק
  2. מקווה שהלך לך טוב..=].....אני מחזיקה לך אצבעות לתוצאות..=]

    השבמחק
  3. תודה שאת מזכירה לי-_-
     

    השבמחק
  4. תודה שאת מזכירה לי-_-
     

    השבמחק
  5. אל תדאגי, אני בטוחה שלא היה כ"כ גרוע..P: אפילו אם התוצאה הסופית לא נכונה היא לא מורידה את כל הנקודות^^
    אניבחיים לא בוחרת אתכן לקבוצה יותר!XDD מה זה הכשלונות האלה?!T_T אבל את טובה, אז זה בסדרP:

    השבמחק
  6. אל תדאגי, אני בטוחה שלא היה כ"כ גרוע..P: אפילו אם התוצאה הסופית לא נכונה היא לא מורידה את כל הנקודות^^
    אניבחיים לא בוחרת אתכן לקבוצה יותר!XDD מה זה הכשלונות האלה?!T_T אבל את טובה, אז זה בסדרP:

    השבמחק
  7. אה..רגע רגע...
    אני נשארתי בין האחרונים..
    נכון אולי אני שוחכת לכוון בקטנה לפעמים..אבל אם אני זוכרת לכוון אז זה פוגע..=] (ומשום מה חיוונתי תמיד אל שרון כי היא הבן אדם הראשון שראיתי..חיחי..)

    השבמחק
  8. אה..רגע רגע...
    אני נשארתי בין האחרונים..
    נכון אולי אני שוחכת לכוון בקטנה לפעמים..אבל אם אני זוכרת לכוון אז זה פוגע..=] (ומשום מה חיוונתי תמיד אל שרון כי היא הבן אדם הראשון שראיתי..חיחי..)

    השבמחק