יום שישי, 28 בספטמבר 2007

עיפהההZZ...ZZZ...ZZZ

יווו.. אני מה זה עיפההה ... 


אבל שמחה=]


איזה יום מצחיק היה אתמול..XD


אתמול בבוקר סחבתי את עצמי למילה כדי לתת לה את כל השיעורים שהיו..(או לפחות מה שלא היה בלוקר..^^)


ואכלנו קרמבו=]


וקראנו את הפוסט פרידה עם של דורית..XD


את הקטע עם דריהXD ושתינו הסקמנו מה היו הכוכביות באותו הזמןXD חיחי


ואז באחת סחבתי את עצמי חזרה הביתה....


ובארבע.. ממה שרינה אמרה לי.. היינו אמרוים להפגש בבימת הנוער... אז התקשרתי לרינה שנלך ביחד... אבל רינה אל איזבלה וביקשה שאני אלך אם מילה אז התקשרתי למילה שאמרה שאני אלך בילדיה כי יש מצב שדריה כבר שם אז התקשרתי לדריה לוודא שריה שם ודריה עדיין לא יצאה.. ואז גם טיפאני התקשרה אל להגיד יל שהיא תאחר... בסוף הייתי צריכה לחכות לכולם לבד איזה 10 דק'..-_-


לפחות היה כיף=]  ומצחיקXD


התחלנו להצטלם... וכל תמונה היינו צריכים למחוק כי היתה לפחות משהיא אחת שיצאה מוזר..(אני תמיד יצאתי כמו רוצחתXD או צעקהXD)


ואז הלכנו לפארק=] ואז דריה היתה צריכה ללכת=X ואז חזרנו לבימת הנוער...


ובדרך לבימת הנוער ראינו את ליהו וולדי מרחוק..אבל הם התעלמו מאיתנו-_-


בארך=/


ואז בבימת הנוער.. ישבנו ודיברנו...


ופתאום משהו התחיל לזרוק מים.. (בהתחלה חשבו שזה צינור..חח אבל אז שמנו לב שכל פעם המים מנסים לפגוע בנו-_-)


ואז הגענו למסקנה שזה מהגג...


רינה: "מי חסר החיים שזרק מים מהגג?"


יאנה+מילה: ליהו וולדי


XD


אמרנו את זה באותו הזמן..XD וזה היה מצחיק..XD


ואז הלכתי אחרי דק' לבדוק עם הבן אדם שזרק את המים החליט להתוודות או משהו כזה..


ומי הלך שם..?XD ליהו וולדיXDXDXD


והם באמת זרקו את המיםXDXDXD


זה היה מצחיקXD


ואז גם סטס הגיע... (מתל אביב..=/)


ואז ליהו וולדי הלכו=X ואז גם סטס...=X ואז גם רינה=ס אז אני מילה וטיפאני הלכנו לפארק..וסתם דיברנו וצחקנו..XD


ואז הייתי צריכה ללכת-_-(נמאס לי כבר להגיד "ואז" !!)


מאוחר יותר באיזה 12:10  בארך... הייתי בחדר שלי וקראתי איזה ספר אחד..(כן,כן.. נעלי החלקהXD מה לעשות שאין לי זמן...)


ומשהי החליטה להתקשר אלי ולעבוד אלי... תכנית עם הפלפון שלי היה לידי לא היה לי הכפת כל כך...=/ אבל הוא לא!


והפלפון שלי כמו תמיג על שיא הווליום!!! וזה יכול להאיר את כל הביניין=O


ועד שמצאתי אותו..אז עניתי ... והקול שלי החליט להיות צרוד=X וגם התנשמתי בכבדות..(מה לעשות רצתי בכל החדר כדי למצא את הפלפון..)


ועגב...  אני יודעת מי זה היהXD או ליתר דיוק מי זו היתה..XD


והיוווםם


לא ישנתי=O רציני...


ואז באיזה תשע היייתי צריכה ללכת עם אמא שלי לקנות לי עגילים=X אז עד שהגענו לקניון=O


ובדרך אמא שלי דיברה עם סבתא שלי..וסבתא שלי היתה גם איפה שהוא בעיר...


והקטע שעם לא הייתי שם הן היו יכולות להמשיך לדבר בפלפון ולעבור אחת את השניה בלי לשים לב...


אבלא ני כן הייתי שם=]


ואז באיזה 11 הגענו לקניון..(אל תשאלו למה לקח לי שעתיים ללכת לשם..)


ועד 12 חיפשנו עגילים ...-_- ליתר דיוק אמא שלי.. (ואין עגילי עכביש=O)


אבל מצאנו עגילי כוחב ים=] שהם גם יפים=]


ואז חיפשתי מתנה לסבא שלי... עד אחד.. ובסוף מצאתי משהו ממש יפה=]


נכון הפסל של אוסקר.. אז כזה פסל.. ולמטה רשום "לבחור זהב"


=]


והקטע הוא שאמא שלי רצתה לקנות לו כוס..של בירה..באחת היתה תמונה של גבר בתחתונים ובשניה היתה קוביה עם משימיותXD (ואני מתכוונת למשימות מועד מעניינות..XD)


ואז הבייתתההה=] סוף סוף=]


לפינת הלא קשור>>משהו זוכרת את הפינה הראשונה?


-אני מפחדת לאבד את העגילים שלי=/


-אני עייפההה-_-


-אני בשביטה! יותר לא מתקשרים מהפלפון שלי! עד לחודש הבא! לפחות=/


-אני צריה להרזות=X


-אמא שלי שאלה אותי עם אני רוצה עגיל שלישי ואני לא יודעת עם כדאי=/


-אני נראת בזמן האחרון עצובה..? כי כבר ארבעה אנשים אמרו לי שכן=/


-אני עיפה -_-


-אני צריכה להיות היורשת של אורי גלר!


-לדעתי אופניים זה שליטעעע!!


-אנשים הם מוזרים! (ואני לא סתם אומרת..)


-אני לא חכמה...=/


-אני גם לא מיוחד..-_- אני סתם..


-דורית נסעה=O אין יותר אונס בארץXD חח סתם סתם..מתגעגעים..


עד לפעם הבאה


ביי ביי



5 תגובות:

  1. תתחדשי=]
    (זה היה קצר =P)
    ביי חח

    השבמחק
  2. תתחדשי=]
    (זה היה קצר =P)
    ביי חח

    השבמחק
  3. לדעתי אני צריכה להיות היורשת של אורי גלרXD
    ו..בקשר למוזרות של אנשים,את צודקת!!
    חעחע..XDD
     

    השבמחק
  4. לדעתי אני צריכה להיות היורשת של אורי גלרXD
    ו..בקשר למוזרות של אנשים,את צודקת!!
    חעחע..XDD
     

    השבמחק