יום שבת, 15 בספטמבר 2007

יום שבת..=]

היום..מאז המון זמן לא ראיתי את קרני השמש, פוגעות בקיר ומאירות עליו אור צהבהב... וכל מה שבדרכן מתחיל לנצנץ..


ובאותו הזמן מסתכלים על השמים וצבע תכלת ממש יפה מאיר אותם, בלי עננים!


__


אז..אתמוללל... אה.. הייתי בבימה..=] והיה נחמד=]


מאוחר יותר הלכנו לשקולניק...


ואז אמא שלי התקשרה אלי כדי שאחזור הביתה ב-8... ? כדי ששאני אתקן בשבילה את המדפסת-_- רק בשביל זה רוצים אותי בבית..מה?


בסוף ההיתי בבית ב8:30.. 


אז.. נתנו לי תנאי..עם אני מתקנת את המדפסת אני יושנת אצל מילה..=]


(מה שלא כל כך מסובך..)


בסוף תיקנתי בעיה אחת...(ויצאתי מכל העיניין עם כתמים שחורים בידיים..=/ )


אז נתנו לי ללכת=]


ואצל מילה..


טוב היה מצחיקXD


ומעצבן-_-


ומוזר=/


ונחמד=]


פרטים נוספים בבלוג של מילה...  


ובבוקר..


טוב לא קל למצא דרך מקורית להעיר אנשים בלי שיכאסו עלייך...


ואני לא מבינה מה מוקדם ב-8:20?!


לפינת הלא קשור>>כי מזמן לא הייתה כזאת..=]


-להסתיר ממני סוד זה לא קל...אבל זה לא אומר שזה בילתי אפשרי-_-


-מחר בית ספר=O


-יש לי שיעורים=[


-למה לאנשים יש נתיות לבהות לי בחזה? (כן אני שואלת, אז?)


-כשאני אומרת משהו, רצוי להקשיב לי.. ואני לא אומרת את זה סתם...


-אני מרגישה פילוסופיתXD


-אנשים בזמן האחרון יותר נחמדים אלי..למה?


-דריה סוף סוף היתה בבימת הנוערXD


-החוק שאסור להרעיש בין שתיים לארבע תקף בינתיים רק בירושלים..=/ (חידשו אותו..)


-אופניים שליטעעע!!


-למה אנשים מתפלעים שאני אוהבת ספורט..=/


-בפוסט הזה יש יותר שורות קצרות מכל פוסט שכתבתי..(מה זה שיר?!)


-השבת הזאת לא תיהיה כל כך קלה..=/


עד כאן לבינתיים...


ביי ביי





8 תגובות:

  1. למה היה אתמול מוזר ומעצבן?

    השבמחק
  2. כן אני שואלת....מה היה מצעבן שמילה שגעה אותנו ואני שיגעתי אתכם?..........ומה המוזר?
    ואת לא מגיבה לי לבלוג..=[

    השבמחק
  3. כן אני שואלת....מה היה מצעבן שמילה שגעה אותנו ואני שיגעתי אתכם?..........ומה המוזר?
    ואת לא מגיבה לי לבלוג..=[

    השבמחק
  4. אני כן מגיבה לך=O
    ותמיד מוזר...
     

    השבמחק
  5. אני כן מגיבה לך=O
    ותמיד מוזר...
     

    השבמחק
  6. בסוף השבת הייתה משעשעת, לא?P:
     
    וההורים שלך קורעים אותי מצחוק!XD

    השבמחק
  7. בסוף השבת הייתה משעשעת, לא?P:
     
    וההורים שלך קורעים אותי מצחוק!XD

    השבמחק