יום שבת, 22 בספטמבר 2007

מחר, זה קורה!

אני עומדת לספר לאמא שלי על ה-55 שלי! ולהתפלל שהיא לא תקבל התקף לב..ולהתפלל שהיא לא תספר לסבתא שלי!


יו למה אנשים חושבים שהשתנתי! כי זה לא נכון! אני פשוט יותר פתוחה! ואני יודעת את זה כי הייתי בארך כזאת בארך בגן...


___


הנה עבר לו יום כיפור..מה היה לי בכיפור?


אז... בהתחלה(על דעגה אני אקצר-_-)


אני ודורית היינו בפארק ואז רינה ודריה וטיפאני הגיעו=] ומאחור יותר דריה ורינה הלכו... ואז גל הגיע..(אבל רק לדק'..) ומם הלכנו לשרונה לפגוש את כולם..ובדרך פגשתי כל מיני אנשים..=X(שמתוכם רק אחד זכר איך קוראים לי..-_- או לפחות החליט להיות נחמד ולהגיד היי-_- )


אז הגענו..פגשנו את כולם..(אפילו את שני ופז ועוד איזה שני ילדים שלא הכירתי אבל עכשיו אני כן מכירה..חח ) ואז חזרנו הביתה=]


והלכתי לישון..לא נירדמתי וב-11:30 נרדמתי=O


(כן כן..חזרתי ב-10..)


ויום למוחרות=] (כלומר היום..)


קמתי ונזכרתי בחלום שהיה לי..(היו לי שניים..) והם ממש מוזריםO_O כל אחד בדרכו שלו... אבל הראשון היה הכי מוזר..O_O


ואז יצאתי החוצה ב-8..=] ועד שמונה וחצי הייתי לבד ולא ראיתי אף אחד מוכר.=X ואז נוי באה=] ואז גם דריה באה..ואז נסענו להרצל..(היינו אמורים לנסוע יותר אבל..) קיבלנו חזרנו בשביל רינה... ואז היינו שם ורכבתי על הרולר של דריה...שעגב אני שונאת גלגלים משופשפים/פלסטיק עם גלגלי סיליקון זה הכי כיף=] והכי נוח..=/


(עגב כל הזמן הזה הייתי עם אופניים...וקסדה-_- כן לבשתי קסדה בפעם הראשונה שלי עם אופניים..-_-)


ופגשתי את מאשה ודאשה=] (למרות שזה היה לשניה=[ עגב אני רוצה ללכת עם מאשה לספריה...ככה שעם את קוראת את זה מסיבות לא ברורות תצרי קשר!)


ואז אני דורית ורחל נזענו לשרונה לקחת את טיפאני..ובסוף כל השאר גם באו אבל אחר כך הם הלכו..=/


ובשתיים חזרתי...=/ ובשלוש שוב פעם יצאתי..עם רולר לבד..=] וכן הצלחתי לרכוב נטרמלי! (ולא הכפת לי שרינה לא מאמינה לי!) ומשום מה דורית באה...חח ואז הלכנו לבימת הנוער=] כי רינה ריצ'ל מרים נטלי וטל היו שם... אז היינו שם.. ומאוחר יותר מרים רחל וטל הלכו ורק שלושתינו נשארנו=X ואז פתאום טלפון..


ממשהו לא צפוי דווקא..(לאור העובדה שמנסים לתפוס אותו יום שלם..=/ )


בקיצור מאוחר יותר סטס בא...=](ודורית סוף סוף הפסיקה לקטר לי שהיא רוצה לחבק משהו..-_-)


וגילתי שמכל הסקייטים שאי פעם נסעתי עליהם, של סטס הכי טוב.. =/ והצלחתי לפנות=] ולעשות סיבוב שלם בלי לעצור..(איזה מתלהבת אני, מה?)


ואז סטס ניסה ללכת... אחרי בארך 15-30 דק' הוא הצליח לחמוק מדוריתXD


ואז...(יו אני רושמת יותר מידי ואז..זה לא טוב..) הלכנו לפארק..ומשם הביתה..לכתוב את הפוסט ה"מעניין" הזה..(עגב קיצרתי אותו..ואני רצינית! יש לי עוד המון לכתוב אבל אז זה סתם חפירה..=/)


לפינת הלא קשור>>ביגלל התרופה שלי הייתי חייבת לאכול..-_-


-אתמול ראיתי אגדה שמגדה..חח והארי פוטר=] (ויש ל את זה במחשב..=])


-מחר יש מת'-_- ואנגלית-_-


-מחר יש ספורט וג"ג..=].(כמה מעניין.. מה?)


-השער שלי מתוסבך-_-


-אני רוצה מיץ ואין לנו=[


-נשרפתי היום וזה ניראה ממש מצחיק..ביגלל השעון שלי..XD


-עם ישעו יום שרק למכוניות אסור לנסוע...זה יהי יום נורעי... כי תכנית האוכלוסיה החרדית גם תוכל לנסוע ואז כולם על הכביש..וזה יותר ממה שעכשיו..וזה המון=O


-נשים אומרים שרזיתי..ואני מקווה..כי יש לי עוד מה להרויד..=X


-אני מחוערת! וזה סופי! ומי שיגיד לי שאני לא שייתן לי הוכחה! כי אני חושבת שבעיני אני לא יפה ואני לא סתם אומרת את זה...


-כולם דיבו עם מילה ורק אני לא ביגלל שהמסן שלי לא עובד=X


-אני מקווה שמחר ייתנו לי לצאת החוצה או משהו..=/


-אני רוצה לפרק את המיקדלת שלי כדי לנקות אותה מבפנים=X


-הזכרה לכל מי שכח : זוכרים שבחופש רשמתי שאני רוצה לצרפת משהו וגם לפני כמה זמן..לא מאמינים חפשו בפוסטים הקודמים-_- ועגב זה עדיין תקף..^


-אני פרחה? כי ניראה לי שאני משהו אחר..? ופקצה אני לא כי אני שונאת וורוד..=/


-זה שאני לא מחונת חיבוקים לא אומר שאני לא אהבת לחבק...מאיפה הצאתם את זה..?


-מילה תחזרי=O ואני אל יכולה לדבר איתך... אבל זה לא אשמתי..=[ אולי אני אצליח מחר...=/ לפחות תהיה מחוברת.. מחר!


עד לפעם הבאה..


ביי ביי=]


6 תגובות:

  1. ראשונהה!=]
    ו..יום כיפור ארוך ומתוסבך..XD
    גמאניי ראיתי אגדה שמגדה
    וגמר חתימה טוב..(:
    3>>

    השבמחק
  2. ראשונהה!=]
    ו..יום כיפור ארוך ומתוסבך..XD
    גמאניי ראיתי אגדה שמגדה
    וגמר חתימה טוב..(:
    3>>

    השבמחק
  3. חחח איז כיף היה....XD..
    למרות שהיינו שם רק בערך רבע שעה אבל היה כיף לחטוף לך את הפלאפון חחחח

    השבמחק
  4. חחח איז כיף היה....XD..
    למרות שהיינו שם רק בערך רבע שעה אבל היה כיף לחטוף לך את הפלאפון חחחח

    השבמחק