יום חמישי, 13 בספטמבר 2007

שנה טובה ומתוקה=]

יא..איזה רא ש השנה זה היה הפעם...


טוב לפחות הוא יותר טוב משנה שעברה.. (שזה היה תרגדיה..התחיל חוקדם כולם עצובים..מנסים להראות שמחים..וניגמר מהר..=X)


השנה זה היה שונה..היה גם צחוקים..ולמרות שהם עשו את עצמם שוב פעם שמחים וזה..היו קטעים שהם באמת היו כאלה..=/


זה מזכיר לי את השנים הקודומות...


שראש השנה היה אחד הימים הכי שמחים בשנה..כולם היו מתכנסים..המון אוכל על השולחן המון אנשים... כולם צוחקים נזכרים במה שעברו...


והשנה?


הכי טוב היה שיש גפילטע...


רק דודה שלי באה...


רק סלטים תפוחים רימונים וגפילט על השולחן...איזה חג?


לפחות קרו גם דברים טובים=]


למדתי המון על נגנים=](שמעתי כל מיני מנגינות של שופן בטהובן ומוצרת..שהן נחמדות=])


והיום בבוקר למדתי איך לשקרא טווים=](אבל קצת..ואני לא זוכרת הכל..)


ולמדתי גם איך לעצור ברולר=]


וסיימתי את הספר"קיץ אחד ביחד" והתחלי את "נעלי החלקה" סוף סוף=]


ו....


מאוחר יותר הלכתי עם רינה לבימת הנוער והיה  שם מעוד נחמד=] (גם דריה היתה שם סוף סוףXD)


ושהו לבינתיייםם(אלא עם אני אזכר במשהו ממש חשוב אז אני אכתוב כבר מחר..ואני בטוחה שיש..)


מחר למילה ופז יש יום הולדת מזל טוב=]


חג שמח ושנה טובה=]


דרך עגב אין פינת לא קשור..חח


עד לפעם הבאה


ביי ביי


5 תגובות:

  1. שנה טובה ומתוקה! [=

    דברי איתי באיסי משעמם לי אוהב 3>

    השבמחק
  2. שנה טובה ומתוקה! [=

    דברי איתי באיסי משעמם לי אוהב 3>

    השבמחק
  3. היה אחלה בבימת <A target=_blank הנוער!@#$href="mailto:הנוער!@#$">הנוער!@#$</A>
    וחבל שהפעם לא כולם התאספו והיה רק את הדג>:
    למה אין פינת לא קשור? זה הכי כיףXD

    השבמחק
  4. היה אחלה בבימת <A target=_blank הנוער!@#$href="mailto:הנוער!@#$">הנוער!@#$</A>
    וחבל שהפעם לא כולם התאספו והיה רק את הדג>:
    למה אין פינת לא קשור? זה הכי כיףXD

    השבמחק