יום שבת, 8 בספטמבר 2007

אני לא עומדת בקצב...



עידכון!!!!!


עשיתי שיפוץ לבלוג שלי...(נמאס לי מהלבן..יותר מידי לבן..)


(גם כן שיפוץ כולה הפחתי קצת תצבעים..=/..)


לדעתי זה יפה יותר ככה לא? וזה יישאר עד..סוף השנה ככה..XD


אז..מה דעתכם..?





אני לא מספיקה לעדכן את רשימת הכניסות ושוב פעם יש לי עוד 100 כניסות=O


לפחות עברתי 2000=]


ולעיניין...


אהה..אתמוללל


היה לי את התור לרופא ב-8...ואני סתם לא הלכתי לבית ספר..הוא ניגמר ב-8:05 !! לפחות קנו לי מצעים חדשים=] ולא היה לי מת' =]


וב-4 בארך הלכתי לדודה שלי... ואז חזרתי והלכתי עם דורית לבימת הנוער..=] והיה נחמד... ואז אני מילה ודורית חזרנו...ואז דורית רצתה ללכת..אז היא הלכה ואנחנו הלכנו לבימת הנוער(שוב...) ומצחיק מעוד..וכיף..XD ("סתמי" XD ) ומאחור יותר גל ודוד באו..ואז גם דורית... (כן היא החליטה שמשעמם יותר בבית..-_- זה למה צריך להקשיב לי...)


THE END


לפינת הלא קשור>>>בא לי לקנות עגילי עכביש P=


-אני ממשיכה לחשוב..האם באמת דברים משתנים...כניראה תיהיה לי תשובה רק באמצע השנה...=/


-מחר המיבחן =O ואסור לי לקבל ציון נמון מ80!!!! (למרות שכדי לעבור צריך 55+ ...אבל זה עדיין מבחן!)


-אנשים...תזהרו יש לי ציפרוניים ואני לא מפחדת להשתמש בהם!


-אני צריכה לשכנע את אמא שלי ואת סבתא שלי לקנות פסנתר לדודה שלי כדי שאוכל ללמוד לנגן=]


-איפה אפשר להסיג תאווים לפסנתר... באינטנט..?


-אני כבר מצליחה לעצור ברולר=]


-יש לי המון שירים של הילארי דאף =/


טוב..עד כאן לעכשיו...


ביי ביי


=]


6 תגובות:

  1. בהצלחה במבחן, אל תדאגי!D=~

    השבמחק
  2. בהצלחה במבחן יאנה וגם לך דריה...אני מחזיקה לכם אצבעות!!

    השבמחק
  3. בהצלחה במבחן יאנה וגם לך דריה...אני מחזיקה לכם אצבעות!!

    השבמחק
  4. בהצלחה...X(האיקס זה כאילו אצבעות מחזיקה אצעות..XD)

    השבמחק
  5. בהצלחה...X(האיקס זה כאילו אצבעות מחזיקה אצעות..XD)

    השבמחק