יום חמישי, 20 בספטמבר 2007

היום יום הולדת לנוי=]

מזל טוב=]


בעוד 10 דק' אני הולכת ליום הולדת שלה=]


אתמוול..לא עידכנתי טוב.. האמת שכן אבל המחשב שלי החלית לא לפעול אז זה לא שמר-_-


מה שבטוח לא פספסתם המון..=] (חוץ ממשהו פלוסופי אבל פעם אחרתXD)


מיום ליום אני חושבת שהילדים מהכיתה יותר נחמדים=/


אז אתמול היה משעמם קצת... בבית ספר למרות שבהפסקה פגשתי את כולם=]


ואחרי בית ספר הלכתי לקניון=] לקנות מנתה לנוי ומילה=] ואז הייתי בערב לבד בבית=] והיה כיף=] (עד שסבא שלי חזר..אבל עדיין)


והיוום בבית ספר.. טוב היה יום קצר וקל=]


שום דבר מיוחד לא קרה בינתיים..(ואני חוזרת בינתייים)


לפינת הלא קשור>>והפעם זה יהיה ארוך=X


-אני בקבוצת ההימנון=] (בגח"ה=])


-אמא שלי הבריזה מאספת הורים-_-


-אנשיםם הם לא החלטיים פעם הם אני חייה בשבלהם ופעם אני שקופה לחלטוין...-_-  וזה דיי מציק תחליטו כבר!


-אין עגילי עכביש בקניון=O


-חם לי..חיחי


-עכשיו סתיו=]


-מחר יום כיפור..אז מראש אני מבקשת סליחה! מכל האנשים שפגעתי בהם ולא אמרתי זאת קודם...=/


-מילה עדיין בחו"ל... =X


-עדיין לא סיפרתי לאמא שלי על המבחן אבל כניראה ביום ראשון או שני אני מספרת לה! (כי זה לא מסתדר לי כךל כך היום או מחר או מחרותיים..=/)


-בזמן האחרון המחשב שלי..(ליתר דיוק האינטרנט..) לא פועל אצלי הכי טוב בעולם..אז אני בקושי נכנסת לאינטרנט..(לדעתי אמא שלי קשורה איך שהו לבעיה הזאת-_- אבל אני מתכוונת לתקן אותה=])


-שחכתי היום להרים כיסא=O


-אני לא יודעת מתי הפוסט הבא שלי...=/


-אנשים! אני לא עד כדי כך מוזרה...סתם אין לי כח להסביר מה שאני אומרת... או שפיצול האיישות שלי פועל בזמן ההוא..=/


-אני פרחה..=/ כי  לא ניראה לי אני יותר בעיניין של סנובית או משהו כזה..=/  אבל פרחה? טוב..


-קליקות הן רק קליקות!


עד הפעם הבאה..


ביי ביי בינתיים

תגובה 1: