יום חמישי, 27 בספטמבר 2007

סוכות=] חג שמח=]

כן..סוכות סוף סוף=]


שמתם לב שבסוכות אין מאכל מיוחד..? (לא ניראה לי שאי פעם אכלתם אטרוג.=/..)


מעניין למה?


טובבב.. אז אתמול ההורים שלי החליטו להקדים את "ארוחת החג" (גם כן ארוכה..אפילו סוכה אין לנו-_-) לשעה ארבע=O


אז איזה חצי שעה רק אכלנו..(ואני גילתי שפעם שתיתי ייןXD כי נתנו לי לשתות אתמול וזהיתי את הטעם..)


ובערב..ניראה לי שש בארך הלכתי לבימת הנוער..(וכל הדרך דיברתי בפלפון עם קרינה..XD ) ובבימת הנוער..טוב דיי משעמם.. כי כל אחד עסק בשלו..-_- לרוב זה היה לשיר-_-


ואז הלכנו לשקולניק=]


והיה דיי מעצבן -_- (למרות שניראה לי שגילית שרך חדשה ליישר שערXD) ורינה החליטה להעלות מחדש את אוליבר..(כדי להראות לסטס על מה מסופר וזה..) וכל אחד גילם דמות אחרת...XD (טוב לא תמיד לרוב זה רק רינה ומילה אבל עם היה צריך דמות נוספת.. אז תמיד יש אותנו, הקהלXD) וזה היה מעוד מצחיקXD אבל יפה=]


ואז כולם הלכו-_- (ניראה לי שגם אנסו את מילה ורינה אבל אני לא בטוח כל כך..חח)


ואני ומילה נשארנו בפארק..=]


וסיפרתי לה כל מיני דברים שהיא פספסה..(לא שיש כל כך המון=/..)


והיווםםם


טוב קמתי בשבע..אבל התעצלתי לקום אז סתם היתי במיטה.. עד שמונה אבעים...^_^!


וזהו..זה מהשהפסקתי לעשות שהיה מעוד מעניין..=/


לפינת הלא קשור>>>כי ברגעים עלו הרגל שלי נרדמה=O


-אמא שלי נתנתה לי שרשרת בצורת לב=]


-לדעתי מסתירים ממני משהו... אני לא יודעת מה אני רק יודעת שמסתירים=/ ואני מתכוונת לגלות!


-חופשששששש=]


-דורית נוסעת היום=X וכמה שלא הייתי מרושעת אליה בזמן האחרון...(והייתי ושאף אחד לא יקחיש זאת.. אני לא עיוורת!) היא עדיין חברה שלי..=/  נתגעגע..תחזרי כבר! (XD במקום לרשום תחזרי רשמתי תחשיריXD כאילו להשחיר.. כי את בהירה..XD )


-הגעתי למסקנה! (כן עוד פעם..) להקשיב לאחרים... זה חשוב מעוד! אבל לא להתמקד תמיד רק בבן אדם אחד=/


(אך זה כבר תלוי בסיטואציה...)


-אז אני מוזרה בקטנה.... מה רע? אפשר לחשוב שאתם לא..(ואתם כן..)


-בית ספר-_- משעמם!!!! אבל נחמד=]


טוב עד כאן לבינתיייםם


ביי ביי=]


13 תגובות:

  1. ראאאאאאאאאאאאאאאשונה D:
    חחחחחחחח זה היה יפה המחזמר שהעליתי אתמול? P:
    יאאאאאאי ^
    >:D< [דמייני שזה כיף ולא חיבוק XD ]

    השבמחק
  2. ראאאאאאאאאאאאאאאשונה D:
    חחחחחחחח זה היה יפה המחזמר שהעליתי אתמול? P:
    יאאאאאאי ^
    >:D< [דמייני שזה כיף ולא חיבוק XD ]

    השבמחק
  3. חחח אני נשארתי במיטה על 8:30... כמעט כמעט... XD
    סוכות שמח..
    ומי אוכל אתרוג :S

    השבמחק
  4. חחח אני נשארתי במיטה על 8:30... כמעט כמעט... XD
    סוכות שמח..
    ומי אוכל אתרוג :S

    השבמחק
  5. בדיוק! אף אחד לא אוכל...

    השבמחק
  6. גמאני לא הייתי בשום סוכה=אבל..
    גמאני קיבלתי שרשרת לב..
    ו..את לא היחידה שמוזרה.חח
    דבריאיתי(:
     

    השבמחק
  7. גמאני לא הייתי בשום סוכה=אבל..
    גמאני קיבלתי שרשרת לב..
    ו..את לא היחידה שמוזרה.חח
    דבריאיתי(:
     

    השבמחק
  8. ממ... יאנה את מראשון? כי אם כן 99% אני יודעת מי את.

    השבמחק
  9. ממ... יאנה את מראשון? כי אם כן 99% אני יודעת מי את.

    השבמחק