יום שלישי, 4 בספטמבר 2007

אההה...אני שונאת אי החלתיות...

יאו..=X היום הרגשתי כאילו יותר מידי דברים יושבים על כתפפי..=X


אז..לא משנה... נסביר אחרכך..


אה..בית ספר...


שעימום=/ מת' שיעמום אנגלית שיעמום=/ צרפתית נחמד..חח וגם ג"ג..נחמד=]


חקר-פעם ראשונה קורה לי שהמורה קוראת את השם שלי "לינה" -_- זה עוד לא קרא לי ....


ככה..משמעם בבית ספר..והזמנתי לוקר=] אבל אני לא מצלחה להכנס לאתר =X


ו..אתמול אז דורית אמרה לגל שנפגש היום בשלוש וחצי...


ואז ניסיתי להתקשר לדורית כדי שלא תשקח...ואז אמרו לי שהיא לומדת..-_-


אז לא ידעתי עם היא תצא או לא... ועם גל כבר קבעתי שנפגשים..אז אוקיי דחיתי ל-4... ואז עדיין לא יכותי לצור קשר עם דורית..אז דחיתי ל-4:30...ואז דיברתי עם דורית.=] והיא אמרה שהיא תצא =]


אבל אז גל דחה לרבע לחמש...


בקיצור יצאתי בוחצי וחכיתי וחכיתי ודורית לא באה-_-


בסופו של דבר היא באה באיחור P= ומאחור יותר גם מילה=] ונוי... ויותר מאוחר גם אתי..אבל לא ממש הייתי איתן..סתם נישארתי לדבר עם גל...(לייתר דיוק להשתיק אותו..כדי שלא יגיד שהחזירון שתלוי לי על הMP מחוער..=X )


היה כיף בכלליות...


מעניין עם השיחות של אתיXD


לפינת הלא קשור>>הפעם זה יהיה ארוך...


-נוי מבלה יותר מידי בחברתנו...


-סבתא שלי חושבת שקליקות...זה משהו רע..


-החיים לפעמים יושבים לי יותר מידי על המצפון... ועל הלב..


-גם היום ראיתי את טלXD


-תחיו את הרגע! כי זה לא ייחזור...אולי



ביי ביי.. =]


10 תגובות:

  1. חחחח
    הזכר אותי
    כבר פעם שלישית לפוסט =0!
    תודה...
    יאללה ביי

    השבמחק
  2. חחחח
    הזכר אותי
    כבר פעם שלישית לפוסט =0!
    תודה...
    יאללה ביי

    השבמחק
  3. חח...היה אתמול יום מוזר..=/...אבל בסדר..=]
     

    השבמחק
  4. חח...היה אתמול יום מוזר..=/...אבל בסדר..=]
     

    השבמחק
  5. מקוווה שיסדר לךך...
    הרי בסוף הכל בסדר..
    פעם ילדה אחת אמרה לי:
    אם את בירידה אז זה סימן שאת בעלייה..
    משפט מוזר..XD
    אפעם לא הבנתי אותו
    אבל אולי את תביני..
    טוווב..
    בעייייי3>
    נדבר באיייסיי
    יעל..המכורהההXDD
    [את יודעת למה אני מכורה..נכון?!]

    השבמחק
  6. מקוווה שיסדר לךך...
    הרי בסוף הכל בסדר..
    פעם ילדה אחת אמרה לי:
    אם את בירידה אז זה סימן שאת בעלייה..
    משפט מוזר..XD
    אפעם לא הבנתי אותו
    אבל אולי את תביני..
    טוווב..
    בעייייי3>
    נדבר באיייסיי
    יעל..המכורהההXDD
    [את יודעת למה אני מכורה..נכון?!]

    השבמחק
  7. ח..XD
    עגב המשפט הזה ממש עמוק =X
    כמה שזה נשמע מוזר..אבל אני ממש הבנתי אותו..
    והוא גם הגיוני..=]

    השבמחק
  8. ח..XD
    עגב המשפט הזה ממש עמוק =X
    כמה שזה נשמע מוזר..אבל אני ממש הבנתי אותו..
    והוא גם הגיוני..=]

    השבמחק
  9. אני תוהה מהיש לך על המצפון..;[

    השבמחק