יום שלישי, 11 בספטמבר 2007

חופששש=]

איזה כיף =]


ראש השנה=]


חופש=]


גפילטה פישXD


יאא בין החגים האהובים עלייייי=]


(טוב..אני אוהבת את כולם..P=)


סוף סוף אחד החלומות שלי..(הקטנים..) הדגשם=]


סוף סוף נסעתי לבימת הנוער באופנייםXD (למרות שהייתי שם רק 5 דק'..=/..)


אבל רכבתי בכללי בשקולניק..והיה כיף=](סוךף סוףך כישרון ליה על המידרכה בשלמות חזר עלי..=]..)


ומאוחר יותר הלכתי שוב לבימת הוער...והיה נחמד=]          


ושתיתי ברד =]


(ודורית הבריזה לנו-_-..)


קיצר יום נחמד=]


ובערב החלתי לרכב על רולר (כן בבית..אז?)


וסוף סוף למדתי איך לעצור מהירות לא גבוהה אבל גם לא נמוכה=]


__


היוום


יום משעמם כהרגלו בבית ספר... חוץ ממהההפסקות..(פגשתי אנשים..D:)


והקטעים המטומתמים בשיעורים..


כניראה היום אני הולכת לקנות עגילי עכביש=]


ולנסוע באופנייים (אם יהיה לי זמן=/..)


איזה כיף..מחר אין בית ספר=] ערב ראש השנה=] ערב טעים=]



לפינת הלא קשור>>>כמה זמן לוקח לי לסיים ספר=O


-חופששש אפשר לישון עד 7-8=] (אז אני לא יכולה לישון עד מאוחר.. אז??)


-החוקיות שלי בחיים סוף סוף מתחילה לפעול=]


-איזה פוסט מוזר יצא לי...?


-


טובב....


עד לפעם הבאה


ביי ביי


11 תגובות:

  1. כולם כותבים עכשיו על בימת הנוער ומה זה אין לי מה לומרXD
    בכל מקרה,
    שנה טובה!^^

    השבמחק
  2. כולם כותבים עכשיו על בימת הנוער ומה זה אין לי מה לומרXD
    בכל מקרה,
    שנה טובה!^^

    השבמחק
  3. זה לא אשמתי שהברזתי..=/..
    לא יכולתי פשוט..=/

    השבמחק
  4. זה לא אשמתי שהברזתי..=/..
    לא יכולתי פשוט..=/

    השבמחק
  5. שנה טובה [=


    איזה באסה רק 3 ימים

    השבמחק
  6. שנה טובה [=


    איזה באסה רק 3 ימים

    השבמחק
  7. דורית...-_- בימי הולדת העוגה היא בסוף..
     

    השבמחק
  8. דורית...-_- בימי הולדת העוגה היא בסוף..
     

    השבמחק
  9. טוב..תראי זה לא אשמתי..^
     

    השבמחק
  10. טוב..תראי זה לא אשמתי..^
     

    השבמחק