יום שני, 24 בספטמבר 2007

אני חייה=]

יששש!!!!


מסתבר שההורים שלי נשארו כמו שהם תמיד היו.


הורים שיודעים רק להפחיד לגבי דברים לא טובים..אבל עם כבר קורה משהו לא טוב אז הם פשוט מדברים איתי וזהו=]


במילים אחרות עדיין לא הענישו אותי בפעם הראשונה=] (אני רצינית..אף פעם לא הענישו אותי..לא היתה סיבה...^^)


אזזז... איך זה קרה..?


בתחלה הגתי למסקנה שמה כבר יכול לקראת? מקסימום יענישו אותי..(מה שאף פעם לא קרה בעבר אבל תמיד תיהיה פעם ראשונה לא?) אז ברגע שסבתה שלי היתה בחדר שלה הלכתי לאמא שלי מהר וסיפרתי לה... ולמרות שאני מבקשת מאמא שלי לא לספר לסבתא שלי היא ספרה..(זו אחת הסיבות למה אני אל כל כך בותחת בהם.. הם תמיד מספרים הכל..) אבל אני מהרתי ללכת לישון..כדי לא לשמוע את התגובה שלהם... ומאז אני מתחמקמת מסבתא שלי... עד שחזרתי מבית ספר..והיא היתה בבית-_- אז אני אוכלת והיא נגשה אלי וזה..ולמרות שהיא ידעה ואני יודעת שהיא יודעת היא חייבת בכל זאת לשאול אותי כמה קיבלתי וזה... אז סיפרתי ונסיתי גם להסביר למה קיבלתי ציון כזה..(כי אני כן למדתי!!!!)  ואז היא אמרה בסדר וזה.. אז למזלי לא קרה משהו חמור מעוד!! (טוב שקיבלתי 55 ולא פחות... כי ראיתי לפי ההבעה של סבתא שלי שהיא מאוכזבת והידיעה שאני נשארת בהקבצה א' קצת משמחת..)


בקיצור יצאתי עם מזל=]


והיוום בבית ספר>>>


אה ספרות>>מסעמם..-_- קצת..


תנ"ך>>מעניין כרגיל=]


מדעים>>זה שאני אל כל כך עניתי על התשובות של פינה לא אומר שלא הייתי בשיעור... דווקא הייתי וכל הזמן התבאסתי שאנחנו חוזרים על חומר של כיתה ו'-_- וגם בסוךף שיעור שמחתי שאין הסטוריה.. ופינה שמעה אותי ואמר "יש!" חחXD זה היה מצחיק...


הסטוריה מבוטל אירנה במקום-_->>> טוב סתם דיברנו על בית ספר וכאלה ונתנו לנו טפסים... והשנה חלוקת תודות יוצאת ב-25.1 שזה יוצא יום שישי...-_- בדיוק בשבוע שבו יש לי יום הולדת..(שלהזכרכם שנה שערבה גם חלוקת תעודות היתה ביום שישי של אותו השבוע..=X זה לא הוגן..)


כל פעם שאינרה חילקה דף היא שאלה אותי שאלה כל שהיא ותמיד עניתי לא... ובסוף השיעור היא שאלה אותי עם אני בסדר..כי הייתי עצובה כזאת.(האמתי לא הייתי עצובה כל כך..הייתי מותרדת מאיך ההורים שלי קיבלו את המיבחן ושמחה שאני יוצאת החוצה עם רולר=])


לשון>>טוב משעמםם קצת..אבל לא נורע..


אנגלית>>>קל מעוד! למרות שבתחילת השיעור שמתי לב לטעות שלי אבל שחכתי ממנה... ואז היתי צריכה להקריא את השאלה הזאת=/ למזלי תיקנתי את עצמי=] וגם הייתי בין היחדים והחכמים שרשמו IS (למרות שאני בטעות רשמתיARE אבל זה אותו דבר רק ש-ARE זה רבים...טוהשאר רשמוDO/DOES   אז מסתבר שאני עדיין יודעת אנגלית=]


אחרי בית ספר...טוב רגיל..


לפינת הלא קשור>>>כי אני אוהבת לרכב על רולר!!


-יש לי הרגשה דיי טובה בקשר לבוחן במת'...ואני מקווה שאני אקבל בו ציון טוב=] לפחות להוכיך להורים שלי שאני כן יודעת מת'..=/


-רולררר =] שליטעע!!


-הפחתי היום את דריה לרוצחת...XD


-לזה שלדריה אין קקי אימו היה היום יום קשה..XD(המבין יבין ומי שלא שישאל אותי מאוחר יותר...)


-היום ראיתי את ספיר באוטובוס..חח


-אני מחפשת משפט ללוח שלי..=/


-יש לנו חיסונים השנה...=/ (עוד דקירה של מחט לאוסף שלי..-_- ) אבל אני לא מבינה למה מפחדים מזה..? כולה דקירה קטנה...שנמשכת שניה...


-לסבא שלי יש יום הודלת ביום ראשון=]


עד כאן לבינתיים...


ביי ביי=]

9 תגובות:

  1. ייישששש יאנה חיייהה(:
     
    ראשונהה=]

    השבמחק
  2. ייישששש יאנה חיייהה(:
     
    ראשונהה=]

    השבמחק
  3. אני מחוברת כל היום..XD

    השבמחק
  4. יאי המסך שלי קם לתחייה.=]
    ואגב...על תזכירי לי זריקות...:-?
    חח..ומיל מיל חזרה=]]]]]]]]

    השבמחק
  5. יאי המסך שלי קם לתחייה.=]
    ואגב...על תזכירי לי זריקות...:-?
    חח..ומיל מיל חזרה=]]]]]]]]

    השבמחק
  6. כה המסך שלנו קם לתחייה לאחר המוות חח

    השבמחק