יום ראשון, 29 באפריל 2007

XD

איזה יום....קורע מצחוק!!!!!... הבטן שלי כבר כואבת!! XD ...


היום בבוקר אני מילה ורינה ראינו את אתי.. המורה =] מכיתה ד' ו-ג'.... ואמרנו לה היי=] ....


(זה היה מוזר..)


ואז.. סיפרתי לדריה על זה שאתי תמיד נתנה עונשים להעתיק מספרים וכאלה עם ניקוד....... ופעם אחת העתקתי וסתם חירבשתי ניקוד..(היא לא בודקת עם הוא נכון..=/ זD ) אז היא התחילה לצחוק!!! לצחוק לצחוק וזה הצחיק אותי חזרה ולא האיתי התוכה לגמרי עם זה מה שסיפרתי לה או שזה משהו אחר =/.. והיא צחקה וזה הרגיש מה זה טוב שסיפרתי משהו מצחיק XD ואז היא אמרה שזה כל כך ג'ורג' =] ... איזה כיף לי ..(יבין מי שיבין..)


ואז בבית ספר... חינוך משעמם=/ מורשת אין כ הטטים נסעו עם המורות אז היינו עם ציפי.. וכל השיעור ניזכרתי ביונית 0המנהלת של שזר =] כי היא סיפרה לנו על הרצל ועל משפט דרייפוס =] ....)


ואז..... מדעים (משעמם!!!)


מתמטיקה צחוקים!!!!!! בהפסקה מרוב שיעמום אני ומילה שיחקנו מתנה =]..... וכל הזמן דוד.ס. הפריע=/ אבל זה היה מצחיקXD


ואז כל השיעור הוא הציע נישאוים למילה XD...... ההיתרון בליהיות מחוערת XD


אבל אז אירנה צעקה עלי=/ והתעפקתי לא לצעוק " זאת לא אני שמציע פו נישואים למילה! " XD


ואז אנגלית=] אז עשינו עבודה=] והיו קטעים!!!


אני זוכרת שהיו משפטים שצריך להפוך אותם לשאלה.. ואחד המישפטים היה "ראיתי את בן בסיפרייה" זה מה זה מצחיק.. כי זה נשמע שבן אף פעם לא היה בסיפרייה.. וזו הפעם ה-1!!!! XD וגם שרי היא בן אדם ממש מצחיק=/ אוריין טעה באיזשהי שאלה והיא כזה "אה.. לא נכון...." כזה ארוך וכולה מחייכת..


וגם סמתי לב שתמיד כאשר יש לי שאלה ממש אבל ממש קטנה.. והיא באה אלי ואני באה לישאול אותה אז תמיד יש מישהו שמפריע השיחה של היום:



אני: א..


שריח: כן בן..


בו: בלה בלה בלה בלה...


שרי: כן מה רצית


אני: אשר לכתו...


ניצן: בלה בלה בלה...


שרי: בלה בלה בלה...


לי: צוחקת עלי..


שרי: כן..


אני: א...


שרי: שב במקום!


מישהו: אב...


שרי: בלי אבל...


אני: אפשר...


רוני: שרי פרזנט סימפול זה נו?


שרי: לא זה מה שברך כלל...


אני: בודקת עם היא באמת שמה לב...


שרי מסתכלת עלי אני שומעת שאלה ברקע והיא ניזכרת להתעלם.. ואני שואלת לשם שינוי : אםפשר להשתמש ב-how?


אתם קולטים לשאלה הקטנה הזאתי חיכיתי המון זמן!!!!! זה לא הוגן!!!



ואז בסוף היום האיתי צריכה להישאר בכיתה להפוך כיסאות........ ועזרו לי ג D:


ואז הלכתי עם מילה דריה ודניאל לסיפרייה הגדולה....


וואי כל הספרים היפים צריך לחפש!!!!


בדרך הביתה היה דיי מצחיק =]


מעניין איך היה עם דריה ודניאל XD אני מקווה שדריה לא עשתה לו כלום =/ הוא יכול להיתלונן=/...


(האל אוזיריס תוקף!!!)


שמעתי שספידרמן 3 יוצא בעוד כמה ימים.. ובתור מישהיא שאוהבת רק תסרטים שלו..(מאז כיתה ה'...מתי שראיתי את הסרט השני...עם דודה שלי..)


אני רוצה ללכת לסרט.....


השחקן שמגלם את דראקו מאיפויל בהארי פוטר חתיך!!!!!!!! הורס!!!!! (בלי הג'ל שסמו לו.. יש לי הרגשה שכל פעם שהם מצלמים הם שמים לו קופסא שלמה....=/ ) ודניאל רדקליפ מחוער!!!!! איכס!!! איכס!!! כשהו היה קטן הוא היה חמוד אבל עכשיו הוא מחוער ועוד עם התיספורת !!!



בפעם האחרונה שהלכתי לסיפרייה לקחתי מבוכים ודרקונים.. נכון זה חנוני.. וגם עם לא.. הצעה שלי לא אבל לא לקחת!! זה משעמם אין שם שום הנעה!!!!!!!!!! בוורינג אין כלום וגם מדברים שם בגוף שני וזה מעצבן כי אני נקבה ומדברים על זכר!! אני שונאת את זה!!!!



מחר יש לנו בוחן בצרפתית=/ אסור לי להיכשל.......עם כן אלך עלי=/



אני חוזרת לעצמי.. ולפעמים אני לא יודעת עם זה טוב או רע...=/ בכל זאת.. מאז שהתחילו הלימודים.... הישתנתי ומעוד!!!!! אבל היו מקומות שגם לרעה.....=/.....


ועם אני חוזרת לעצמי אני מפחדת שישנאו אותי כך=/ בכל זאת אנשים לא יודעים מי אני באמת(טוב חוץ מי מילה..) אני דיי בת-חווה(פמיניסתיות קבוד..)


שיש לה מחשבות שונות משל אחרים וביגלל זה אנשים חושבים שאני מוזרה ואז לוקח לי המון זמן להסביר.....מצד אחר זה טוב שאני חוזרת לעצמי =] אני פעם האתי יותר טובה במיקצועות שונים מאשר עכשיו...



מה אני אעשה בלג בעומר..??? מילה כניראה עם רינה וכל שאר החברה..=/ .....ואני לא רוצה להישאר לבד=[ .... ואני רוצה לקיים את לג בעומר... ולזרוק את ה-68 שלי לאש!!!! אז עם אני אעשה.. ??? ולא בא לי לבקש עם רינה ... כי אני בטח סתם אתקע בצד ואשתעמם=[..... ואף אחד לא ישים לה אלי=[....


מה אני אעשה עם אני אעשה??? אולי אתלה מודעות "מחפשים מישהו להעביר ל"ג בעומר הינה אני=] "



יש לנו מצדה ואני באה=]



טוב הלכתי ביי=]


4 תגובות:

  1. היומולדת שלי ממש קרוב לשלך..241

    השבמחק
  2. כי זה היה כ"כ ג’ורג’!!!!XDDDDDDDDD
    זה היה מצחיק לגמרי!XDXDXD
    אני נזכרת בזה ומחייכתXD
    אוי,זה קורה כל הזמןXD ככה זה מורותXD
    ברור שהוא תוקף,והוא יתקוך גם אותך!! אבל את הכי סאמא שם!XDXD ודי עשיתי..אבל בקטנהXD
    הוא לא מכוער,הוא חתיכי!>____^

    השבמחק
  3. כי זה היה כ"כ ג’ורג’!!!!XDDDDDDDDD
    זה היה מצחיק לגמרי!XDXDXD
    אני נזכרת בזה ומחייכתXD
    אוי,זה קורה כל הזמןXD ככה זה מורותXD
    ברור שהוא תוקף,והוא יתקוך גם אותך!! אבל את הכי סאמא שם!XDXD ודי עשיתי..אבל בקטנהXD
    הוא לא מכוער,הוא חתיכי!>____^

    השבמחק