יום רביעי, 11 באפריל 2007

היום הראשון בבית ספר לאחר החופש=/

יאוווווו!!!!!


איזה יום מעצבן!!!!!!!


הגעתי לבית ספר וגיליתי שחכתי הכל!!!!! שחכתי אך עושים תרגילים במתמטיקה!!! שחכתי הכל!!! או לפחות מה שקשור למתמטיקה!!!! ויש לי מחר מיבחן על זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


שחכתי מה עושים ואיך עושים!!!!!!


ומחר מבחן=[


וביגלל זה אני מתחילה לאבד את כישרון העבודה המהיר שלי..........


וגם אירנה לא רואה טוב וזה מעצבן!!!!


כי איזה דף אחד שהגשנו לה היא כתבה שלמה לא כתבתי את הדרך ואני כן.!!!!!!! ורואים את זה בבירור!!!!!


ויש איזה משהו שאני ביכלל לא מבינה...


איך יכולתי לשקוח את זה!!!


אולי זה ביגלל הסביבה...??? שבה אני לומדת.. אולי עלי לבקש לעבור מקום..????????


לצד השני....(כי יש בעמצה הפרעות ובסוף אני לא מרוכזת....)


וגם היא לא יודעת ללמד.. היא אומרת משהו אחד ומצפה שכולם יבינו .. איך???


!!!!!!!!!!!!!!


ואז בשאר השיעורים אני לא יכולתי ללמוד!!!!!!


כל הזמן לימאי צחקה !!!! ביגלל בן שמפריע!!!!!!!


וזה מוציא אותי מריכוז!!!!!


רק בספרות הצלחתי לעבוד ולהבין מהו......!!



ודרך אגב פתחתי פורום של הארי פוטר=]


ואתמול נירשמו לי 11 איש=]


תרשמו גם=] פליייזזזז!!!


http://www.ez-forum.net/forum/index.php?sid=abac91c0c668eaf38dcae255e7329ef8&mforum=yarhony 


=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]


תגידו עם אדם שרצח מישהוולא רצה שיגלו אותו אז הוא אוכל את הגופה... האם זה נחשב שהוא קניבל?????(זו פעם ראשונה ואחרונה שהוא עושה את זה..)


זה ממש מעניין...


והעם אפשר לגלות שהוא אכל גופה לאחר 3 שבועות??? ..... עם למישהו יש תשובה תענו לי בבקשה....(לא שאני מתכוונת לרצוח מישהו..חח)



XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD



זהו ביי להיום..=] בהצלחה לי מחר=X

2 תגובות:

  1. מסכנונת יאנקי..
    לא סיפרת לי איך הלך לך המבחן?..
    טוב נדבר כבר...
    3> דורית

    השבמחק
  2. מסכנונת יאנקי..
    לא סיפרת לי איך הלך לך המבחן?..
    טוב נדבר כבר...
    3> דורית

    השבמחק