יום ראשון, 8 באפריל 2007

פסח.. אחרון=X לפחות יש חופש=]

יוו... פסח היום האחרון...=[.. באסה חוזרים ביום רביעי... מה שקיף אפשר לאכול בוראקס ופיצה=]!!!!!!!!! אבל מחר=[ אבל אי אפשר לאכול מצה.. או קציצות מי מצה...=[ עד מחר=[..(אלא עם נישאר.. אז מישהו חייב לסיים XD)



בזה הרגע אני מעוצבנת מהאיסי שלי שניטקע=X והוא ממשיך להשמיע רעשים... של מישהו שניכנס וכזה.. ואני סגרתי=X אולי המחשב שלי מקולל=X לא רוצה....



היום הוצאתי את בגדי הקיץ שלי... וגיליתי ש.. השמנתי משנה שעברה יש לי בגדים שהם ניראים עלי .. כאילו שהם שייכים לגנון!!!!!!


אז החלטתי לעשות לעצמי צמיד רגל ואני לא מורידה אותו עד שאני לא מרזה לפחות 10-5 ק"ג.....!!!!!!!!!!!!!!!


לפחות החולצות היפות שלי בסדר.. ועולות עלי.. חבל שהן נראות נורעי=[


היום יצאתי החוצה=] ואז היה כיף.. ודיברנו... והיה כיף(האמת היה רק לי כיף.....).......ואז דורית הלכה הביתה ואז אתי באה..... (איזה קטע..)


והיה לה את הדבר הזה שבמצית.......שעושה זרם! מסתבר שזה יותר כואב עם מספר אנשים.......


מחר אנחנו אולי פיקניק=]



בזמן האחרון אני נזכרת יותר מידי בגיל...=/ ביגלל הגלוס.."לא זה לא.." XD יבין מי שיבין=]


היה לי חלום מוזר.....ביגלל מורטל קומבט........שבהתחלה אני ורינה הולכות הביתה ובדרך אנחנו פוגשות את ירדן(משנה שעברה..) ואני חונקת אותו...=/ ואז הוא מנסה לחנוק אותי בחזרה.. ואז הפסקנו ושאלתי אותו לגבי מוקטל קומב עם הוא משחק.. והוא אמר שזה החיים שלו.....=/ מפחיד...


ואז המשכנו ללכת וראיתי את גיל הולך מכות עם ילד אחד.. ושאלנו אות מה הוא עושה..(לא הבנו כל כך..) והוא אמר "אנחנו משחקים במורטל קומבט" XD ואז הגיע נועם מהכיתה של רינה והוא גם הלך מכות.. והיתה שם עוד ילדה אחת(לא יודעת מי...) וזה היה חלום מוזר..=/



ביי בינתיים =]


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה