יום שבת, 28 באפריל 2007

איזה יום XD

אתמול נגמר ארץ נהדרת!! היה פרק מה זה מצחיק!!!


ורועי..XD התבלבל וקרא לעצמו יוריXD.... והוא הרס למיה את כל החלום... על הפעם הראשונה..=]


וגם ראתי אתמול תפוס תכריש=/.... היה יפה=]


והיום השתעממתי מוות עד ש......הורדתי את הפרק הראשון של כמעט מלאכים..(התמכרתי!!! וזה עצוב=[      )


ועכשיו אני מורידה את השני י_י  ....  ניראה לכם שיש קו עזרה נגד טלנובלות? עם כןן דורית אני נותנת לך ת'מיספר XD


היום יצאתי החוצה=/ למרות שלא רציתי.. אבל אז היה כיף ומצחיק!!!...... (מסכנה מילה כל החיים שלה זה קקי..XD )


היו צחוקים והמון!!!


אמא שלי חזרה=] וכיבלתי כסף מתנה ליום הולדת מאוחרת=/..... באסה עם האיתי מקבלת את זה בחנוכה היה לי אז 600 שקל..(יש לי המון קרובי משפחה XD )


אני מתכוונת לחרוש על צרפתית!!!!! לבוחן והכי חשוב למיבחן!!! אסור לי לקבל במיבחן ובבחון פחות מ-80!!!!



הגעתי למסכנה=] (כמו ל יום XD )


עם מצפים לחיים מעניינים החיים במציאות משעממיייםם


עם לא מצפים לכלום מהחיים החיים ממשששש מגניבים=]



לדריה יש כח לשלוט על העולם.... או לפחות על החינוך??....



אני יכולה לכתוב בלי לראות את המיקלדת=] !!!! זה ממש מגניב..



טוב הלכתי ההורדה של כמעט מלאכים ניגמרת =]



ביי

2 תגובות:

  1. היה כ"כ טוב!!XDDDDDDDDDDDDDD
    והיי,יצחק,מה נשמע?P:
    וברור שיש לי כוח לשלוט על כל זה~!P: מה חשבת?D<

    השבמחק
  2. היה כ"כ טוב!!XDDDDDDDDDDDDDD
    והיי,יצחק,מה נשמע?P:
    וברור שיש לי כוח לשלוט על כל זה~!P: מה חשבת?D<

    השבמחק